Sławek93

New Holland 8360

Polecane posty

G_Siegien    37

Pewien nie jestem ale po miniaturce sądzę, że ogranicza maksymalną wysokość podnoszenia TUZ


Posty wyrażają moje zdanie, inni nie muszą wcale się z tym zgadzać (mogę być w błędzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sławek93    0

To pokrętło nie reaguje. Sprawdzałem.  Pod kabiną znajduje się kostka do której dochodzi wąż od przedniego tuza. I odchodzą od tej kostki 2 przewody . Problem w tym że są urwane a nie mogę znaleźć drugiej części gdzie pasowały by te kable. Może czegoś brakować? A może wiecie gdzie je podłączyć? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te kable połączone są z potencjometrem który znajduje się w przednim tuzie w osłonie ramion działa to tak zadajesz na tym pokrętle (potencjometrze) max wysokość w kabinie  drugi potencjometr na tuzie z przodu daje sygnał po przekroczeniu ustawionych wartości  do zaworu odcinającego dopływ oleju który znajduje się pod kabina. Wiązka od przedniego tuza  wychodzi koło napinacz paska alternatora idzie po bloku silnika na wysokości kabiny nad rozrusznikiem odchodzą dwa kable do zaworu odcinającego dopływ oleju najłatwiejszy dostęp do sprawdzenia przez otwór w podłodze kabiny. Mechanicy podczas rozpolawiania zapewne przecięli 2 kable od zaworu odcinajacego bo nie moli sięgnąć wtyczki przynajmniej tak u mnie było ale miałem to szczęście że robiłem coś i dopasowałem te 2 kable  po długościach do wiązk z której były odcięte ii zaczęło dzialac. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sławek93    0

Sprawdziłem i rzeczywiście kostka na bloku zaraz za kabiną też rozłączona jest. A pod kabiną od tego zaworu odchodzą dwa przewody i są odcięte razem z końcówkami . I problem mam taki że nie wiem gdzie szukać tych przewodów żeby je połączyć. Może pamiętasz do jakiej wiązki dochodziły mniej więcej.  Ja szukam i nie mogę tego znaleźć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie szukaj żadnej wolnej kostki bo te kable wychodzą bezpośrednio z wiązki więc musisz znaleźdz ta wiązkę wychodząca od przedniego tuza iść po niej i na wysokości rozrusznika pruć peszel żeby znaleźć w nim odcięte 2 kable innej opcji nie widze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiekc
      Witam czy ma ktoś schemat lub wie jak złożyć membranę zaworu wabco od pneumatyki ? 

    • Przez ppiotr
      Po rozgrzaniu ciągnika zanikają hamulce, pedał wpada w podłogę a następnego dnia  hamulce już są, i tak codziennie, może ktoś miał tak w T4 ?
    • Przez adam1968z
      Witam mam pytanie czy w NH 8260 można jakoś obejść zmostkować czy coś podobnego sworznie siły uciągu bo wywala błąd nr 14 i nie działa EHR. Proszę o podpowiedzi.
    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj