Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłem sobie przyczepę i tak przy niej robię. Jest sprawa peknietej osi pepiki do zaspawaly do tego dospawali ceownik plaskowniki. Odpaliłem to i zobaczcie jak jest peknieta. Co proponujecie zrobić? Ja bym to rozcial i wstawił do środka rurę. Macie jakieś inne propozycje 

DSC_0447.JPG

DSC_0445.JPG

DSC_0446.JPG

Opublikowano

Używana około 1000 zł, dziwne takie idealne równe pęknięcie i zrozumiałym jakby to od dołu pękło ale spód osi jest cały, peknieta tylko Góra i boki. W domu proponują pospawac a dla wzmocnienia plaskownik tylko nie wiem później jak na przeglądzie jak będzie jakiś upierdliwy koleś? Oczywiście się to zamaskuje żeby nie było widać 

Opublikowano

Nie wygląda to na pęknięcie a złączenie dwóch półosi do siebie. Jeśli jest to na środku to nic nie spawaj tylko rurę w środek, kilka otworów nawiercić i przespawać bliżej resorów. To jest oś, ma pracować, czyli materiał musi zachować swoją sprężystość, jak tylko pospawasz to pęknie z czasem, no chyba że to lekka przyczepka do wożenia pierza. 

Opublikowano

jak bym był w okolicy to jak bym Ci spaw położył za flaszkę to jeszcze na 10 lat gwarancję bym dał że wytrzyma😁 . Nic nie przecinaj najwyżej nadłóż coś.  Ty poważnie jeździsz na przeglądy ?

Opublikowano

Zrobię te fazy, zespawam a na górę ewentualnie plaskownik przyspawam po długości poszlifuje żeby nie było widać u myślę że będzie dobrze

Opublikowano

To nie łatwiej rurę w środek lub mniejszy profil, ładnie pospawać i wyszlifować? Wtedy na 100 % nie będzie widać że spawane.

Co do tego spawacza za flaszkę - da gwarancję że flaszkę wypije, a więcej to martw się sam.

Osi się nie spawa na środku, i nie chodzi tu o umiejętności lub technologię. 

Opublikowano

Ona faktycznie tutaj łączona była, faza musi być zespawam i będzie cacy 

DSC_0477.JPG

Opublikowano

Wiem o tym najpierw boki spawalem potem górę ale i tak była krzywa przez to co tam Czechy naspawaly jutro będę prostowal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Przemek15_03
      Witam,
       
      Tak jak w temacie w mojej slęzie mam peknieta beczkę jest ona z tworzywa pekła przy mieszadle na dole czy jest jakiś sprawdzony sposób na jej poklejenie? w ostatecznosci bedę musiał kupic nowy zbiornik a jak tak to jaki ? czy kupic taki jak był oryginalny? (zdjęcie przykładowe takiej samej beczki jak moja ponizej) czy może taki jak w linku http://allegro.pl/zbiornik-do-opryskiwacza-zgz-1200-l-i3194467623.html. Bo jak miałbym kupic to walałbym jakis poządny z którym troche popracuje. Będę wdzięczny za wszytkie sugestie

    • Przez zyz1o
      witam pekla mi maska w jd w ksztalacie X i robi sie takie cos ze jak jest cieplo to maska w tym miejscu zapada sie a jak zimno to wychodzi do gory i teraz wyszla do gory i jest taki ostry stozek powiedzcie mi co zrobic zeby bylo normalnie i jak to skleic
    • Przez darekprz
      mam pytanie wczoraj w c 385 przestał mi się kręcić wałek odbioru mocy wykręciłem sprzęgło z wałkiem i okazało się że jedna tarczka metalowa jest popękana . Czy to może być przyczyna słabej pracy wałka czy może mikropompa też siadła
    • Gość
      Przez Gość
      Witam
      Problem wyglada tak
      Dopiero co kupiłem ten ciągnik a juz mi włosy siwieją !
      We wcześniejszym temacie pisałem że był uszkodzony termostat , kupiłem nowy za 300zł orginalny wahler
      Wszystko wydawało sie ok
      Dzis poszedł w orke i temperatura skacze kiedy obroty są powyzej 1500 to wskazówka jest na początku zielonego pola , kiedy natomiast obroty spadną jak zawracam na polu to temp szybko idzie na środek skali utrzymuje sie tak przez chwile i znów spada.
      Kiedy na ciepłym pracującym silniku odkręce korek chłodnicy to widzę bąbelki powietrza zupełnie jak by dmuchało przez uszczelki lub pęknięta głowice.
      kiedy zgasze silnik przez chwile bulgocze w górnym wężu a po chwil przestanie i poziom płynu w chłodnicy opada .
      Wystarczy że odpalę to znów sie podnosi i pojawiają sie bąble jak by dmuchało powietrzem
      Obawiam się że może być pęknięta głowica od zamrożenia prawdo podobnie jeździli na wodzie bo układ jest zasyfiony rdzą.
      Co tu teraz poradzić , masakra zwiodło mnie to ze ten silnik pracuje pięknie cichutko dobrze odpala i ma moc , a tu takie cuda się dzieją
    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v