Marcin_1992_2008

Members
  • Ilość treści

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Marcin_1992_2008

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

348 wyświetleń profilu
  1. Witam.Odświeżam temat bo nie chciałem zakładać nowego. Tak jak w temacie. Poleci ktoś coś?
  2. Wystarczyło zadzwonić do głównej siedziby i papier wystawili bez problemu i nawet ciągnik zastępczy się znalazł. Ciągnik został zrobiony, podobno szło zaduze napięcie w przewodach i paliło centralke i z tad te problemy. ZAŁOŻYLI jakieś zabezpieczenia diodowe i jest dobrze. Jak ciągnik zimny to szarpie trochę ale to chyba dlatego, że olej nie rozgrzany? Skrzynia 5cio biegowa z dwoma polbiegami (żółw. Zająć) i reduktor połowe i szosowe
  3. Pytam z ciekawości bo pewna osoba powiedziała, że te oleje są podobne jakościowo a cena jest inna. Ale chyba nie.ma co kombinować w przyszłości tylko wlewac to co bylo, czyli fusch, a tym bardziej że to nowy ciągnik Deutz fahr 5110
  4. Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego piszę tutaj. Mam pytanie czym się różnią te oleje? Silesia agro stou 10w30 a fusch agrifarm stou 10w30? Cenowo jest różnica, bo fusch jest droższy?ale czy jest lepszy?
  5. Właśnie te dokumenty co mam to nie ma miejsca na taki wpis.. Pewnie muszą sami coś wystawić
  6. Z rewers ale po pewnym czasie nie dało się ruszyć bez użycia sprzęgła noznego. Kalibracja była robiona i po nocnym postoju na placu znów ten sam problem. Wcześniej przed naprawa serwisowa wyświetlał się błąd T51 a teraz niby po ich naprawie błąd T52.Nawet raz mi się tak zdarzyło, że jadąc na placu na dwójce zapaliła się kontrolka stóp i ciągnik się zatrzymał. Dopiero po zgaszeniu dało się ruszyć Dodam, że ciągnik ma też sprzęgło w guziku i one też przestało chodzić po pewnym czasie jak tenn pierwszy błąd się wyawietlal
  7. Tylko teraz to już każdy chyba cos tej elektroniki ma Ja to chyba źle trafiłem albo ten serwis to porażka bo ciągnik miał być jak zamawiałem za 10dni a czekałem ponad miesiąc
  8. Dziękuję za odpowiedzi. A powiedzcie mi czy po takiej naprawie gwarancyjnej powinni wystawić dokument, że ciągnik był naprawiany? Bo chciałem żeby coś wystawili jak byłem po ciągnik, który niby miał być już zrobiony, to nie chcieli nic wystawić. Bo w razie czego jeśli znów by się coś popsuło to byłby papier a bez to ciężko później coś udowodnić
  9. Chcieliśmy wziąść to powiedzieli, że ciągnik na testach i że jest inny i większy. Ale stwierdzili, że dadzą w ten czwartek, jeśli nie zrobią
  10. Witam. Posiadam od niedawna Deutz-Fahra 5110g, który już się popsuł po zrobieniu 26mth. Minęło 2 tygodnie od zgłoszenia awarii po czym przyjechał serwis. Drugie 2 tygodnie ciągnik stoi w serwisie i nie wiedzą co jest? A dokładnie ciągnik szarpie jak się rusza i przestał chodzić REWERS I LICZNIK. Twierdzili, że zrobili a gdy pojechałem to nie wyjechałem z placu i znów ten sam problem. Tylko inny kod błędu się wyświetla. Wcześniej niby coś było z centralka i mówią że nie wiedzą co teraz bo to nowy ciągnik i czekają na jakiegoś mechanika z Niemiec, który ma być pod koniec miesiąca. Moje pytania brzmi czy należy mi się jakaś rekompensata za taki długi okres oczekiwania? Czy można coś z tym zrobić czy porostu trzeba czekać? Bo nie ukrywam, ale ciągnik by się teraz przydał. Był kupiony,zeby robił a nie stał w serwisie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj