Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Mam problem z 3p silnik praktycznie nowy (nowy blok tuleje tłoki głowica  po planowaniu wał  pompa też była nowa poprzedni właściciel  znowa załozył silnik dotarty) Problem teraz zaczął występowac jak są mrozy dzis było minus 6 kreci 3 sekundy  załapał kopci bardzo na biało daje gaz nie reaguje  pochodzi 10 sekund dopiero reaguje i przestaje tak kopcić dodam nie mam swiec przedtem na dodatniej temp   nie było problemu z odpalaniem jeszcze mu dawke podniosłem paliwa 2 msc temu  moze nie moze jej przepalic jak silnik ciepły nie puszcza dymu lekko tylko na czarno 

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, endurakkk napisał:

Witam wszystkich.Mam problem z 3p silnik praktycznie nowy (nowy blok tuleje tłoki głowica  po planowaniu wał  pompa też była nowa poprzedni właściciel  znowa załozył silnik dotarty) Problem teraz zaczął występowac jak są mrozy dzis było minus 6 kreci 3 sekundy  załapał kopci bardzo na biało daje gaz nie reaguje  pochodzi 10 sekund dopiero reaguje i przestaje tak kopcić dodam nie mam swiec przedtem na dodatniej temp   nie było problemu z odpalaniem jeszcze mu dawke podniosłem paliwa 2 msc temu  moze nie moze jej przepalic jak silnik ciepły nie puszcza dymu lekko tylko na czarno 

Czy tak trudno zainstalować grzałkę w bloku silnika?

https://allegro.pl/oferta/grzalka-bloku-ursus-c-360-3p-polska-super-cena-8688207065?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Edytowane przez PRIMO
Opublikowano (edytowane)

Witam.

Najpierw sprawdź poprawność ustawienia kąta wtrysku, potem szczelność układu paliwowego (czy gdzieś nie łapie powietrza). Ja bym wywalił odstojnik znajdujący się między zbiornikiem a pompką zasilającą. Dałbym na przewód filterek, a za nim zaworek zwrotny na przewodzie. Miałem taki przypadek że po remoncie silnika i wymianie pompki zasilającej na nową, lekko puszczał jeden z zaworków i się zapowietrzał. Filterek i zaworek rozwiązały problem, ważne żeby przed zaworkiem był filterek bo wtedy czyste paliwo wpływa do zaworka i żaden brud nie zakłóci jego działania. Zwiększałeś dawkę paliwa w pompie, ale w jaki sposób? Odkręciłeś dekielek z pompy i przestawiłeś pierścień na jej wałku? Swoją drogą jest tam jeszcze opcja założenia świecy płomieniowej i to by dużo wspomogło w odpalaniu zimą.

Edytowane przez maarianek88
Opublikowano

Koledzy wyżej mają rację, silnik jesg dość wrażliwy jeśli chodzi o zapowietrzanie. Mój 3p czy - 5 czy - 30 przelewam gorącą wodą i pali od strzala bez grzałek w bloku. Jedynie ma oryginalnie wiece żarową

Opublikowano

3 cyl Perkins nie potrzebuje grzałki, pali dużo lepiej od 4 cyl. Jeżeli się zapowietrza to minusowe temperatury nie mają nic do tego, w cieplejsze dni byłoby to samo. 

  • Like 1
Opublikowano

Wiec sprawdziłem wtryski okazały sie wszystkie dobre  pięknie pylą zacząłem sie bawić zapłonem przyspieszyłem go 2-3 mm lepiej odpala i lepiej spala nie kopci na zimnym na niebiesko jutro bede robił próby    bo ogólnie mamy druga zwykła c 360 to ona cała zime musi jezdzić nie  raz mróz -20 ona od strzała pali  a jest na płynie chłodniczym       

2 godziny temu, maarianek88 napisał:

Witam.

Najpierw sprawdź poprawność ustawienia kąta wtrysku, potem szczelność układu paliwowego (czy gdzieś nie łapie powietrza). Ja bym wywalił odstojnik znajdujący się między zbiornikiem a pompką zasilającą. Dałbym na przewód filterek, a za nim zaworek zwrotny na przewodzie. Miałem taki przypadek że po remoncie silnika i wymianie pompki zasilającej na nową, lekko puszczał jeden z zaworków i się zapowietrzał. Filterek i zaworek rozwiązały problem, ważne żeby przed zaworkiem był filterek bo wtedy czyste paliwo wpływa do zaworka i żaden brud nie zakłóci jego działania. Zwiększałeś dawkę paliwa w pompie, ale w jaki sposób? Odkręciłeś dekielek z pompy i przestawiłeś pierścień na jej wałku? Swoją drogą jest tam jeszcze opcja założenia świecy płomieniowej i to by dużo wspomogło w odpalaniu zimą.

Dokładnie tak odręciłem dekielek i lekko pierścień do góry . No załoze napewno ino przy minus 5 nie powinień miec takich problemów jak teraz 

Opublikowano (edytowane)

Kąt najlepiej ustawić na seger i literę E na wałku pompy i na znaki na kole zamachowym. Myślę, że nie przestawiałeś segera tylko krążek od dawkowania paliwa, jeśli tak to dobrze. Wyjście na świece płomieniową jest w pokrywie filtra paliwa? Jest prawidłowo zaślepione? Może łapać lewe powietrze tamtędy. Wszystkie przewody dochodzące do filtra paliwa powinny być szczelniutkie. W Ursusie 3512 na świecę szedł przewód właśnie z pokrywy filtra, nie wiem jak jest w C-360 3P

Edytowane przez maarianek88
Opublikowano

Mam podobny problem, jak temp plusowa to pali od strzała, ale jak już spada poniżej zera to tak jak u kolegi, zagada ale nie chce wejść na obroty - dopiero po kilku sekundach. (wtryski sprawdzone, zapłon przestawiałem i to zbytnio nie pomaga).

Opublikowano

pompę strach ruszać - dzisiejsi pompiarze nie są najlepsi(bynajmniej w mojej okolicy) - oczywiście nikogo nie obrażając. (problem z zapalaniem jest już parę lat, jakieś 2 lata temu pompa sprawdzana - niby dobra)

zastanawia mnie jeszcze ten kąt wtrysku - te literki pod dekielkiem - może tam trzeba się pobawić?

Opublikowano

Wiec tak dłubie dziś od rania juz mi ręce opadaja rano poszedłem palić jeden biały dym po 20 sekundach nie chciał sie rozejsc nie mógł przepalic zabrałem sie za sitko było bardzo zasyfione wyczysciłem i nie moze odpalic wogóle dymu nie puszcza wzorowałem sie na skladaniu na tym obrazku mam pytanie element nr 24 ma byc w nr 21 c360- 3p . Nie pali ,nie wchodzi na obroty obroty max 1200 - Silnik i  osprzęt - Agrofoto.pl Forum Rolnicze i Galeria Rolnicza

mam dokładnie jak na tym obrazku 4923540600_1336222862.jpg

Opublikowano

ja nie podpowiem, kiedyś też to rozbierałem i coś źle złożyłem to też nie chciał zapalić, dopiero na zaciąg ale wtedy wolne obroty miał w okolicy 400/min - rozebrałem jeszcze raz złożyłem wg obrazka i zapalił normalnie (oczywiście po odpowietrzeniu) [chyba część nr 20 założyłem odwrotnie, albo 24, nie pamiętam dokładnie]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v