Polecane posty

Harnas16    26
Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź różnicę na "0" między akumulatorem a halogenami. Jeśli jest bez oporu to dobrze.
Sprawdź czy nie masz zwarcia między + a -. Może jest na tyle małe, że nie wywala bezpiecznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektryk12    0

 czy sprawdziłeś  w ten sposób    do mas Śruby   za pomocom [ przewodów rozruchowych  grubych miedzi   ]  i akumulatora   masa 

 

 

 

Edytowano przez elektryk12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektryk12    0

 w ciągniku   miałem  taki    przypadek    swiatła    działały   kierunki   [ tylko   silnik  nie pracował   ]  jak uruchomiłem   silnik   i przyjechałem   kawałek     swatał   były          a kierunki   zanikły        

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektryk12    0

zdemontuj  jednego   halogena leda   podłącz do akumulatora bezpośrednio      zobaczysz      [czy  mryga     morze  styku niemam     /     ja  miałem   to   halogen  230 v jak mrygał     to oznaczało    kończy     led   [pad żarnik   czli  dioda  ]   przestał działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez DominikDziekan
      Witam, chciałbym zakupić zetora 10540, mam upatrzone jedno ogłoszenie w cenie 58000 zł ciagnik z 1996 roku 14000 mth przepracowane.Chciałbym zapytać posiadaczy czy warto wgl brać pod uwagę ten model czy lepiej kupić Renault bo cena i komfort pracy podobne, tylko nie wiem jak z ewentualnymi naprawami i wgl całą eksploatacja. przeglądałem całe forum zwiazane z tematem tego ciągnika ale nie znalazłem nigdzie porównania z innymi ciagnikami, bo w tym momencie za takie pieniądze można kupić nawet Renault Celitis, ale aż strach myślec jak z cenami za serwis i części. Ciągnik będzie pracował jako główny w 30 ha gospodarstwie, i będzie ciągnikiem do wszystkiego od opryskiwacza po orke. Liczę na waszą pomoc i za wyrażone zdanie z góry dzięki. 
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj