S4V1O1

T-25 rejestracja

Polecane posty

S4V1O1    0

Siemka wszystkim 

Chciałbym się spytać czy ktoś miał z was podobną sytuację. Otóż mój tata ma Władymira t-25 A2 który nie jest zarejestrowany. Ostatnio przeglądałem papiery od tego ciągnika i znalazłem dowód rejestracyjny wraz z umową kupna. Od taty dowiedziałem się że nie można go zarejestrować z powodu braku jednej umowy pomiędzy 1 właścicielem a 2 , a do tego ciągnik nie był przerejestrowany . I teraz jest pytanie czy można coś z tym zrobić czy już koniec .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    41

Miałem podobną sytuacje, rozwiązaniem jest spotkanie się z 1 i 2 właścicielem i napisanie umowy kupno sprzedaży tak zwana ciągłość sprzedaży lub odpis notarialny jeśli ktoś ma kopie umowy( tak ja zrobiłem bo jeszcze żyli). Można też podpisać wprost z 1 właścicielem.

Dobrze że masz dowód rejestracyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dontcry    71

A ta umowa miedzy 1 a2 wlascicielem kiedy powinna mniej więcej byc zawarta? W ktorych latach? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S4V1O1    0

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    555

legalnie nie mozesz zlozyc wniosek w sadzie o zasiedzenie ewentualnie odwiedzic pierwszego wlasciciela moze on ma umowe


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    41
1 godzinę temu, S4V1O1 napisał:

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Poniżej to co ja zrobiłem.

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    112

Jeszcze trzeba mieć na uwadze ubezpieczenie i fundusz gwarancyjny, jeżeli ktoś się dopatrzy że nie było ubezpieczenia przez parę lat to może słono kosztować, no chyba że opłacacie bez przerwy ubezpieczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    555
Konrad_Duda napisał:

1 godzinę temu, S4V1O1 napisał:

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Poniżej to co ja zrobiłem.

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

 

a RoDo a co do ubezpieczenia to musi byc ubezpieczenie w dniu rejestracji


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    389
2 godziny temu, Konrad_Duda napisał:

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

Taaaaaa, tak po prostu urzędnik przekaże Ci dane obcej Ci osoby łącznie z adresem zameldowania 😄 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    112
wojtal24 napisał:

a RoDo a co do ubezpieczenia to musi byc ubezpieczenie w dniu rejestracji

ok, ale jeśli nie było ubezpieczenia 20 lat to kto za to zapłaci? ubezpieczenie to raczej od dnia zakupu, po jak pan x sprzedał ciągnik panu y np. w 2001 r, i ma na to umowę, albo co lepsze był w urzędzie komunikacji i zgłosił ze sprzedał maszynę to w dupce bedzie miał pana y, a pan y jak kupił ciągnik i nie płacił ubezpieczenia to wesoło może nie być zwłaszcza że jak w systemie pojawi się nowe ubezpieczenie maszyny która przez parę lat nie była ubezpieczana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    389

Fundusz się nie czepi bo na 99% ten ciągnik został wyrejestrowany przez poprzedniego właściciela a kolejni przekazywali sobie tylko umowy i dowód osobisty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukitoo
      Witam otóż mam problem z moim władymircem ponieważ po regeneracji pompy wtryskowej i wtrysków i wymianie szpilek od klawiatur zawoworych władek zaczął rwać klawiatury na początku myślałem że miał źle luzy więc zakupiłem nowe klawiatury i ustawiłem wszystko według książkowego opisu ale to nie pomogło stawiałem na kąt wtrysku ale też nie ponieważ tylko na obecnej konfiguracji bardzo dobrze pali i chce się wkręcać gdy ustawie większe luzy to nie urywa klawiatur ale nie ma siły ponieważ zawór nie jest dostatecznie otwierany mój stary kazał mi rozebrać pokrywę rozrządu i sprawdzić rozrząd więc ustawiłem od nowa na znaki po złożeniu ciągnik nadal robi swoje i nie wiem co jest tego powodem dodam jeszcze że popychacze bardzo mocno drżą w tych rurkach na zaworach wydechowych i również od tej samej strony urywa klawiatury może ktoś mi pomoże bo nie wiem co czynić. 
    • Przez maras
      Witam wie ktoś czy da sie to jakoś zrobić i jak?
    • Przez Stasiu84
      Witam , mam pytanie o przeróbkę filtra paliwa na filtr puszkowy z MTZ , oryginalne filtry od T-25 są słabe często się ściskają ciągnik się zapowietrza i chciałem przerobić na podstawę z filtrem od MTZ  . Moje pytanie jest tylko jak gdzie podłączyć powrót z wtryskiwaczy przez śrubę z małym otworem [ ta co jest na środku filtrów ] a w zasadzie to jak ona działa może by można tego nie zakładać .
      Znalazłem zdjęcia jak to w Rosji przerabiają i narysowałem jak ja chciałbym podłączyć  śrubę przelewu  tylko nie wiem czy to będzie dobrze,   z góry dzięki za odpowiedź 

      Znalazłem jeszcze taką podstawę z filtrem może by tu dało się podłączyć te śrubę przelewową https://allegro.pl/oferta/korpus-podstawa-z-filtrem-paliwa-uniwersalny-9250974919
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Polacek
      witam,

      Bedę wymieniać hamulce w władimircu. Demontowana będzie zwolnica i pochwa. Ktoś może podać rozmiary uszczelniaczy które tam przychodzą ? Uszczelniacz pól osi z skrzynia itp. Czy żeby wyciągnąć pół oś z skrzyni trzeba zdemontować pierścień sagera ? Władimirec nowy typ z tarczami.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj