Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, planuję kupić ciągnik ok. 130KM, na co zwracać uwagę przy tym modelu Deutz'a? Jest tam możliwość sprawdzenia błędów albo czegoś podobnego? Co tam najczęściej może paść?

Opublikowano

Nie wiem czy wszytkie agrotrony maja taka kiepska instalacje, ale moj agrotron 150 Mk3 czesto lapie bledy z powodu braku styku na jakims polaczeniu. Zazwyczaj dotyczy to skrzyni biegów albo rewersu. Do tego jeszcze ma dziwna przypadlosc, ze jak sie dobrze rozgrzeje to niechce odpalac po zgaszeniu. Jak ostygnie to odpali. Kolejnym minusem Deutza sa drogie czesci, szczegolnie te elektryczne. Drugi raz bym nie kupił, na Twoim miejscu szukalbym czegoś opartego na mechanicznych rozwiązaniach, bez zbednej elektroniki

  • Like 1
Opublikowano

Mam ciągnik z 2000r i praktycznie brak problemów elektrycznych pomijając uszkodzony regulator ładowania i przepaloną cewkę sprężarki klimatyzacji..

Jak się rozgrzeje i nie chce odpalać to albo cewka gaszenia zaczyna wysiadać albo pompy wtryskowe. jaki ma przebieg?

Ciągniki mk3 sa już stare i oczywiście mogą się psuć ale nie psują się więcej i bardziej niż inne marki z podobnego rocznika.

  • Like 1
Opublikowano

To prawda. Jednak części do nich są droższe niż do innych, to jest troche dziwne. Jeśli chodzi o elektryke i elektronike, to w Agrotronach najczęściej naprawiamy sterowniki EHR/ośki miękkiej, cewkozawory skrzyni, osprzęt el skrzyni i EHR. To są najczęstsze ich awarie elektryczne.

  • Like 1
Opublikowano
9 godzin temu, Arek napisał:

Jak się rozgrzeje i nie chce odpalać to albo cewka gaszenia zaczyna wysiadać albo pompy wtryskowe. jaki ma przebieg?

Przebiegu ma 9700. Pompy wtryskowe i wtryskiwacze byly regenerowane przez serwis Deutza i niewiele to pomoglo. Pozniej kilka razy przykezdzali kalibrowac bo mu mocy brakowalo. Pompa paliwa nowa, wszystkie przewody paliwowe również. Tez obstawialem ta cewke od gaszenia, ale poki co nie bede kupowal nowej, moze uda sie gdzies skombinowac na zamiane... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v