Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Zaczne od tego że ursus 914,turbo kopci na niebiesko i woda uciekala przelewem od chłodnicy. Wydemontowalem głowice sprawdziłem uszczelke była trzesnieta na 2 garku. Więc padła decyzja głowica do kompletnej naprawy. OCzywiście głowica zrobiona założona woda nie wychodzi przez wężyk przelewowy ale ciągnik dalej kopci na niebiesko. Jak zdałem głowice tłoki były suche zero oleju nie znalazłem ani na tlokach ani na głowicy. Teraz właśnie zauważyłem za turbosprężarka gdzie łączy się ona z tłumnikiem leci olej. Czy to może być przyczyna tego że  on tak kopci, przez uszkodzona turbine?

Opublikowano

Poza pierścieniami przyczyną mogą być również wtryski oraz pompa. Wyciek przy turbinie może być mieszanką niespalonego paliwa oraz sadzy.Możesz zluzować śruby kolektora a wtedy sprawdzisz czy wyciek jest z jednego cylindra , wszystkich a może wcale co wskazywało by na turbo.

Opublikowano
Maciekkkk napisał:

Rozebralem turbo i są wycieki oleju z obu stron i kolektor cały mokry od oleju czy to może być przyczyną kopcenia na niebiesko? 

pewnie ma już luzy i idzie olej z niej.

Opublikowano

Założyłem nowe turbo i zero poprawy, kopci jak ciuchcia a może nawet lepiej. Założyłem też nowe pierścienie i zero poprawy kompletnie zero. Ma ktoś jakieś pomysły? 

Opublikowano

Oddaj wtryskiwacze do sprawdzenia i jeżeli będzie taka potrzeba to wymień końcówki. Mój Ursus też dymił na niebiesko bez względu na obciążenie silnika. Po wymianie końcówek wtryskiwaczy, które zamiast rozpylać paliwo to sikały na 5 stron niebieski dym znikł. Dlatego ja bym jeszcze tutaj poszukał przyczyny tego dymienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v