Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

3512 jak kolega wyżej. Silnik znacznie lepiej współpracuje z skrzynią w 3512 niż c360. Bardziej zwinny. Jedyny minus to jego masa z przyczepą lepiej poradzi sobie c360 3p niż 3512

Opublikowano

Miałem 3p i mam 5211 na początku palił po wymianie wtryskow regulacji pompy w lekkiej robocie nie jest źle a przynajmniej jest czym orać i uprawiać bo orka 3p na głęboko to było ciągle na blokadzie a obciazniki na kołach miało a mf czy 3p fajny bo predziutki ale osobiście nie wrócił bym zastanów się nad renault też są fajne

Opublikowano
mezik0 napisał:

Miałem 3p i mam 5211 na początku palił po wymianie wtryskow regulacji pompy w lekkiej robocie nie jest źle a przynajmniej jest czym orać i uprawiać bo orka 3p na głęboko to było ciągle na blokadzie a obciazniki na kołach miało a mf czy 3p fajny bo predziutki ale osobiście nie wrócił bym zastanów się nad renault też są fajne

Nie chcę zagranicznego ciągnika. Głównie z tego, że bardziej lubie nasze Ursusy. Ale biorę również pod uwagę to, że gdyby taki Renault miał awarię to o części będzie dużo, dużo ciężej niż o części do 3P czy 3512. Zależy mi, żeby kupić ciągnik polski.

  • Like 1
Opublikowano

W 3p lepiej obsługiwać hydraulikę, można założyć wzmocnioną pompę jeśli trzeba, w MF trzeba przełączać między podnośnikiem a wyjściami, poza tym MF wcale taki szybki nie jest, max 24,4 km/h i większość jest na wąskich kołach 12.4

Opublikowano
3 godziny temu, adam2812 napisał:

Zetor będzie znacznie więcej palił ale nie ukrywam będzie bardziej komfortowy

"Znacznie" , to ile to jest ?

Opublikowano

Znacznie to tyle że mf przy lekkiej pracy dosłownie wącha paliwo a w zetorku (mam doświadczenie z 5211) spalanie takie jak w c360 cały dzień orki na jednym baku ciężko uzyskać

Opublikowano (edytowane)

"Znacznie"-to o pół litra, a to najmarniej 20 dychy za flaszkę.

@adam2812 fajnie porównujesz, zetora w orce a mf w lekkim. Otóż ja miałem 360 i zetora 3320 (mam) i np; w prasie kostkującej 360 potrzebowała na dzień roboty 40l a zetorkowi starczało 30l, nie jest to super dokładnie zmierzone ale wynika z długiej praktyki-kilkuletniej i robiłem naprawdę dużo usługw żniwa. Dlatego wiem że zetor 3-cylindrowy spali na pewno mniej od 360 i jest porównywalny z 3p.

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano
16 minut temu, ptaszyna napisał:

"Znacznie"-to o pół litra, a to najmarniej 20 dychy za flaszkę.

@adam2812 fajnie porównujesz, zetora w orce a mf w lekkim. Otóż ja miałem 360 i zetora 3320 (mam) i np; w prasie kostkującej 360 potrzebowała na dzień roboty 40l a zetorkowi starczało 30l, nie jest to super dokładnie zmierzone ale wynika z długiej praktyki-kilkuletniej i robiłem naprawdę dużo usługw żniwa. Dlatego wiem że zetor 3-cylindrowy spali na pewno mniej od 360 i jest porównywalny z 3p.

Nie porównuje mf w lekkim do 360 w orce wyrażam swoją opinię czyli mf w lekkiej pracy pali tyle co nic w przeciwieństwie do 360. Co do orki wszystko zależy od przyzwyczajenia dla mnie zwinność oraz odpowiednie przełożenia skrzyni w mf wygrywają nad 3p

Opublikowano

Już Ci pisałem jak ci zetor dużo pali wymień wtryski i niech Ci ktoś pompę ustawi będzie i moc i spalanie przy lekkiej robocie w porządku też to przerabiałem i na początku palił ile wlales a teraz 1/4tego co przed wymianą jak jezdzicie na zajechanych wtryskach to potem jest opinia że pali jak smok

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v