S4V1O1

T-25 rejestracja

Polecane posty

S4V1O1    0

Siemka wszystkim 

Chciałbym się spytać czy ktoś miał z was podobną sytuację. Otóż mój tata ma Władymira t-25 A2 który nie jest zarejestrowany. Ostatnio przeglądałem papiery od tego ciągnika i znalazłem dowód rejestracyjny wraz z umową kupna. Od taty dowiedziałem się że nie można go zarejestrować z powodu braku jednej umowy pomiędzy 1 właścicielem a 2 , a do tego ciągnik nie był przerejestrowany . I teraz jest pytanie czy można coś z tym zrobić czy już koniec .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    25

Miałem podobną sytuacje, rozwiązaniem jest spotkanie się z 1 i 2 właścicielem i napisanie umowy kupno sprzedaży tak zwana ciągłość sprzedaży lub odpis notarialny jeśli ktoś ma kopie umowy( tak ja zrobiłem bo jeszcze żyli). Można też podpisać wprost z 1 właścicielem.

Dobrze że masz dowód rejestracyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dontcry    26

A ta umowa miedzy 1 a2 wlascicielem kiedy powinna mniej więcej byc zawarta? W ktorych latach? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Konrad_Duda    25

Jak 1 właściciel sprzedawał 2 chyba mniej więcej będą pamiętać w którym roku sprzedał ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S4V1O1    0

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    473

legalnie nie mozesz zlozyc wniosek w sadzie o zasiedzenie ewentualnie odwiedzic pierwszego wlasciciela moze on ma umowe


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    25
1 godzinę temu, S4V1O1 napisał:

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Poniżej to co ja zrobiłem.

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    38

Jeszcze trzeba mieć na uwadze ubezpieczenie i fundusz gwarancyjny, jeżeli ktoś się dopatrzy że nie było ubezpieczenia przez parę lat to może słono kosztować, no chyba że opłacacie bez przerwy ubezpieczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    473
Konrad_Duda napisał:

1 godzinę temu, S4V1O1 napisał:

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Poniżej to co ja zrobiłem.

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

 

a RoDo a co do ubezpieczenia to musi byc ubezpieczenie w dniu rejestracji


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    338
2 godziny temu, Konrad_Duda napisał:

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

Taaaaaa, tak po prostu urzędnik przekaże Ci dane obcej Ci osoby łącznie z adresem zameldowania 😄 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    38
wojtal24 napisał:

a RoDo a co do ubezpieczenia to musi byc ubezpieczenie w dniu rejestracji

ok, ale jeśli nie było ubezpieczenia 20 lat to kto za to zapłaci? ubezpieczenie to raczej od dnia zakupu, po jak pan x sprzedał ciągnik panu y np. w 2001 r, i ma na to umowę, albo co lepsze był w urzędzie komunikacji i zgłosił ze sprzedał maszynę to w dupce bedzie miał pana y, a pan y jak kupił ciągnik i nie płacił ubezpieczenia to wesoło może nie być zwłaszcza że jak w systemie pojawi się nowe ubezpieczenie maszyny która przez parę lat nie była ubezpieczana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może lepiej nie ruszac tego bo fundusz gwarancyjny takiego kąska $ nie przepusci

Edytowano przez krzysiek131286

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    338

Fundusz się nie czepi bo na 99% ten ciągnik został wyrejestrowany przez poprzedniego właściciela a kolejni przekazywali sobie tylko umowy i dowód osobisty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    54

Lepiej wyjdzie kupić jakiegoś truposza z aktuanymi dokumęntami i coś z tym wówczas zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Zastanawiam się nad małym remontem władka Do wymiany z ważniejszych rzeczy by były głowice, cylindry i tłoki z pierścieniami Uszczelki itp wedle potrzeby
       
      Zastanawiam się teraz nad zakupem części Czy brać niby oryginały czy może kupić wszystko od Ledy ? Mój ciągnik jest z roku 1980
      Ma ktoś jakąś wiedzę odnośnie pasowania części z Ledy do władka z lat 80-tych ?
    • Przez Petero28
      Witam wszystkich , ostatnio postanowiłem ze pojade swoim t25 na małą przejażdżkę , na poczatku jechałem na biegach polowych , jednak gdy dotarłem do równej drogi zmieniłem na biegi szosowe i na każdym szosowym biegu nie chciał jechać puszczalem sprzęgło bez gazu i z gazem i nie chcial jechaćale , a na polowych wszystko było normalnie , wie ktos co muszę zrobić? Ostatni raz jeździłem ruskiem 7 lat temu i nie wiem jak jeździć na szosowych . mam dwu dźwigniową skrzynie biegów . muszę za każdym razem włączyć ciągnik od nowa przy zmianie biegów ?Za wszelka pomoc dziękuje.
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez Stasiu84
      Witam postanowiłem założyć nowy temat,  przy wymianie przewodów hydraulicznych siłownika wymieniłem również ten króciec  dławik bo stary miał zerwany gwint  nowy dławik jest inny niż stary nie ma podkładki w środku i teraz ciągnik praktycznie rzuca maszynami o ziemię przy opuszczaniu i teraz co zrobić by opuszczał powoli ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj