Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój problem objawia się tak że gdy ustawię potencjometr maksymalnej wysokości na wartość 85-100% to podnosząc do góry słychać że tłoki opierają się na końcach aż przydusza silnik. Jeśli ustawię potencjometr na mniej to oczywiście podnośnik ustala się w pozycji bezpiecznej. 

 

Moje pytanie: czy da się skalibrować maksymalną wysokość tak by nie trzeba było uważać na ustawienie potencjometru wysokości maksymalnej?

 

Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano

Tutaj masz instrukcję regulowania czujnika w serii 61XX

 

Nie mam bladego pojęcia czy będzie pasowała do Twojej serii więc możesz potraktować ją poglądowo 

 

1. wykręcić czujnik

2. podnieść ramiona do góry ma maxa

3. zaznaczyć pozycję ramion względem obudowy podnośnika

4. wkręcić czujnik do oporu i wykręcić o 1,5 obrotu

5. opuścić ramiona na maxa w dół

6. podnieść podnośnik na maxa i sprawdzić w którym momencie się zatrzyma, powinien około 3 mm niżej niż ustawiono znaki

7. wykręcać lub wkręcać czujnik tak by uzyskać stan z pkt 6

 

Opublikowano

Jak było kiedyś nie wiem, mam go od 2 tygodni.

Czy ten czujnik podczas podnoszenia jest wciskany przez bieżnie?

 

U mnie czujnik jest jak najbardziej regulowany poprzez gwint. Jeśli tylko będę wiedział czy jest wciskany przy podnoszeniu.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v