Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wszystkie zgłoszenia usterek na gwarancji najlepiej przesyłać za pośrednictwem e-mail, oddając do naprawy trzeba żądać kopi zlecenia z opisem problemu.

Oddać drogi traktor bez kwitu to trochę ryzykowne.

Opublikowano

Wystarczyło zadzwonić do głównej siedziby i papier wystawili bez problemu i nawet ciągnik zastępczy się znalazł. 

Ciągnik został zrobiony, podobno szło zaduze napięcie w przewodach i paliło centralke i z tad te problemy. ZAŁOŻYLI jakieś zabezpieczenia diodowe i jest dobrze. Jak ciągnik zimny to szarpie trochę ale to chyba dlatego, że olej nie rozgrzany? 

Skrzynia 5cio biegowa z dwoma polbiegami (żółw. Zająć) i reduktor połowe i szosowe 

Opublikowano

ja też mam df miał wadę fabryczną na gwar 3 lata temu, czekam do dziś na tego Niemca z fabryki, bo polski serwis nie wiedział jak naprawić 

pod koniec roku mam sprawę w sądzie 

Opublikowano
Dnia 11.04.2019 o 19:52, suffeks napisał:

ja też mam df miał wadę fabryczną na gwar 3 lata temu, czekam do dziś na tego Niemca z fabryki, bo polski serwis nie wiedział jak naprawić 

pod koniec roku mam sprawę w sądzie 

Jakiego niemca? Te modele są montowane we Włoszech. 

Opublikowano
Dnia 11.04.2019 o 18:38, Marcin_1992_2008 napisał:

Wystarczyło zadzwonić do głównej siedziby i papier wystawili bez problemu i nawet ciągnik zastępczy się znalazł. 

Ciągnik został zrobiony, podobno szło zaduze napięcie w przewodach i paliło centralke i z tad te problemy. ZAŁOŻYLI jakieś zabezpieczenia diodowe i jest dobrze. Jak ciągnik zimny to szarpie trochę ale to chyba dlatego, że olej nie rozgrzany? 

Skrzynia 5cio biegowa z dwoma polbiegami (żółw. Zająć) i reduktor połowe i szosowe 

Ja mam też podobny problem, już 6 razy naprawiali różne usterki i ani razu nie wystawi dokumentu. To jest chyba taka polityka firmy Deutsch. 

Opublikowano
Dnia 27.08.2020 o 06:37, Janekma napisał:

Ja mam też podobny problem, już 6 razy naprawiali różne usterki i ani razu nie wystawi dokumentu. To jest chyba taka polityka firmy Deutsch. 

Rzeczywiście wystarczyło poprosić o telefon do szefa szefów a na następny dzień dostałem informację, że przywiozą mi całą dokumentację napraw. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Pozytwnie_zakręcony
      Witam, jestem posiadaczem claasa tucano 430. Mam go od nowości i już ma 7 lat.Przez ostatnie lata kombajn w żniwa zbożowe bardzo się grzeje :( tzn. w dobrej pszenicy 9-10 t/ha i przy dużej temperaturze otoczenia czyli ok.36°C. W takim zbożu osiąga on ponad 100°C(przy 105° włącza się sygnał). Aby utrzymać temperaturę między 90° a 100° obciążenie silnika nie może być większe niż 50% lub kosić pszenicę 6t/ha i wtedy nie ma problemu :/ Dodam że w kukurydzy nie ma problemu i kombajn ma normalnie ok 86°C. Tak więc co wy na to?
    • Przez Enter_680
      Kupiłem nową  kosiarkę Stark 175 i mam problem z paskami  lub kołem klinowym. Chciałem wypróbować ją na dość wysokiej trawie . Dałem jej duże obroty , opuściłem i jechałem . Jechałem z nią z 20 m i wszystko było ok ale po chwili zaczęły się kopcić z osłony pasków i przestała kosić  . Jak rozebraliśmy osłony , koła były bardzo gorące . Wie ktoś czy to wada produkcyjna czy ja robię coś nie tak? Proszę na odpowiedź . 
    • Przez mariusz4321
      Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że po zimie czujnik nie działa- wskazówki nie odchylają się. Wszystki przewody i płytki w puszkach są sprawdzone. W poprzednim sezonie układ działał do samego końca żniw. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Matik7171x
      Witam, mam problem z Areską, a mianowicie gdy się rozgrzeje silnik to mam problem z przerzuceniem biegów zolw/zając. Czego to może być wina ?
    • Gość SebastianAdamski
      Przez Gość SebastianAdamski
      Deutz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v