MARCIN306

Massey ferguson 8170 problem z biegami

Polecane posty

MARCIN306    1

Witam mam problem z massey ferguson 8170 powershift  objawy są następujące brak biegów 4 6 8 10 12 14 do tyłu nie ma na pewno 5 kiedy włączam któryś z tych biegów jest tylko szarpnięcie i stoi proszę o pomoc kalibracja skrzyni coś pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    47

To skrzynia Funk AG150? Jeśli tak to coś ze sprzęgłem M się dzieje. Sprawdź elektrozawory, pomieniaj cewki i zobacz czy są jakieś zmiany. W najgorszym przypadku padły uszczelnienia na sprzęgle wewnątrz skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARCIN306    1

 

2 minuty temu, MARCIN306 napisał:

 

 

44 minuty temu, samtech84 napisał:

To skrzynia Funk AG150? Jeśli tak to coś ze sprzęgłem M się dzieje. Sprawdź elektrozawory, pomieniaj cewki i zobacz czy są jakieś zmiany. W najgorszym przypadku padły uszczelnienia na sprzęgle wewnątrz skrzyni.

Tak skrzynia funk 18+8 te zawory za lewym kołem ? A jak z tymi uczelnieniami bo słyszałem że bez przyrządów "płyty "nie da się tego zrobić 

4 minuty temu, MARCIN306 napisał:

 

 

Tak skrzynia funk 18+8 te zawory za lewym kołem ? A jak z tymi uczelnieniami bo słyszałem że bez przyrządów "płyty "nie da się tego zrobić 

Może wiesz jak robi się kalibrację takiej skrzyni 

Edytowano przez MARCIN306

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

samtech84    47

Ja miałem taką skrzynię w 8220 na szczęście pozbyłem się gruza.

Te zawory są pod kabiną za schodkami, pod spodem i po odkręceniu podłogi w kabinie.

3112830200_1562530497_thumb.jpg 9676575500_1562530492_thumb.jpg

 

Najpierw posprawdzaj wszystko co możliwe na zewnątrz, jak posprawdzasz cewki i czy prąd do nich dochodzi i jak będzie git to wykręcaj po kolei te zaworki, one mają oringi, które czasem potrafi zerwać, bywa też, że coś wlezie w zaworek i go zablokuje. Niby są nie rozbieralne ale ja je rozkręcałem i czyściłem.

Do wymiany uszczelnień wewnątrz trzeba mieć tak jak mówisz specjalny przyrząd.

Edytowano przez samtech84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARCIN306    1
12 minut temu, samtech84 napisał:

Ja miałem taką skrzynię w 8220 na szczęście pozbyłem się gruza.

Te zawory są pod kabiną za schodkami, pod spodem i po odkręceniu podłogi w kabinie.

3112830200_1562530497_thumb.jpg 9676575500_1562530492_thumb.jpg

 

Najpierw posprawdzaj wszystko co możliwe na zewnątrz, jak posprawdzasz cewki i czy prąd do nich dochodzi i jak będzie git to wykręcaj po kolei te zaworki, one mają oringi, które czasem potrafi zerwać, bywa też, że coś wlezie w zaworek i go zablokuje. Niby są nie rozbieralne ale ja je rozkręcałem i czyściłem.

Do wymiany uszczelnień wewnątrz trzeba mieć tak jak mówisz specjalny przyrząd.

Dzięki posprawdzam tak jak mówisz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    47

Podeślę za chwilę jak robi się kalibrację w 8220 możliwe, że u Ciebie będzie podobnie

1347823900_1562531792_thumb.jpg 6792131200_1562531789_thumb.jpg 7529674100_1562531791_thumb.jpg

 

Przed kalibracją trzeba przełączyć taki kabelek, który wisi sobie przy kompie po prawej stronie ciągnika pod kabiną, przynajmniej tak jest w 8220

 

Edytowano przez samtech84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARCIN306    1
9 godzin temu, samtech84 napisał:

Podeślę za chwilę jak robi się kalibrację w 8220 możliwe, że u Ciebie będzie podobnie

1347823900_1562531792_thumb.jpg 6792131200_1562531789_thumb.jpg 7529674100_1562531791_thumb.jpg

 

Przed kalibracją trzeba przełączyć taki kabelek, który wisi sobie przy kompie po prawej stronie ciągnika pod kabiną, przynajmniej tak jest w 8220

 

Dzięki wielkie za zainteresowanie i pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez matmixmix
      Witam. do posiadaczy massey fergusona z seri 61xx z rewersem elektrohydraulicznym i skrzynia dynashift/ 4 polbiegi. Mam wielka prosbe . czy ktos posiada taki ciagnik w rejonie dolnego slaska? chcialbym podpiac swoj komputer do innego ciagnika w celu sprawdzenia czy jest sprawny . 
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
    • Przez tomuss17
      witam wszystkich forumowiczów
      mam problem z moim 3095 juz tłumacze problem. Ostatnio podczas cofania z wycinakiem do pryzmy z sianokiszonką "tradycyjnie z przednim napędem" dało sie zauważyć wyraźny brak "przedniego" pomimo ze byl on włączony zaciekawiło mnie to i z ciekawości zachamowałem dość ostro na mokrej trawie kontrolka przedniego na konsoli zareagowała poprawnie zapalając sie lecz nie zauważyłem blokady czy poślizgu przednich kol pomyślalem ze pewnie zawór sie zacioł lub zepsuł czytając forum zrobilem juz różne rzeczy przekladalem kable od blokady mostów lecz nie dało to efektu brałem na krótko zarór przy wylączonym ciągniku i było go słuchać jak cyka ale jeszcze nie sprawdzałem czy w czasie jazdy bedzie dzialać licze na wszystkie podpowiedzie właśnie ide coś pogrzebać może to włącznik liczy sie każda podpowiedz pozdrawiam
    • Przez adammikielski
      Witam. Mam pewien problem. otóż nie moge odpowietrzyc hamulcow i sprzęgła. z trojdzialu cały czas płynie jakby zapowiedziany olej i nie mogę zlokalizować z jad bierze lewe powietrze.
    • Przez chrap17
      Witam.  Ciagnik mf6140 skrzynia dynashift 97r.
      Podczas jazdy na 4 po zatrzymaniu chcialem ruszyc z 2 lecz wajcha od biegow juz nie  reagowala.  Okazalo sie ze wyleciala pod ciagnikiem z wybieraka taka kulka. Lecz po powtornym jej wlozeniu biegi ciezko.maja wejsc i nie czuc ich poprostu. Najgorzej jest wlaczyc 1 trzeba uzyc bardzo duzo sily. Az szarpnac wajcha aby weszla.  I zastanawiam sie czy sa jakies czesci  aby te luzy wyelimonowac. moze ktos cos chodz troche podpowie. Z gory dziekuje
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj