Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mf 6140 97r dynashift 

Mam taki problem ze pompa hydrauliczna nie jest napedzana przez ten walek w srodku skrzyni. Jaka moze byc przyczyna??

Czy sciety ten wielofrez na walku?

Poprostu nie ma napedu z strony silnika.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.09.2020 o 19:34, sznajdik napisał(a):

Skąd taka teoria? szybciej bym powiedział że na pompie klinek zcięty

Niekoniecznie. Może mieć jeszcze oryginalny gumowy tłumik drgań, który się ukręcił i trzeba wymienić. 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Witam i dzieki za odpowiedz. 

Wiedzialem ze w mf czesto siada ten klin, dlatego wyjolem pompe i wszysko jest ok. Ale gdy odpale ciagnik na chwile widzie bez obudowy tej pompy to widze ze nie naprdza sie ten walek w srodku.  

A o jakim tlumiku drgań  mowicie gdzie to sie znajduje?

Ciagnik ma 8Tys mth. I nie byl wypracowany..

 

Opublikowano (edytowane)

jest on przykręcony do koła zamachowego - trzeba rozjechać aby sprawdzić albo  kup sobie kamerkę endoskopową i wtedy przez dziurkę w obudowie skrzyni z której wychodzi odpowietrznik od sprzęgła idzie zobaczyć tłumik - przynajmniej w moim 6150, trochę trzeba się nagimnastykować aby dobrze ustawić kamerkę ale jest to do zrobienia w jakieś 10min ( ja w swoim mam akurat tłumik sprężynowy, ale wychodziły też z gumowymi i być może guma się rozjechała i nie masz napędu )

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Dzieki za podpowiedz. Dzis biore sie za rozpalawianie. Tura juz zdjolem. 

Jak cos bede juz wiedzial dam znac co bylo uszkodzone.

P.S jaki tlumik ewentulanie kupic drugi? 

Ten metalowy z sprezynami czy taki gumowy.

Opublikowano (edytowane)

Nie mam pojęcia :D Tak na chłopski rozum to gdy zerwie Ci gumowy tłumik to może Ci rozłączyć napęd w czasie jazdy i np jadąc  na zakręcie tracisz wspomaganie więc wiadomo co może być. W tłumiku ze sprężynami raczej nie wypadną one podczas pracy silnika bo cały - siedzą w takim kołnierzu. U mnie są już lekko wyrobione i z tego powodu kontroluję to co jakiś czas bo jakoś nie mogę sie przybrać do rozpołowienia aby to wymienić. Póki co odpukać wszytko jest ok - słychać jedynie lekki grzechot przy gaszeniu bez wciśniętego sprzęgła - z wciśniętym jest dużo ciszej. Ja bym brał ze sprężynami

 

 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Witam. Wiec tak ciagnik rozjechany i okazalo sie ze nie ma ani jednej sprezynki na tlumiku drgan. Wiec idzie do wymiany. Ale zaniepokoilo mnie to ze taka srubka byla urwana przy tym walku od dynashift. Jakmy jakies zabezpieczenie to bylo. Sam nie wiem co to jest

20200923_210028.jpg

20200923_205955.jpg

Opublikowano (edytowane)

Dobrze ze się całkowicie nie rozleciał i nie zrobił kuku w środku. Mogę podesłać Ci katalog wieczorem to sobie sprawdzisz co to za śrubka. Na pewno trzeba wykręcić to co zostało w walku. 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

witam   w moim 6150 też ta nakrętka była urwana i z tego co pamiętam  jak odkręcisz ten kołpak na 4 śrubki na imbus to zdejmiesz ten kołpak z kawałkiem wałka i wtedy będziesz miał ładne dojście zęby wykręcić tą szpilkę z wałka  ja w moim wkręcałem tam szpilkę 10.9 ma klej

a i jeszcze między wałkami są ringi uszczelniające

Opublikowano

Witam. Ciagnik wrocil do gry. Przyczyną bylo sciecie sprężyn  na tlumiku drgan.

Ciagnik odpala jezdzi przód tyl. Ale zniknely mi zakresy ABCD. Wszesniej moglem je zmieniac w trakcie  jazdy bez niczego. A teraz zeby zmienic musi byc wcianiete sprzeglo to wtedy sue zmieni. No i po zgaszeniu silnika i wyciagnieciu kluczyka swieci sie ciagle konttolka oleju w skrzyni. 

A i jeszcze po zgaszeniu kilka razy migaja zakresy jazdy ABCD i tak po ok 3min zgasna i zostanie tylko ta kontrolka. 

Co.moze byc?? Czyzby moduł padl??

Opublikowano (edytowane)

Raczej coś nie styka jak wcześniej było ok

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

No tak wszysko bylo ok. Tylko mysle ze jak moze spraedzalem co bylo uszkodzone kabelkami to jeden zrobil mi zwarcie od czyjnika zapchania filtra. No ale chyba tak szybko by modul nie padl. Jeszcze zobacze dzis bezpieczniki pod maską one sa typowo od dynashift.  Moze cos sie uciagla podczas remontu.

Opublikowano

A wiec tak. Ciagnik dziala bez zarzutów  brakem napedu pompy hydraulicznej  okazalo sie ścięty tlumik drgan.  A co do przeskawkiwania zakresów ABCD to kros dołożył  wszesniej przekaznik w tak malo dostepnym miejscu( chyba specjalnie aby nie bylo go widac.) Ale wszysko juz gra.

Dziekuje wszyskim za pomoc i serdecznie pozdrawiam. 

Temat zamknięty. 

Opublikowano
Dnia 24.09.2020 o 08:35, Marko-Fracek napisał:

witam   w moim 6150 też ta nakrętka była urwana i z tego co pamiętam  jak odkręcisz ten kołpak na 4 śrubki na imbus to zdejmiesz ten kołpak z kawałkiem wałka i wtedy będziesz miał ładne dojście zęby wykręcić tą szpilkę z wałka  ...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v