Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Podejrzewam że zbytnio nie różni sie to od serii 6400, więc nie da sie, bo pasek ma za mały obwód względem wentylatora. Więc nie da sie inaczej jak go odkręcić, to francuz, do czegoś to zobowiązuje

Opublikowano (edytowane)

Co ma obwód paska do wentylatora. U mnie tez ma za mały. Po jednej łopatce przekładasz.

Zdejmujesz pasek z koła sprężarki. Ustawiasz łopatkę wentylatora tak, że w tej blasze jest większa przerwa. Jeśli masz na osi wentylatora cieńsze miejsce niż koło na którym porusza się pasek to z dolnego koła też zdejmujesz by mieć więcej paska. Przekładasz przez tą łopatkę ten fragment, który był na kole sprężarki. Następnie obracasz łopaty tak by następna była w tym miejscu i przekładasz przez nią w stronę chłodnicy. I tak każą łopatka. A ż cały pasek będziesz miał po stronie chłodnicy. 

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

No właśnie o tym pisałem - nie da się bez odkręcania, bo seria x2xx ma ten wentylator z okręgiem. W dodatku jak pasek podobnej długości co w 82xx i 64xx to nawet w 64 (gdzie jest zwykły wentylator) nie byłem w stanie przełożyć paska Twoim sposobem @hubertuss

Masz na tym wentylatorze centralną nakrętkę? Gdybyś mógł zrób zdjęcie bardziej z boku, żeby było widac mocowanie

Edytowane przez lukasz222
Opublikowano

Dobra, sprężarka chodzi. Tylko teraz kolejny problem, po podpieciu do przyczepy(hamulce jednoobwodowe) hamuje tylko ręczny, a nożny nie ma reakcji. Nożny jedynie przy zaciągniętym ręcznym. Co może być?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v