Sikorski127

John Deere 3350 problem z hydrauliką

Polecane posty

Sikorski127    0

Witam wszystkich mam taki problem : ramiona szarpią na zimnym oleju i do tego dosyć wolno podnoszą , cieżko chodzi wspomaganie na wolnych obrotach czuć wyraźny opór po dodaniu gazu jest delikatnie lepiej do tego kierownica sama skręca w jedną i w drugą stronę , podczas podnoszenia ramion gdy skręce kierownicą ramiona stają ,przyspieszacz oraz wom działają bardzo dobrze głowna pompa miała mierzone ciśnienie i ma 190 bar, mała pompa hydrauliczna nie była mierzona lecz w zbiorniku nad pompą główną jest caly czas olej , wszystkie filtry wymienione i wyczyszczone wraz z olejem.

Jeżeli ktoś się orientuje co może byc przyczyną bardzo PROSZE O POMOC

Edytowano przez Sikorski127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo2250    5

Możliwe że orbitrol się wysypal. Powrót z niego

idzie do pompy hamulca. Sprawdź czy powrotem płynie olej bez ruszania kiera. Ramiona na zgaszonym się opuszczają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikorski127    0
11 godzin temu, adamo2250 napisał:

Możliwe że orbitrol się wysypal. Powrót z niego

idzie do pompy hamulca. Sprawdź czy powrotem płynie olej bez ruszania kiera. Ramiona na zgaszonym się opuszczają?

Ale poprzez opuszczenie dźwignia czy po prostu czy nie puszczają ?

Edytowano przez Sikorski127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo6234    80

Podpowie ktoś z jaką siła dokręcić głowice u kombajnu John Deere970 silnik 6 150 km chodzi o klucz dynamometryczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikorski127    0
20 minut temu, adamo2250 napisał:

Myślę że orbitrol  sprawdź  tak jak napisałem w pierwszym poście 

Ale czy to wpływa na to ze podnośnik szarpie i ze podczas skręcania kierownica staje podnośnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo2250    5

Teoretyczne ma wpływ ponieważ ciśnienie oleju idzie z pompy i rozgalezia się na orbitrol , podnośnik i rozdzielacz. Czyli wszystkie odbiorniki wysokiego ciśnienia są z jednego i każda awaria któregoś z nich powoduje cyrki u całym układzie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikorski127    0
Dnia 19.02.2020 o 20:59, adamo2250 napisał:

Teoretyczne ma wpływ ponieważ ciśnienie oleju idzie z pompy i rozgalezia się na orbitrol , podnośnik i rozdzielacz. Czyli wszystkie odbiorniki wysokiego ciśnienia są z jednego i każda awaria któregoś z nich powoduje cyrki u całym układzie.

 

A czy jest jakaś regulacja od prędkości podnoszenia bo dosyć wolno podnosi czy na pusto i pod obciążeniem tak samo dodam ze narazie układ wspomagania całkowicie zaślepilem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikorski127    0

Jestem po wymianie orbitrola na nowy wspomaganie zaczęło dobrze działać lecz pojawił się problem z podnośnikiem zaczyna podnosić dopiero gdy skręcę na maxa kołami w lewo lub w prawo inaczej zero reakcji gdy odlacze orbitrol podnośnik działa normalnie .                                                   Czy ktoś wie jaka może być przyczyna ?      

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo2250    5

Orbitrol musi być do układu zamkniętego. Nie może olej się przez niego przelewać. Powrót jest tylko z siłowników. Niestety musisz wymienić orbitrol. Jeżeli chcesz to odszukam symbol. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikorski127    0
1 godzinę temu, adamo2250 napisał:

Orbitrol musi być do układu zamkniętego. Nie może olej się przez niego przelewać. Powrót jest tylko z siłowników. Niestety musisz wymienić orbitrol. Jeżeli chcesz to odszukam symbol. 

Jeżeli możesz to będę wdzięczny . A w naszych polskich ursusach lub bizonach są inne typy orbitroli ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo2250    5

Tak w bizonie jest typ otwarty. Sorki że dopiero odp ale brak czasu. Sprawdzę wieczorem typ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo2250    5
Dnia 26.05.2020 o 17:18, Sikorski127 napisał:

Jeżeli możesz to będę wdzięczny . A w naszych polskich ursusach lub bizonach są inne typy orbitroli ?

Typ orbitrol OSPC 160CN to jest do układu zamkniętego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikorski127    0

Mam teraz inny problem Z John deerem nie chce odpalić. Kręci normalnie pompka zasilająca nowa , pompa wtryskowa sprawdzona  jest dobra , filtr paliwa wymieniony na nowy odpali jedynie na plaka pochodzi chwile i zgaśnie odpowietrzony wydaje mi się ze jest dobrze bo cały dzień z nim walczyłem i nic czasami jak odpali to wkręci się normalnie na obroty ale tez po chwili gaśnie co może być przyczyna ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo2250    5
Dnia 26.05.2020 o 17:18, Sikorski127 napisał:

Jeżeli możesz to będę wdzięczny . A w naszych polskich ursusach lub bizonach są inne typy orbitroli ?

Typ orbitrol OSPC 160CN to jest do układu zamkniętego.

30 minut temu, Sikorski127 napisał:

Mam teraz inny problem Z John deerem nie chce odpalić. Kręci normalnie pompka zasilająca nowa , pompa wtryskowa sprawdzona  jest dobra , filtr paliwa wymieniony na nowy odpali jedynie na plaka pochodzi chwile i zgaśnie odpowietrzony wydaje mi się ze jest dobrze bo cały dzień z nim walczyłem i nic czasami jak odpali to wkręci się normalnie na obroty ale tez po chwili gaśnie co może być przyczyna ? 

A co robiłeś przed? Wyciagales pompę? Odkrec rurki od wtryskiwaczy i Sprawdź czy idzie paliwo na wtryski. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikorski127    0

Nic nie robiłem stało się to momentalnie z początku zaczął nierówno pracować na wolnych obrotach wiec zaczalem od wymiany filtra i pompki zasilającej pochodził z 3 godziny w polu aż zaczął słabnąć i i nierówno pracował zjechałem jakoś do domu próbowałem go później zapalić ale zachowywał się tak jak pisałem w poprzednim poście  wymontowalem pompę wtryskowa dalem do pompiarza sprawdził ja pouszczelnial i powiedział ze jest dobra wiec zamontowalem spowrotem i nic to samo nie chce chodzić. Popuszczalem przewody od wtrysków i paliwo dochodzi do nich 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo2250    5

Jeżeli paliwo dostaje i jesteś tego pewny że dostaje to zostaje powietrze. Jeżeli powietrze w porządku to coś z silnikiem nie tak pierwsze turbo później zawory. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konop3350    0

Dołączam się do tematu. Mianowicie mój problem w John Deere 3350 wygląda tak, że muszę ruszyć kierownicą żeby podnośnik zaczął podnosić, ustawiam dźwignie w położeniu do podnoszenie i nic się nie dzieje, po ruszeniu kierownica zaczyna podnosić. Co może być uszkodzone, orbitrol czy zawór sterujący?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj