Polecane posty

bartunio95    1

Witam posiadam ursusa 4514 mam problem znim niedawno kupiłem pierwsza sprawa że niema siły na 4 biegu ciężko pod większe górki z przyczepą gdzie 60 pod te same górki z tą samą przyczepą na 5 niema problemu ciągnik nie puści nawet dymka tylko co zauważyłem że z wlewu oleju dosyć mocno wieje druga sprawa to podnośnik jak mam coś podniesionego żężoli jak sie olej troche zagrzeje na zimnym cisza i jak na ciepłym opuszcze to cisza jak ktoś coś wie z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

U nas też tak było że c360 gubiła ferdka w transporcie


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Kupujesz stary traktor i myślisz, że on wczoraj wyszedł z fabryki a silnik to igła?? zejdź na ziemie. Sprawdź wtryski, pompę wtryskową i kompresje... to tak na początek. Zresztą jak dmucha to dawno pierścieni na tłokach nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartunio95    1

Ciągnik kupiłem z przetargu z rejonu dróg za 19 tysiecy normalnie od strzała zapalił na placu sie przejechałem wszystko ok a jest to rocznik 2001 ma 7200 mtg pola nie widział nigdy tylko transport i kosiarka do poboczy jak by pompa była albo wtryski to by kopcił to pierwsza sprawa jest somsiad gada że może głowica niewiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz4321    98

Jeśli chodzi o podnośnik to te dziwne odgłosy pompy to standard w tych ciągnikach, szczególnie jeśli zawiesimy ciężką maszynę. Trzeba tylko uważać bo przesuwając dźwignię podnośnika do końca można włączyć stały wydatek i wtedy pompa będzie bardzo głośno pracować.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15370

Wpierw zwiększ dawkę paliwa, do góry przesuń wycięcie, jak to nic nie da to nie pompa. 

IMG_20190226_215838.jpg

IMG_20190226_221015.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Ty tam sobie lepiej z sąsiadem flaszkę wypij a nie bierz się za diagnozowanie silnika bo przepowiednie z fusów to u wróżki... Zestaw do pomiaru kompresji za 100-150zł i wszystko wiadomo o silniku. Z podnośnikiem to samo... Może to, może tamto a się wymienia filtr, olej i mierzy ciśnienie na wyjściu z plecaka a nie znów wróżenie

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706

jak 7200 mth zrobił i nie był robiony remont to ten silnik to już złom. a to że ten ciągnik robił na drogach nie znaczy że był oszczedzany. ja bym powiedział że nawet na odwrót bo kto szanuje sprzęt służbowy ?

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

7200 to zlom  nie powiedziałbym daj go do dobrego i uczciwego mechanika /nie naciągacza i laika bo takich większośc/on ci uczciwie zdiagnozuje a koszt naprawy bedzie niski  a sam robiąc możesz więcej zepsuć niż naprawić

Edytowano przez AleksanderX
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    141

ja mam 7000 i z silnikiem nie robiłem nic a rocznik 96. Siłe ma, ale tarcz sprzęgła mam do wymiany bo szarpie, pompe hydrauliki robiłem chyba ze 3 razy, i takie tam drobne awarie. Blok silnika mam pekniety juz chyba 15 lat... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj