mateuszstr

Serwomechanizm zetor 5211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateuszstr    0

Witam, mam pelękniętą tuleje panewki w siłowniku wspomagania. Chciałbym zapytać w jaki sposób wyciąga się króciec zalewowy? W jaki sposób jest on połączony z zaworem suwakowym?

Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

dawno tego nie robilem - z konca na pewno wykreca sie ta srube szesciokatna, jakis szeroki przecinak czy kawalek plaskownika powinien podejsc potem wyjmuje podkladki. nastepnie wyciaga sworzen. czy ta tuleja sama wyjdzie czy trzeba bedzie cos jeszcze rozbierac- mam gdzies stary rozwalony to za chwile podejde do garazu, mroz ze sie nie chce wychodzic..


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszstr    0

Panewki mam wyciągnięte, tylko ten króciec jest połączony w jakiś sposób z zaworem suwakowym z drugiej strony i dlatego nie mogę wyciągnąć tej tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

krociec to to miejsce gdzie wkrecona jest sruba drazona, o ten chodzi ? on jest wkrecony , wykrecasz, , do tego luzujesz obejme na tloku i go wykreczasz-najlepiej zaznacz miejsce do ktorego byl wkrecony-to potem ulatwi ustawienie, i wtedy caly zawor spokojnie powinien wyjsc do tylu.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

raczej tak- porzadny klucz , mlotkiem pare razy uderzyc na zasadzie udaru i powinno pojsc


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

ogladnolem jeszcze raz-jesli masz wszytko ze srodka obudowy nr.9 wykrecone to caly zawor 30 powinien isc do tylu az do koncowki na oringi- to wszystko jest rozkrecane-potrzebne bawelniana szmata zeby dobrze zabezpieczyc suwak . porzadne imadlo i klucz francuski,szwedzki albo mocny pret zeby to wykrecic, przod na pewno kiedys odkrecalem ale z tylem nigdy nie mialem stycznosci


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszstr    0

Udało się 😃 Na końcu zaworu suwakowego 30 jest otwór na imbus, resztę w imadło i poszło. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj