Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

@Bizon1201 Nie przesadzaj bo Skropol czy Korurs lub Chełmno robią dobre części i zgadzają się z oryginałem i wcale nie trzeba kupować Waryńskiego. Koła rozrządu to pikuś ciekawe jak koła zębate skrzyni pewnie taka sama sytuacja, że trzeba parami kupować bo przecież na tym się zarabia, że innego koła nie dopasuje bo Waryński jedyny w swoim rodzaju ale na opakowaniu Oryginał Ursus jak najbardziej jest.

Opublikowano

@Bizon1201 ale tu właśnie o to chodzi że skoro zęby są inne to nie są zgodne z oryginałem i z tą ich cenną dokumentacją. Dla mnie też ząb może być inny aby tak jak piszesz było trwałe i chodziło, ale po co ten kit że zgodne z oryginałem i dokumentacją i jakośc jak na pierwszy montaż skoro jest wprowadzona zmiana w kształcię zęba :) 

  • Like 1
Opublikowano

@Roki212 Jemu nie wytłumaczysz bo stoi twardo za Waryńskim bo pewnie u niego robi to broni firmy. Ja kupuję to co jest dobre i można śmiało montować żeby chodziło latami.

A w temacie zestawów naprawczych to najlepiej montować Mahle lub Chełmno. Waryńskiego nigdy nie zakładałem więc nie wiem jak to się sprawuje.

Opublikowano

Nie buj się nie pracuje w warynskim. A to że kupuję ich produkty i jak do tej pory jestem zadowolony, to źle? Napisałem przykłady wspaniałego skorpola Chełmno, czy korursa z wpadkami. Jeszcze raz to napisze. Poza korursem skropol i Chełmno robi bardzo dobre czesci. Które sam też kupuje 🙂. Niedługo przyjdą piasty. Szpilki mam juz też kupione😆. Mam zestwy ursua i jest póki co ok. Ja z swojej strony mogę je polecić. Mamy taki wybór części, że naprawdę nie musicie. kupować waryniaka 🙂. Korurs nie robi dobrych części. A importy korursa są porażka zegary obrotomierze rozrusznik, alternatory to dno. Ale więcej już tego błędu nie popełnie. Chłodnice Ursusa nim wyszły ludzie pierodlili, że to bubel 😆. Mam dwa lata i śmiga. I miedziana, a nie miedziowane turecko indyjskie wymysly

Opublikowano

No ale Ty dalej jednego nie rozumiesz że nikt nie namawia do tego aby nie kupować ich części bo niby czemu każdy ma wolny wybór chcesz kupujesz od nich czy od kogo innego :) 

Mowa była o wprowadzonych zmianach np. w tym podcięciu zębów... wprowadzili ok, możliwe że jest to lepsze rozwiązanie od oryginału też ok, ale skoro została wprowadzona zmiana to takie coś nie jest już zgodne z oryginałem i tylko o to i wyłącznie chodzi o ten wciskany kit hehe. Mają dobry i przemyślany chwyt marketingowy :P 

  • Like 1
Opublikowano

@Bizon1201 Ja również kupuję części Waryńskiego ale nie ze względu na to, że Oryginał jest napisane tylko, że niektóre rzeczy maja bardzo dobre np. przewody gumowe coś wspaniałego, końcówki drążków kierowniczych mam i polecam, instalacja też całkiem ok. Korurs i Skropol do skrzyni robią dobre części. Na piasty radzę uważać bo zaraz bedziesz musiał szpilki spawać :D Jak założysz to wstaw do galerii zdjęcia jak poszło z ich montażem bo sam jestem ciekawe :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Sean napisał:

 @Adi96  Sam pisałeś jaka Wasza 60-tka była bublem od nowego, więc oryginały też były buble, przestańcie chwalić oryginały bo to szału żadnego nie było.

Nikt nie chwali oryginału,jakość materialu nie była zła tylko dokładność roboty tam krzywo to nie zbyt dobry odlew ip itd aby sztuka była.I tu chodzi obalenie tego kitu co ludziom wciskają a ci łykają jak pelikany.

  • Like 2
Opublikowano

Ja się nie sugeruje tym hasłem, że oryginal, tylko bardziej, że będzie to dobre-lepsze. Skrzynie robiłem, koła ich miałem takie same jak te, co były w skrzyni fabryczne. Pompa hydrotora 16 litrów wytrzymała 12 lat. Zobaczymy ile waryniaka 36 litrów wytrzyma. Zawór na większe ciśnie hylmetu również dzisiaj przyszedł. Tylko dopiero hipol 6 z Orlenu na piątek będzie. Co do zestawow warto też wziąść pierścienie z primy czy Ursusa premium. Posiadają sprężynke na pierścieniu olejowym. I zamiast tego przereklamowanego obecnie mahle, jak ktoś nie chce Ursusa to złotecki

Opublikowano

@Bizon1201 Powiem ci, że jak będę robił kiedyś skrzynie to z ciekawości założę te części Waryńskiego. Jakim cudem miałem pompe hydrotora 16 litrów skoro oryginalnie były pompy 20l ? Ja akurat będę robił podnośnik i pompa też idzie do wymiany, mam w planach założyć Hylmeta lub Hydrotor. Po filmie takiego jednego pana na yt miałem chęć na pompę Waryniaka ale cena mnie chyba odstraszyła.

Opublikowano

Tuchola również robi dobre pompy. Nie miałem z nimi większych problemów. W 330 waryniaka pompa śmiga 3 rok na Agro utto

Opublikowano

Koledzy,

 

Nie mogę zrozumieć skąd tutaj aż tyle nienawiści i agresji.

Przypominam, że jako jeden z nielicznych przedstawicieli producentów jestem aktywny na Agrofoto.

Zostałem powołany właśnie po to, aby mieć bezpośredni kontakt z użytkownikami naszych części, a nie jak w przypadku innych producentów ograniczać się tylko do dystrybutorów.

 

Zależy nam na:

- merytorycznych opiniach na temat JAKOŚCI,

- uwagach co do zmian technicznych i modyfikacji naszych produktów,

- kontakcie z praktykami i obiektywnymi rolnikami

 

To co dzieje się w tej dyskusji, bazuje głównie na nienawiści i ogólnym narzekaniu nie na jakość produktów tylko na świat.

 

W celu wyjaśnienia kwestii pochodzenia,

Podam kilka przykładów:

 

  1. Zmiana poddostawcy lub dostawcy
  1. Jeżeli do tej pory kupowaliśmy odlewy z polskiej odlewni, a na produkcji 10-15% odlewów odpadało ponieważ były „porowate” lub miały inne wady odlewnicze, następnie przenieśliśmy odlewy na Ukrainę i problem zniknął.  

Tym samym detal stał się bardziej ukraiński niż polski, czy ma to znaczenie z Waszego punktu widzenia?

Na koniec otrzymujecie zdecydowanie lepszy produkt, a chyba o to tu chodzi.

 

  1. Elementy kuźnicze do tylnego zawieszenia przenieśliśmy z Polski do Włoch, ponieważ kuźnia zaoferowała nam zaporowe, nieakceptowalne dla rolnika ceny.

Z punktu widzenia użytkownika/rolnika jakość się poprawiła przy zachowaniu tej samej ceny. Co zrobić? Pozostawić w Polsce i podnieść cenę?

Rolnik zapłaci więcej?

Nasze marki mają oferować jakość i dbać o akceptowany poziom cenowy  

 

 

  1. Zrozumcie, że podawanie zakładu produkcyjnego będzie bardzo mocno zakłócało obraz, czasem na plus, a czasem na minus.

Przykładowy Skropol wykonuje koła w różnych klasach dokładności i z różnych materiałów, koła są sobie nie równe, a pochodną z tej samej fabryki.

Kluczowa jest gwarancja, a gwarantem jest marka jaka widnieje na produkcie.

 

  1. W fabrykach, których jesteśmy właścicielem produkujemy oryginały dla New Holland, Claas czy John Deere...

- z każdą z firm mamy umowy,

- każda z tych firm przekazuje nam własne wytyczne: gatunek stali, oczekiwania co do sposobu obróbki, tolerancje wykonania, akceptowalny poziom detali wadliwych na milion szt tzw. PPM.

Często jest tak, że produkowane dla nich detale są do siebie bardzo podobne, jednak diabeł tkwi w szczegółach. ABSOLUTNIE nie możemy powiedzieć, że każdy z detali pochodzących z naszych fabryk jest tej samej jakości.

Wszystko zależy od oczekiwań naszego klienta.

Dla jednego z producentów hydrauliki i elementów farm wiatrowych produkujemy w osobnej, specjalnie klimatyzowanej hali, ponieważ dokładności wykonania jest na poziomie dokładności dla branży lotniczej.

 

Nie chcemy dyskutować o pochodzeniu - tylko o jakości.

Jakość chcemy Wam gwarantować.

U każdego producenta czy firmy projektowo- wdrożeniowej zdarzają się wpadki.

My także regularnie takie wpadki zaliczamy.

Nigdy natomiast nie chowamy głowy w piach.

Dajemy ŻELAZNĄ GWARNACJĘ, właśnie po to, aby dać Wam bezpieczeństwo i komfort szybciej wymiany.

 

Zrozumiecie, że jesteśmy po tej samej stronie.

  • Like 1
Opublikowano
25 minut temu, JacekMocny napisał:

Zostałem powołany właśnie po to, aby mieć bezpośredni kontakt z użytkownikami naszych części, a nie jak w przypadku innych producentów ograniczać się tylko do dystrybutorów.

 

Zależy nam na:

- merytorycznych opiniach na temat JAKOŚCI,

- uwagach co do zmian technicznych i modyfikacji naszych produktów,

- kontakcie z praktykami i obiektywnymi rolnikami

Wszystko ok tylko jak pamiętasz może w ubiegłym roku rozmawialiśmy na temat tych podcięć w kołach zębatych, pokazywałem Ci zdjęcia waszych produktów, produktów konkurencji, oryginalnego jakie było w ciągniku. Gołym okiem było widać że kształt zęba jest inny w waszym produkcie... chciałem dowiedzieć się czemu zostało wprowadzone takie coś... no i jaką otrzymałem odpowiedz od Ciebie... zacytuję ją "Zapewniam Ciebie, że ten podzespół jest produkowany według oryginalnej dokumentacji technicznej URSUS (tak jak napisałem, że od lat w tym samym zakładzie - i zaznaczam, że nie od 10 lat, a dużo, dużo dłużej)" xD

No to o czym można było dalej rozmaiwać ??? kształ oryginalnego jak i konkurencji taki sam, u was inny przez te podcięcia i odpowiedz z Twojej strony taka jak w cytacie to tak zależy wam na opiniach, uwagach i to jest traktowanie się poważnie...

  • Like 1
Opublikowano

@Roki212 Uderzył w punkt kulamicyjny

@JacekMocny Mówiłeś że produkty wasze sa z Polski a teraz że część swojego zamówienia dajecie Włochom żeby wykonali.Po co te kłamstwa,jest tam taniej i jakość taka sama ok nic nie mam przeciwko zysk musi być ale ty mówisz coś o jednym a wychodzi co innego.Wspominasz że opieracie się na opinini użytkowników a nadal macie to gdzieś że wycięcie modułu różni się od oryginału i jeszcze ludziom kwit wciskacie.Co mi z gwarancji jeśli dana nie jest zgodna dokładnie z wymiarami jak był stary zgodnie z dokumentacji.Chwała wam za waszą reklamacje bo przyjmujecie część i badacie ale tym się nie załatwi wprowadźcie poprawki.

Opublikowano
41 minut temu, Roki212 napisał:

Wszystko ok tylko jak pamiętasz może w ubiegłym roku rozmawialiśmy na temat tych podcięć w kołach zębatych, pokazywałem Ci zdjęcia waszych produktów, produktów konkurencji, oryginalnego jakie było w ciągniku. Gołym okiem było widać że kształt zęba jest inny w waszym produkcie... chciałem dowiedzieć się czemu zostało wprowadzone takie coś... no i jaką otrzymałem odpowiedz od Ciebie... zacytuję ją "Zapewniam Ciebie, że ten podzespół jest produkowany według oryginalnej dokumentacji technicznej URSUS (tak jak napisałem, że od lat w tym samym zakładzie - i zaznaczam, że nie od 10 lat, a dużo, dużo dłużej)" xD

No to o czym można było dalej rozmaiwać ??? kształ oryginalnego jak i konkurencji taki sam, u was inny przez te podcięcia i odpowiedz z Twojej strony taka jak w cytacie to tak zależy wam na opiniach, uwagach i to jest traktowanie się poważnie...

Panowie,

żeby zbędnie nie przeciągać tej dyskusji. Z mojej strony temat wygląda tak, iż przekazałem go do działu technicznego. Po Nowym Roku planowane jest spotkanie osób, których kompetencje pozwalają na świadome wypowiadanie się w temacie o którym mowa - koła, zazębienia, kształty zębów itd. 

Na pewno poinformuję Was o wnioskach jakie zostały wyciągnięte na tym spotkaniu.

2 minuty temu, Adi96 napisał:

@Roki212 Uderzył w punkt kulamicyjny

@JacekMocny Mówiłeś że produkty wasze sa z Polski a teraz że część swojego zamówienia dajecie Włochom żeby wykonali.Po co te kłamstwa,jest tam taniej i jakość taka sama ok nic nie mam przeciwko zysk musi być ale ty mówisz coś o jednym a wychodzi co innego.Wspominasz że opieracie się na opinini użytkowników a nadal macie to gdzieś że wycięcie modułu różni się od oryginału i jeszcze ludziom kwit wciskacie.Co mi z gwarancji jeśli dana nie jest zgodna dokładnie z wymiarami jak był stary zgodnie z dokumentacji.Chwała wam za waszą reklamacje bo przyjmujecie część i badacie ale tym się nie załatwi wprowadźcie poprawki.

1. NIGDY NIE powiedziałem, że wszystkie części produkujemy w POLSCE, a twoja wypowiedź do tego dąży. Więcej, nakreśliłem jak to wygląda procentowo. Tj. ile produktów wyjeżdża z polskich fabryk, ile z Europejkich itd. itd. Była tam również wzmianka o Włoszech. Dokładnie w tym wątku. Kilka stron wcześniej. Nie trudno to odszukać.

2. Co do modułu i kształtu zęba - to NIE MYLMY POJĘĆ. Są to dwa odmienne pojęcia, które nie mają ze sobą bezpośredniej korelacji. Moduł odpowiada za zazębienie tj. dwa koła wzajemnie współpracujące MUSZĄ posiadać taki sam moduł, aby niezawodnie współpracować. Kształt ścięcia góry zęba o której wspominałeś nie ma na to wpływu. Odpowiada ona tylko za prowadzenie zęba. Mówiąc kolokwialnie powierzchnią roboczą zęba jest płaszczyzna od połowy zęba ,,w dół".

Opublikowano

Moje ubiegłoroczne zapytanie też przekazałeś do działu technicznego i po tygodniu odpowiedziałeś tak jak wspomniałem już wcześniej... No ale poczekamy i zobaczymy.

Bo co do jakości Jacku się nie wypowiadam aby była jasność, tylko właśnie tak jak kolega wspomniał wcześniej po co wciskać komuś jawnie kit i mieć kogoś za debila co nie umie rozpoznać gołym okiem różnicy w danym pozdespole :) Jest inny kształt ok powiedz że jest że został wprowadzony temu i temu... może i jest do dobre rozwiązanie no ale trzeba uderzyć się w pierś i powiedzieć że tak jest, a jak nie wyciągnąć konsekwencje od dostawcy czy producenta i robić tak jak inni... Przecież nie tylko ja to widzę i nie ma co zasłaniać się jakąś dokumentacją itd bo to wygląda tak że koledzy chcą uświadomić Ci że ktoś pluje Ci w twarz, a Ty ciągle przy swoim bo niby deszcz pada...

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Roki212 napisał:

Moje ubiegłoroczne zapytanie też przekazałeś do działu technicznego i po tygodniu odpowiedziałeś tak jak wspomniałem już wcześniej... No ale poczekamy i zobaczymy.

Bo co do jakości Jacku się nie wypowiadam aby była jasność, tylko właśnie tak jak kolega wspomniał wcześniej po co wciskać komuś jawnie kit i mieć kogoś za debila co nie umie rozpoznać gołym okiem różnicy w danym pozdespole :) Jest inny kształt ok powiedz że jest że został wprowadzony temu i temu... może i jest do dobre rozwiązanie no ale trzeba uderzyć się w pierś i powiedzieć że tak jest, a jak nie wyciągnąć konsekwencje od dostawcy czy producenta i robić tak jak inni... Przecież nie tylko ja to widzę i nie ma co zasłaniać się jakąś dokumentacją itd bo to wygląda tak że koledzy chcą uświadomić Ci że ktoś pluje Ci w twarz, a Ty ciągle przy swoim bo niby deszcz pada...

Chętnie bym Wam odpowiedział całą genezę ,,czemu i czemu" jest dokładnie taki, a nie inny. Ale zamiast dywagować wolę zawsze poradzić się ludzi, którzy faktycznie posiadają szerokie kompetencje w danym zakresie. Z resztą pośrednictwo między Wami, a poszczególnymi działami z naszej strony jest jednym z moich głównych zadań :)

Edytowane przez JacekMocny
Opublikowano
3 godziny temu, JacekMocny napisał:

 

2. Co do modułu i kształtu zęba - to NIE MYLMY POJĘĆ. Są to dwa odmienne pojęcia, które nie mają ze sobą bezpośredniej korelacji. Moduł odpowiada za zazębienie tj. dwa koła wzajemnie współpracujące MUSZĄ posiadać taki sam moduł, aby niezawodnie współpracować. Kształt ścięcia góry zęba o której wspominałeś nie ma na to wpływu. Odpowiada ona tylko za prowadzenie zęba. Mówiąc kolokwialnie powierzchnią roboczą zęba jest płaszczyzna od połowy zęba ,,w dół".

Człowieku co ty pier*****isz Debila ze mnie robisz?  No jak kształt nie ma wpływu,u was 1/3 jest ścieta bardziej w trójkąt przy tym jest naruszony moduł że nie ma takiej buły i jest luz.Teraz wziąć twoją teorie że kształt zęba nie ma wpływu,czemu wasz wałek sprzęgłowy I Stopnia  Stukał było słychać właśnie jak końcówki trójkątne stukają o koło zębate stałego zazębienia,musiałem przeprosić stary wałek.Nie dawno założyłem wałek korsusa zrobiło się dobre 30 mtg  tyle samo co wtedy waryńskim i nie stuka lekko mocniej wyje ale sie ułoży jeszcze,moduł miał zbliżony do oryginału w kształcie trapezu szeroki.Moduł jesy od początku do końca a nie w połowie.Na waszym wałku na końcówkach robił sie zbytcduży luz między zębny taka wada posadzi drugie koło czyli stałego zazębienia.Nie wspomnę już o wyciu jakie było duże, praca na korsusa jest praktycznie tak samo jak starym.

  • Like 1
Opublikowano

Jacek Mocny.

Nie odbijaj piłeczki jak Donald Tusk tylko powiedz gdzie macie fabryke , a nie rób z nas debila , i nie mydl nam oczu , jak nie masz odwagi to wypad!

Bo zaczynasz mnie draznić swoimi opowiastkami .Skoro nie w Polsce to Chiny lub Turcja.

Robie w motoryzacji to wiem co wart materiał z Chin i Turcji.Tyłek sobie tym mozna wytrzeć nic więcej.Kupuje się za śmieszne pieniądze a potem klijent płacze.

Opublikowano
17 godzin temu, Adi96 napisał:

Człowieku co ty pier*****isz Debila ze mnie robisz?  No jak kształt nie ma wpływu,u was 1/3 jest ścieta bardziej w trójkąt przy tym jest naruszony moduł że nie ma takiej buły i jest luz.Teraz wziąć twoją teorie że kształt zęba nie ma wpływu,czemu wasz wałek sprzęgłowy I Stopnia  Stukał było słychać właśnie jak końcówki trójkątne stukają o koło zębate stałego zazębienia,musiałem przeprosić stary wałek.Nie dawno założyłem wałek korsusa zrobiło się dobre 30 mtg  tyle samo co wtedy waryńskim i nie stuka lekko mocniej wyje ale sie ułoży jeszcze,moduł miał zbliżony do oryginału w kształcie trapezu szeroki.Moduł jesy od początku do końca a nie w połowie.Na waszym wałku na końcówkach robił sie zbytcduży luz między zębny taka wada posadzi drugie koło czyli stałego zazębienia.Nie wspomnę już o wyciu jakie było duże, praca na korsusa jest praktycznie tak samo jak starym.

Widać że nie wiesz co to jest ten moduł a pierwszy do odpowiedzi jestes. Niżej Akmaly Ci napisał  i nie chodzi mi ze trafily ci się takie czesci albo takie. Może trafiły może nie mniejsza.. Ale jak gadamy o sprawach technicznych, parametrach no to trzymajmy się zasad a nie po raz 2 koło wymyślasz.

16 godzin temu, akmaly napisał:

Moduł to podziałka dzielona przez liczbę pi. Teraz się obroń:-P

w punkt kolego, w punkt.. Niżej zdj znalezione na internecie. Zobaczmy co to jest ta podziałka :) I co ona ma wspolnego z kształtem zęba? Podpowiem, nic... według definicji to długość łuku koła podziałowego zawarta miedzy jednoimiennymi sąsiednimi bokami zębów. Tu nic o kształtach ścięć nie ma..

obrazekk.png

Opublikowano

@jerry4424 Wiadomo o co chodzi o którą część zęba i że nie pasuje na stare koła ZMU,według tego rysunku jeśli miałbym opisywać to rózni się głowa oraz zarys zębu.Przez te różnice w okręgu podziałowym tworzy się zbyt duży luzy który objawia się stukaniem główek cieńszych Waryńskiego o grubsze główki koła ZMU.Bok zęba jest również węższy w Waryńskim niz w ZMU,czemu Korsus ma bardzo zbliżone zrobione według oryginału? Że potrafi się wpasować w stare koło i zapewnić cichą pracę pomimo w jakimś procencie zużycie dolnego koła?(stałego zazębienia) Czy naprawdę tak trzeba tłumaczyć żeby jeden z drugim ślepak zrozumiał jaka jest różnica? Po to się zwraca uwagę żeby to poprawili bo jest źle,przecież nikt nie chce psioczyć na te części bo ktoś chce zaistnieć rynku no ludzie.Gdzie pokora i przyjęcie subiektywnej krytyki która nakierowuje na błąd,przeanalizowanie problemu oraz zrobienie poprawki.To trzeba profesora udawać i pisać niczym pracę magisterską żeby ktoś uwierzył a te różnice gołym okiem widać.To jeden z drugim będzie sprzeczał i wymądrzał że nie tak uwaga zwrócona,to czemu żaden jaj nie ma żeby powiedzieć odpowiedzialnemu za te części.I nie tylko ja tak uważałem jak te koła mają się do starych,jestem uparty bo wiem że mam rację,a dwa że kilka osób potwierdziło że jest inne.Nic nie wymyślam, weź koło starej produkcji ZMU i weź waryńskiego może twoje ślepe oczy pod dobrym świateł zobaczą gdzie jest różnica.Praktyka pokazała jak to ma do siebie,i nikt nie wmówi jest inaczej a ja nie toleruje żadnych stuków które słychać ze skrzyni i są wywołane od ostatniej naprawy.Nie uważam siebie za profesora,nauczyciela czy Szamana specjalisty tylko po prostu biorę na logiczne myślenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v