Skocz do zawartości

Znalezione na allegro i nie tylko - 2020


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
1 godzinę temu, Baks00 napisał:

 Rozrzutnik Czarna bialostocka -juz malo przypomina.

Ile byscie ja wycenili?

 

20201219_125415.jpg

Brawo Ty 👍 można prosić więcej zdjęć, jaki to był dokładnie rozrzutnik? 

Opublikowano
20 minut temu, MF675ursus napisał:

Tandem na sztywno, na wahaczu czy jeszcze jakoś inaczej?

Sztywno

 

5 minut temu, Ursus932 napisał:

Brawo Ty 👍 można prosić więcej zdjęć, jaki to był dokładnie rozrzutnik? 

Jednoosiowka,

Ogolnie przyczepa kumpla.Jak dla mnie rewelacja ale koszt spory.Robil to jego kumpel co zawodowo tym sie zajmuje i prowadzi tego typu dzialalnosc.

Zdjec nie mam bardzo bo upchane wszystko ma ze komar chu..nie wsadzi,i w sumie mielismy roboty sporo.

20201219_125722.jpg

20201219_125702.jpg

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, jahooo napisał:

aby z wom 540 zrobić 1000 czy 1200 obrotów

Właśnie też tak myślałem, ale większość multiplikatorów ma przełożenie 1:3.8.
W c360, wałek osiąga 540obr/min przy ok 2000obr/min silnika, w moim jd przy 2100obr/min silnika.

540*3,8=2052

W przybliżeniu można powiedzieć, że poprzez multiplikator prędkość obrotowa pompy hydraulicznej i silnika jest równa.

Edytowane przez KaMel
literówka
Opublikowano

Multiplikator o takim przełożeniu służy też do tego, aby nie katować silnika na 2tys obrotów tylko 1500 i to powinno wystarczać do normalnej pracy. Jak nie wystarcza, to coś jest źle.

Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, bratrolnika napisał:

To wywraca na trzy strony?? Jakie wymiary paki??? I co zostało z rozrzutnika???

Wywraca wywraca

Co do paki to 4 dlugosci na 2(chyba)

Z rozrzutnika to rama wzieta,ale tam sa potezne wzmocnienia

Jak bede u kumpla to ja wyciagniemy,jak podniesie pake to zrobie zdjecia calej podstawy.

20201219_125840.jpg

Edytowane przez Baks00
Opublikowano

Nie podoba mi się... Tą dolną ramę to mógł już nową zrobić a nie wzmocnienia, dokładki, wsporniki .... Ciekawe jak zaczep zrobiony , Zamiast tych ceówek by dał profil i zaślepił - już by dożo estetyczniej wyglądało, no i po co te 2 sztywne osie? 

  • Like 1
Opublikowano
3 minuty temu, Baks00 napisał:

 

Co do paki to 4 dlugosci na 2(chyba)

Z rozrzutnika to rama wzieta,ale tam sa potezne wzmocnienia

Tak jak kolega Paweł powyżej napisał, zamiast lepić, wzmacniać, kombinować lepiej było dac ceownik hutniczy 160 na nową ramę, szybciej by od nowa wszystko wyspawał zanim to stare z gnoju i rdzy wyczyscil

Opublikowano
18 godzin temu, 6465 napisał:

Kolega miał problem takiego unhz500 sprzedać , kupę czasu ogłaszał w końcu ktoś się trafił za 1500zl.  A cyklop polski 100% sprawny poszedł za 2000

Kacapy od znajomego ostatnio 4sztuki wzięli tych unhzow, polskich wcale nie chcieli 

Opublikowano
9 minut temu, Baks00 napisał:

Wywraca wywraca

Co do paki to 4 dlugosci na 2(chyba)

Z rozrzutnika to rama wzieta,ale tam sa potezne wzmocnienia

Jak bede u kumpla to ja wyciagniemy,jak podniesie pake to zrobie zdjecia calej podstawy.

20201219_125840.jpg

Bardzo dziękuję Panie Baksie 👍 fajna, myślę nad taką, tylko tandem nie na sztywno, rób zdjęcia i wymiary bym prosił 

6 minut temu, bratrolnika napisał:

Tak jak kolega Paweł powyżej napisał, zamiast lepić, wzmacniać, kombinować lepiej było dac ceownik hutniczy 160 na nową ramę, szybciej by od nowa wszystko wyspawał zanim to stare z gnoju i rdzy wyczyscil

A słyszałeś o takim czymś jak piaskowanie 🙃

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, bratrolnika napisał:

Tak jak kolega Paweł powyżej napisał, zamiast lepić, wzmacniać, kombinować lepiej było dac ceownik hutniczy 160 na nową ramę, szybciej by od nowa wszystko wyspawał zanim to stare z gnoju i rdzy wyczyscil

26 minut temu, pawel885 napisał:

 

Raczej ten rorzutnik gnoju nie widzial(wiem wiem taka przenosnia)☺

Ja osobiscie bym sie w to nawet nie bawil.Tez laik jestem w tym temacie.😐

Dla mnie to szal ze to jest w stanie wykiprowac .Chociarz cala podstawa poteznie wyglada.

Ale dobrze takie ,,ale" slyszec  od osob obeznanych☺👍

Edytowane przez Baks00
  • Like 1
Opublikowano
mf362 napisał:

I tak się kończy jazda po ludzkich łąkach polach lasach. Dwie strony nie są bez winny ...

ten jak już zatrzymał. To powinien im kazać powietrze spuścić z tych pierdkow i by mu drogi nie psuli i po problemie. Jak by musiał ze dwa kilometry do cywilizacji prowadzić to by się nauczył ze na prywatne się nie wjeżdża

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, jedrus2020 napisał:

powinien im kazać powietrze spuścić z tych pierdkow i by mu drogi nie psuli i po problemie. Jak by musiał ze dwa kilometry do cywilizacji prowadzić to by się nauczył ze na prywatne się nie wjeżdża

2 trzymaki w kole i spokojnie by do domu dojechali. Tutaj normalnie schodzi się z ciśnieniem do 0.5bara

Opublikowano (edytowane)

Orbitrolu ciąg dalszy.

Założony, łapa przyspawana, wszystko chodzi (chyba) dobrze. Przy ~700obrotach mogę skręcić na postoju palcem, ale jest ciężko dość, otwartą dłonią lekko. Przy 1000 obrotów na postoju lekko kręci się palcem. Manometr przy 1000obr pokazuje bez ruchu kierownica 0, a w miarę zwiększania skrętu dochodzi do zaznaczonego na czerwono miejsca (w momencie, gdy czuć, że już jest maks i pompa się odzywa). Tak powinno być wszystko jest prawidłowo?

Drugie pytanie - siłownik gdy jest wsunięty na maksa, to wystaje go ze 3cm jeszcze. Jak mierzyliśmy długość żeby łapę wymierzyć, to wzięliśmy na to korektę. Tzn siłownik na mac wysunięty, zmierzony, pomniejszone o te kilka cm i zwinięty do połowy i w tym miejscu przyspawalismy lape. Jeszcze sprawdzaliśmy tak, że koła skręcone prawie do ogranicznika i siłowni kschowany na maxa - wychodziło to samo miejsce.

No i teraz w jedną stronę ma lepszy skręt, w drugą słabszy. Przy czym są to różnice gdzies może pół metra na średnicy zawracania, na kierownicy jest w sumie coś pod obrot różnicy. W prawo mam do maksymalnego skrętu półtorej obrotu, a w lewo ponad dwa. Coś można z tym zrobić? Gdzie został popełniony błąd? Jak jeździłem sobie po podwórku, to ta różnica nie jest mocno odczuwana w normalnej jeździe.

IMG_20201219_153852240~2_copy_1058x1024.jpg

Edytowane przez daron64
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Ursus932 napisał:

 

A słyszałeś o takim czymś jak piaskowanie 🙃

Raz że i tak sie schodzi, a dwa że kosztuje

29 minut temu, daron64 napisał:

 

No i teraz w jedną stronę ma lepszy skręt, w drugą słabszy. Przy czym są to różnice gdzies może pół metra na średnicy zawracania, na kierownicy jest w sumie coś pod obrot różnicy. W prawo mam do maksymalnego skrętu półtorej obrotu, a w lewo ponad dwa. Coś można z tym zrobić? Gdzie został popełniony błąd? Jak jeździłem sobie po podwórku, to ta różnica nie jest mocno odczuwana w normalnej jeździe.

IMG_20201219_153852240~2_copy_1058x1024.jpg

Jeśli siłownik dwustronnego działania, a nie taki co się wysuwa z dwóch stron to normalnym jest że w jedną stronę będzie więcej obrotów kierownica niż w drugą, wynika to z różnicy w pojemności komór silownika

A tak poza tym to wszystkiego najlepszego z okazji imienin @daron64

1 godzinę temu, Baks00 napisał:

 

Ale dobrze takie ,,ale" slyszec  od osob obeznanych☺👍

Nie żadne ale, tylko zdrowy rozsądek- jeśli zrobił to dla siebie to nie ma problemu, wzmocnił jak wzmocnił i jest ok, pieniądze zaoszczedzil, jeśli zrobiłby takie coś na sprzedaż to 95% potencjalnych kupców skrzywi się widząc coś takiego

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano
5 minut temu, bratrolnika napisał:

Raz że i tak sie schodzi, a dwa że kosztuje

w starych rozrzutnikach najlepsza piaskarka to młotek, jak przypierdolisz w ramę i odpadnie kilo rdzy i pokażą się dziury to klient od razu chce nową ramę 

Opublikowano

Ja mam awersje do starego materiału, który trzeba czyścić, można byłoby kupić towar na zlomie i z 1000zł zaoszczędzić, ale aż mnie trzęsie jak pomyślę że musiałbym to czyścić. Ostatnio na składzie nie wziąłem nowego profila bo miał jakiś delikatny nalot, i musiałbym to czyścić

Opublikowano
1 godzinę temu, gregor1284 napisał:

Nie mam ją nerwów do takich rzeczy, oj taniec by był 

Obejrzałem jeszcze ich dwa filmy. Na jednym się próbują wybielić że nic nie zniszczyli- ma 1,13 min i w sumie pokazuje jak próbują uciec. Na drugim uciekają w żwirowni przed właścicielem. Ale wk***ia jak się to ogląda...

  • Like 1
Opublikowano
56 minut temu, daron64 napisał:

Orbitrolu ciąg dalszy.

Założony, łapa przyspawana, wszystko chodzi (chyba) dobrze. Przy ~700obrotach mogę skręcić na postoju palcem, ale jest ciężko dość, otwartą dłonią lekko. Przy 1000 obrotów na postoju lekko kręci się palcem. Manometr przy 1000obr pokazuje bez ruchu kierownica 0, a w miarę zwiększania skrętu dochodzi do zaznaczonego na czerwono miejsca (w momencie, gdy czuć, że już jest maks i pompa się odzywa). Tak powinno być wszystko jest prawidłowo?

 

Drugie pytanie - siłownik gdy jest wsunięty na maksa, to wystaje go ze 3cm jeszcze. Jak mierzyliśmy długość żeby łapę wymierzyć, to wzięliśmy na to korektę. Tzn siłownik na mac wysunięty, zmierzony, pomniejszone o te kilka cm i zwinięty do połowy i w tym miejscu przyspawalismy lape. Jeszcze sprawdzaliśmy tak, że koła skręcone prawie do ogranicznika i siłowni kschowany na maxa - wychodziło to samo miejsce.

No i teraz w jedną stronę ma lepszy skręt, w drugą słabszy. Przy czym są to różnice gdzies może pół metra na średnicy zawracania, na kierownicy jest w sumie coś pod obrot różnicy. W prawo mam do maksymalnego skrętu półtorej obrotu, a w lewo ponad dwa. Coś można z tym zrobić? Gdzie został popełniony błąd? Jak jeździłem sobie po podwórku, to ta różnica nie jest mocno odczuwana w normalnej jeździe.

IMG_20201219_153852240~2_copy_1058x1024.jpg

róznice skrętu będziesz miał jak za daleko uchwyt przyspawany, jeśli masz na siłowniku regulowany drążek to tym powinieneś załatwić sprawę, a  różnicę w ilości obrotów to znaczy że masz różnicę w pojemnościach siłownika, chyba są takie siłowniki w o jednej pojemności, ja mam z belarusa siłownik i nie odczuwam różnicy w obrotach, 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v