Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kupiłem zetora i nie zgadza mi się waga w dowodzie z wagą rzeczywistą wagą i co się okazało że papiery są dokupione do tego ciągnika.Numer vin na tylnym moście niby sie zgadzają ale są nabite cztery ostatnie wieksze a pierwsze są mniejsze.Tabliczka tez jest nabijana ręcznie, co tu robić ? Dzięki z góry za odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, witejus napisał:

możesz próbować zwróc

6 minut temu, witejus napisał:

możesz próbować zwrócić

A numer vin z przodu na belce nie ma w całe 

Opublikowano

Tak ma 90% tych ciągników od handlarzy. Kupią od rolnika ciągnik z pokrzyw za grosze, dokumenty już dawno zgubione, łatwiej dokupić niż prostować i szukać w wydziałach komunikacji. Złożą z 5 jedną sztukę, ponabijają numery i wio do klienta. Diagności do tego już przywykli, albo nie wnikają, albo nabijają nowe numery zastępcze.

Opublikowano

prędzej jakiś skladak z pgr lepiej dogadaj się ze sprzedającym ale takie rzeczy to się załatwia przy kupnie jak sprawdzenie vin to podstawa, a teraz sprzedający się wypnie i tyle zglosisz na policje to zabiorą ciągnik do wyjaśnienia sprawy i ani ciągnika ani pieniedzy

Opublikowano
8 minut temu, wojtal24 napisał:

prędzej jakiś skladak z pgr lepiej dogadaj się ze sprzedającym ale takie rzeczy to się załatwia przy kupnie jak sprawdzenie vin to podstawa, a teraz sprzedający się wypnie i tyle zglosisz na policje to zabiorą ciągnik do wyjaśnienia sprawy i ani ciągnika ani pieniedzy

A sprawy i tak nie wyjaśnią bo skoro diagnosta klepną przegląd to znaczy że nie miał zastrzeżeń co do VIN więc walka o pietruszkę.

 

Opublikowano
9 godzin temu, wojtal24 napisał:

prędzej jakiś skladak z pgr lepiej dogadaj się ze sprzedającym ale takie rzeczy to się załatwia przy kupnie jak sprawdzenie vin to podstawa, a teraz sprzedający się wypnie i tyle zglosisz na policje to zabiorą ciągnik do wyjaśnienia sprawy i ani ciągnika ani pieniedzy

Nie wiem czy się wypnie bo on jest pierwszym w właścicielem w kraju , był ściągnięty za granicy . To ojciec kupował bo mnie nie było w kraju i vin nie sprawdzał patrzył bardziej na ciągniki . A to z bliska kupiony odemnie 20  km .

10 godzin temu, bears napisał:

A sprawy i tak nie wyjaśnią bo skoro diagnosta klepną przegląd to znaczy że nie miał zastrzeżeń co do VIN więc walka o pietruszkę.

 

Tak ale dowód wieziesz do diagnosty i pieczątka jest bez ciągnika lub samochodu 

Opublikowano
16 godzin temu, Tedexx napisał:

Kupiłem zetora i nie zgadza mi się waga w dowodzie z wagą rzeczywistą wagą i co się okazało że papiery są dokupione do tego ciągnika.Numer vin na tylnym moście niby sie zgadzają ale są nabite cztery ostatnie wieksze a pierwsze są mniejsze.Tabliczka tez jest nabijana ręcznie, co tu robić ? Dzięki z góry za odpowiedzi

Kolego wszystkie tabliczki nabija się ręcznie, może teraz w nowych sprzętach robi to jakiś automat czy inny robot, ale kiedyś była to ręczna robota i jest do dziś w w wszystkich mniejszych firmach produkujących sprzęt rolniczy. Waga o ile Ci się nie zgadza? tonę, dwie czy może paręset kilogramów?

Opublikowano
Tedexx napisał:

9 godzin temu, wojtal24 napisał:

prędzej jakiś skladak z pgr lepiej dogadaj się ze sprzedającym ale takie rzeczy to się załatwia przy kupnie jak sprawdzenie vin to podstawa, a teraz sprzedający się wypnie i tyle zglosisz na policje to zabiorą ciągnik do wyjaśnienia sprawy i ani ciągnika ani pieniedzy

Nie wiem czy się wypnie bo on jest pierwszym w właścicielem w kraju , był ściągnięty za granicy . To ojciec kupował bo mnie nie było w kraju i vin nie sprawdzał patrzył bardziej na ciągniki . A to z bliska kupiony odemnie 20  km .

10 godzin temu, bears napisał:

A sprawy i tak nie wyjaśnią bo skoro diagnosta klepną przegląd to znaczy że nie miał zastrzeżeń co do VIN więc walka o pietruszkę.

 

Tak ale dowód wieziesz do diagnosty i pieczątka jest bez ciągnika lub samochodu 

i co mu zrobisz? powie ze on sprzedał ok a nie udowodnisz mu ze jest inaczej musisz porozmawiać ze sprzedającym. a jak miedzy czasie robiłeś przegląd to wkopiesz diagnosę bo potwierdził nie prawdę

Opublikowano
7 godzin temu, ptaszyna napisał:

Kolego wszystkie tabliczki nabija się ręcznie, może teraz w nowych sprzętach robi to jakiś automat czy inny robot, ale kiedyś była to ręczna robota i jest do dziś w w wszystkich mniejszych firmach produkujących sprzęt rolniczy. Waga o ile Ci się nie zgadza? tonę, dwie czy może paręset kilogramów?

Ma prawie 6 ton

5 godzin temu, wojtal24 napisał:

i co mu zrobisz? powie ze on sprzedał ok a nie udowodnisz mu ze jest inaczej musisz porozmawiać ze sprzedającym. a jak miedzy czasie robiłeś przegląd to wkopiesz diagnosę bo potwierdził nie prawdę

Znając życie pewnie nic nie zrobię,przeglądu nie robiłem bo jest.

Opublikowano
10 godzin temu, ptaszyna napisał:

Ma prawie 6 ton czwórka bez turbo i i napędu? Gdzie to ważyłeś, może masz wodę w kołach albo bardzo dużo obciążników, taka waga jest nie normalna bez napędu.

Bez turba i napędu , to chyba waga szóstki jest 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v