Polecane posty

dereniek    1
witam hej, po splanowaniu głowicy i wymiany uszczelki napierdziela mi olej z odmy a wczesniej tego. nie było wszystko złożone książkowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2679

Tam jest zj***na odma. Druciana spiralka w rurce wychodzącej z pokrywy zaworów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Alchemik    62

Głowica pewnie planowana bez zaworów. Trafiły na swoje miejsca?

Byla tylko obrabiana płaszczyzna  głowicy? Tam są jakieś uszczelniacze zaworowe?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    427

Wszystko jest normalnie, prowadnice, uszczelniacze i dmucha prawie w każdym :D Jak Cię wkurza to podłącz pod kolektor ssący lub przedłuż rurkę pod spód. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    379

Dmuchać a pluć olejem to dwie różne rzeczy w moim po remoncie też widać jakiś ,, dymek" ale nie pluje olejem aczkolwiek za kilka godzin pracy jakaś kropelka się pewnie skropli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dereniek    1

No i stało się znowu wykurwiło uszczelkę z pod głowicy , a dym z odmy to tak nawalał że biało było za mną remont pewny bo masakra 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    62

Uszczelka wydmuchana do kanalu wodnego, lub pęknieta głowica.

Od czego się zaczęło, że  zdejmowano głowicę?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dereniek    1

głowica zplanowana, szczelność sprawdzona, gniazda zaworowe i zawory nowe, po włożeniu głowicy zaczął pluć olejem z odmy i w końcu poszła woda na tłoki i biały dym z odmy,


głowica ciągnięta na 140 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    379

No to niezły kanał wyszedł. Mój tak nie srał nawet jak był na wykończeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dereniek    1

remont na bank trzeba wszystko drżeć,masakra, tak jak pisaliście opadnięte tuleje i brak pierścieni i duży próg na tulejach, przez ponad 30 lat bez remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    62

To przed pierwszym "dmuchnięciem" uszczelki nie było żadnych objawów, a teraz brak pierścieni, progi na tulejach itp???

 Czy uszkodził sie termostat, albo ktoś płynu chłodzącego zapomiał wlać? 

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2679
10 godzin temu, dereniek napisał:

remont na bank trzeba wszystko drżeć,masakra, tak jak pisaliście opadnięte tuleje i brak pierścieni i duży próg na tulejach, przez ponad 30 lat bez remontu

Taka moja sugestia. Jak będziesz robił teraz remont, to wymień śruby mocujące głowicę na nowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dereniek    1

Słuchajcie, a mogłobyć tak że uszczelka była słabej jakości i ją wywaliło??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    987
21 godzin temu, dereniek napisał:

tak jak pisaliście opadnięte tuleje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez radek5013
      witam potrzebuje schemat układu hamulcowego do przyczep. A mianowicie z lewej strony pod kabiną( tam gdzie są elektrozawory) jest też taka tzw kostka którą jest odpowiedzialna za sterowanie układem hamulcowym od przyczep. potrzebuje ten rysunek ponieważ muszę uszczelnić tą kostkę.
    • Przez kamil800
      Witam
      Padla mi pompa hydrauliczna (na zimnym hydraulika slabo dziala a na cieplym nie dziala juz prawie w ogole) zalozylem nowa pompe, filtr i nowy olej. Teraz wszystko dziala lecz dosc wolno. Znaczy podnosnik dziala nawet jako tako ale kierownica w miejscu zeby skrecic to trzeba z 10s pokrecic aby skrecic do konca. Cisnienie pompa daje dobre bo gdy podnosnik dojdzie do konca i recznie mu jeszcze przytrzymam podnoszenie to silnik przygasa a przewody az puchnal i tak samo jak uzyje hydrauliki zewnetrznej. Lecz nie ma tego objawu przy skrecaniu kierownica. Nawet jak dojdzie do konca to nie dusi silnika. 
      Obstawiam ze jest jakis zawor ktory rozdziela olej na kierownice/podnosnik? Moze sie przycial i nie daje "pelnej mocy" na orbitrol? Gdzie cos takiego szukac? Lub ktos ma inny pomysl? 
    • Przez dawid1983
      Witam podczas obrobki  pola podczas kultywacji dojechalem na koniec pola na zajacu i w pewnym mommencie zdusilo go i wylaczyl mi sie ,podczas odpalenia puszczajac sprzeglo zdusilo go jakby  byla zaklwszczona co moze byc przyczyna
    • Przez Jon09
      Witam wszystkich, szukałem w sieci już 2 dni informacji na temat mojego Mf i nic szczególnego nie znalazłem .
      A problem polega na tym że jak odpale  Mf wszystko chodzi jak w najlepszym porządku ale jak się rozgrzeje to zapala się kontrolka od ciśnienie oleju i przestaje chodzić wom,  przedni napęd i blokada mechanizmu i nie mogę przełączyć zakresu AB są tylko te szybkie czyli A chyba . Ciśnienie było mierzone pod maską i jest dobre

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj