Aprilars125

Pilne !Problem z jazda do tyłu Renault 120.54.

Polecane posty

Aprilars125    3
Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

u mojego kuzyna był taki problem że urwał sie wodzik w skrzyni i ciagnik sie zablokował ze nie dało sie jechać ani ciągnąć po zespawaniu wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
1 godzinę temu, macherr napisał:

sprawdź opór na czujnikach  wodzików

jaki ma być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

spróbuj zmierzyć ciśnienie w bloku elektrozaworów chyba 23 atm ma być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

120 om ale u ciebie  pewno coś się przegrzewa może cewka i sprawdz bezpiecznik koło sterownika czy jest dobre połączenie

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    3
niedzwiadek97 napisał:

@Aprilars125  Mam ten sam problem w 110.54 jeździ tylko na drugim półbiegu i nie cofa, powiesz jak udało Ci się to naprawić? 

Niestety nie, ciągnik sprzedałem. Napisz na priw co dokładnie się dzieje to może będę mógł pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piorasss    0

Sprawdźcie czujniki prędkości skrzyni. Najprawdopodobniej one generują problem po rozgrzaniu. Wtedy system wchodzi w tryb serwisowy" jazdą tylko do przodu i tylko na 2 półbiegu" pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj