Polecane posty

Witam. Posiadam od niedawna  Deutz-Fahra 5110g, który już się popsuł po zrobieniu 26mth. Minęło 2 tygodnie od zgłoszenia awarii po czym przyjechał serwis. Drugie 2 tygodnie ciągnik stoi w serwisie i nie wiedzą co jest?  A dokładnie ciągnik szarpie jak się rusza i przestał chodzić REWERS I LICZNIK. Twierdzili, że zrobili a gdy pojechałem to nie wyjechałem z placu i znów ten sam problem. Tylko inny kod błędu się wyświetla. Wcześniej niby coś było z centralka i mówią że nie wiedzą co teraz bo to nowy ciągnik i czekają na jakiegoś mechanika z Niemiec, który ma być pod koniec miesiąca. Moje pytania brzmi czy należy mi się jakaś rekompensata za taki długi okres oczekiwania? Czy można coś z tym zrobić czy porostu trzeba czekać? Bo nie ukrywam, ale ciągnik by się teraz przydał. Był kupiony,zeby robił a nie stał w serwisie 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    480

powiedzi im niech dają w zastępstwo a jak nie to najmujesz sobie ciągnik a fakture im wyślesz za usługe, po to masz gwarancję że w ciągu 2tyg usuneli awarie

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcieliśmy wziąść to powiedzieli, że ciągnik na testach i że jest inny i większy. Ale stwierdzili, że dadzą w ten czwartek, jeśli nie zrobią 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomaszmab    112

Współczuję kolego . Ale tak to jest z tymi nowymi ciągnikami. Pełno elektroniki i elektrozaworów i wystarczy jakas pierdoła i ciągnik stoi . A każdy ręce rozkłada . Moim zdaniem należy Ci się nawet odstąpienie od umowy bo nowy traktor stoi po czym Ty nie masz czym pracować w polu . Najlepiej pójść do do prawnika z tym albo do rzecznika praw konsumenta 

A Ty Rolnik1973 tak się nie smiej z czyjegoś nieszczęścia . 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    3874

Widzicie ile narobi mały czujny czujniczek który nie czuje tego co czuć powinien.

 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    534

Czujnik czujnikiem ale w serwisie w Januszexie płacą najniższą krajową plus 500 pod stołem więc jaką płacą tacy fachowcy. Mój dobry kolega pracował w JD a teraz robi w Kubocie, ma zamiar porobić jeszcze z rok, podszkolic się i otwiera swój interes bo szkoda życia na zasuwanie na polaczka biznesmena który jeździ nowym Q7 a wypłatę daje z tygodniowym opóźnieniem po kilku dniach upomnienia się.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    3874
33 minuty temu, tomaszmab napisał:

Współczuję kolego . Ale tak to jest z tymi nowymi ciągnikami. Pełno elektroniki i elektrozaworów i wystarczy jakas pierdoła i ciągnik stoi . A każdy ręce rozkłada . Moim zdaniem należy Ci się nawet odstąpienie od umowy bo nowy traktor stoi po czym Ty nie masz czym pracować w polu . Najlepiej pójść do do prawnika z tym albo do rzecznika praw konsumenta 

A Ty Rolnik1973 tak się nie smiej z czyjegoś nieszczęścia . 

No wiesz inni naśmiewają się z metal facha inni muszą z dojcz facha żeby była równowaga.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Dziękuję za odpowiedzi. A powiedzcie mi czy po takiej naprawie gwarancyjnej powinni wystawić dokument, że ciągnik był naprawiany? 

Bo chciałem żeby coś wystawili jak byłem po ciągnik, który niby miał być już zrobiony, to nie chcieli nic wystawić. Bo w razie czego jeśli znów by się coś popsuło to byłby papier a bez to ciężko później coś udowodnić 

Edytowano przez Marcin_1992_2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    2794

Papier musi być


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    480

papier musi być, zresztą na każdą wymienioną część która była zepsuta musisz dostać kolejny rok gwarancjo

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzybu1    6

Oyczywiście, że musi być dokumentacja co było wymieniane. My jak zamawialiśmy ciągnik i nie przyszedł na czas, to dostaliśmy większy razem z agregatem, żeby uprawiać pod kukurydzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz to już każdy chyba cos tej elektroniki ma

Ja to chyba źle trafiłem albo ten serwis to porażka bo ciągnik miał być jak zamawiałem za 10dni a czekałem ponad miesiąc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    3
1 godzinę temu, PawelKtm525 napisał:

kuzyn mówił jak df to tylko wajchotronik A pracuje w serwisie df

Pękłem 🤣🤣🤣🤣🤣

Ciągniki od rocznika 2000 mają sporo elektroniki i cały czas jest ona rozbudowywana. Znajdź mi DF czy inny ciągnik który jej nie ma to ci wódkę postawię pod warunkiem że masz 18+.

Co do autora to szarpie jak ruszasz z rewersu? Czy jak ze sprzęgła nożnego chcesz ruszać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z rewers ale po pewnym czasie nie dało się ruszyć bez użycia sprzęgła noznego. Kalibracja była robiona i po nocnym postoju na placu znów ten sam problem. Wcześniej przed naprawa serwisowa wyświetlał się błąd T51 a teraz niby po ich naprawie błąd T52.Nawet raz mi się tak zdarzyło, że jadąc na placu na dwójce zapaliła się kontrolka stóp i ciągnik się zatrzymał. Dopiero po zgaszeniu dało się ruszyć 

Dodam, że ciągnik ma też sprzęgło w guziku i one też przestało chodzić po pewnym czasie jak tenn pierwszy błąd się wyawietlal 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip3512    34

Gdy odbierasz ciągnik musisz dostać papier!!! musi być model, nr vin, ilość mtg, co było robione i podpis serwisanta. 
Od jakiego dealera brałeś go?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    5
Napisano (edytowany)

Przy nówce sprzęcie i nie ważne co to jest ciągnik ,lodówka ,telewizor ,otrzymujesz kartę/książkę gwarancyjną i tam w przypadku naprawy tak jak koledzy wyżej piszą powinno być wyszczególnione ,co było naprawione/wymienione ,data ,podpis ,pieczątka serwisu. Ponadto masz tam termin w jakim firma ma czas do usunięcia usterki.

Edytowano przez dsbh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konteno   
Gość konteno
5 godzin temu, PawelKtm525 napisał:

kuzyn mówił jak df to tylko wajchotronik A pracuje w serwisie df

albo wajchoshift 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piters182
      Cześć. Zakupiłem rozsiewacz do nawozów najbardziej prestiżowej i najdroższej marki. Po upływie około 2 lat zaczęły pojawiać się oznaki korozji, a po 2 następnych latach niesamowicie zaczęła farba schodzić sama a pod farbą głębokie wżery korozji. Zacząłem to reklamować firmie która mi sprzedała, powiedzieli że to normalne, bo rozsiewacz jest pomalowany ekologicznymi farbami, powiedzieli żeby podesłać im zdjęcia,  kilkakrotnie zgłaszałem, wysyłałem zdjęcia ale zawsze było bez żadnej odpowiedzi. Na dzień dzisiejszy mało już co zostało farby na tym rozsiewaczu, nie długo będą dziury się robić, palcami można płaty farby ściągać. Jeśli by był to polskiej firmy rozsiewacz za 5 tyś zł to bym jakoś to przeżył, ale jak się kupuje MERCEDESA  w rozsiewaczach i płaci się grube pieniądze to już coś człowiek chce wymagać, ale jak nawet 5 lat taka maszyna nie może wytrzymać to coś jest nie tak. Mam w planach napisać jakieś im pismo w którym będzie zawarta przymusowa odpowiedz od firmy co z tym dalej robić. Czy komuś się zdarzył podobny w tym stylu problem z maszyną i doradzi co zrobić w tej sytuacji ?
    • Przez Matik7171x
      Witam. Mam problem a mianowicie w moim ciągniku Renault Ares świeci się tak delikatnie kontrolka od alternatora. Nie działa EHR. Czego to może być przyczyna?
       
    • Przez Kolossiwy
      Tak jak w temacie a moje pytanie jak to się sprawdza i konkretnie czy pod koła prowadzące nie dostają się kamienie a jak tak to czy zatrzymuje się taśma bo w hakowy to był problem
    • Przez PaweLisowicz
      Mam na sprzedaż kabinę do c-360 nowego typu, amortyzowana. Ogólnie to wszystko działa tylko w środku trochę przeczyścić rdzę i zamalować oraz brak trzymaka do tylnego okna. W zestawie wszystkie śruby montażowe.
      Aukcja: https://www.olx.pl/oferta/kabina-czeska-nowy-typ-c-360-CID757-IDyGJlT.html
    • Przez Maluch
      Witam wszystkich, chcę kupić nowy pług obrotowy 4+1 zagranicznej firmy, nie chcę kupować pługa na kołki ścinane oraz na hydraulice tylko interesuje mnie na zabezpieczeniu np. resor albo sprężyna itp. Podpowiedzcie jakie firmy produkują taki typ pługa, na pewno kverneland, a oprócz tego jakie jeszcze firmy. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.