Skocz do zawartości

john deere 6610 problem z niskimi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

Edytowane przez endrju
Opublikowano (edytowane)

4045 to silnik czterocylindowy a tam jest sześć garków 6,8 litra z doładowaniem - 6068T.

Nie mogę otworzyć tego pliku ale w ciemno najprawdopodobniej przyciera się regulator obrotów, dolej mixolu do paliwa i wróci do normy.

Edytowane przez mikad
Opublikowano
Dnia 20.06.2019 o 09:39, endrju napisał:

tak jak kolega napisał silnik to 6068 TLA 

dużo wlać tego oleju na pełen zbiornik ?

To nie jest pełny kod silnika o co prosiłem.

Dnia 10.06.2019 o 13:37, ziutekrb napisał:

jak tam jest kod silnika? 4045T czy coś innego? Tylko podaj pełny numer z kodem literowym na początku i całą końcówką

Więc też podam częściową odpowiedź

 

CTM207—Mechanical Fuel Systems

CTM170—Level 4 Electronic Fuel Systems with Bosch VP44 Pump

CTM331—Level 12 Electronic Fuel Systems with Stanadyne DE10 Pump

CTM284—Level 1 Electronic Fuel Systems with Delphi/Lucas DP201 Pump

CTM220—Level 11 Electronic Fuel Systems with Denso High
Pressure Common Rail

CTM320—Level 14 Electronic Fuel Systems with Denso High Pressure Common Rail.

 

Tu najtaniej

https://techpubs.deere.com/Products/ProductSearch.aspx

 

W manualu jasno konkretnie opisane jak WYREGULOWAĆ pompę, odpuść sobie naprawiaczy bo będą REGULOWAĆ i zamiast 15 zacznie palić 40 będzie gasł jak gaśnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v