Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wstawiłem tutaj to ogłoszenie żeby więcej ludzi to zobaczyło a nie słuchać waszych żali i mądrości jak was nie interesuje to nic nie piszcie i się nie wtrącajcie mój ciągnik moje ogłoszenie i pieniądze tego co kupi a nie wasze

  • Like 1
Opublikowano

Trochę drogo . Myślę że ciężko Ci go będzie sprzedać za taka cenę . Pozdrawiam

Opublikowano

Drogo to mało powiedziane.

Będzie tak jak mój sąsiad kiedyś wystawił 1201 , wystawił  35 taki był mądry  że jego 1201 tyle warta ze chłopi będą się zabijać za trupem,  a po dwóch latach za 19 sprzedał. Więc prawie za połowę co na początku wystawiał.

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, tomek73 napisał:

Drogo to mało powiedziane.

Będzie tak jak mój sąsiad kiedyś wystawił 1201 , wystawił  35 taki był mądry  że jego 1201 tyle warta ze chłopi będą się zabijać za trupem,  a po dwóch latach za 19 sprzedał. Więc prawie za połowę co na początku wystawiał.

No tak jest .. niestety juz te nasze polskie sprzęty straciły wartość . Szczerze to za tego Ursusa w tym ogłoszeniu mógłbym dac max 28 tys

Edytowane przez Gość
Opublikowano

I tak dużo mógbyś dać. 385 to nie jest ciągnik to muł. 

A co to za mania przed sprzedażą z odkręcaniem obciążników, jak takie coś widzę to myslę że to czyste chamstwo.

Opublikowano

Trzymaj cenę nie popuszczaj :) Sam ladowacz 10 tyś trzeba śmiało liczyć ;) Sprzedawałem 1014 to też miałem pełno telefonów od pajaców "panie maks 40 tyś" a przyszedł dobry klient i dał 62 ;) Także miej w d*pie co tu piszą, bo to Twoje pieniądze ;)

Opublikowano
18 minut temu, Ursusc385 napisał:

Trzymaj cenę nie popuszczaj :) Sam ladowacz 10 tyś trzeba śmiało liczyć ;) Sprzedawałem 1014 to też miałem pełno telefonów od pajaców "panie maks 40 tyś" a przyszedł dobry klient i dał 62 ;) Także miej w d*pie co tu piszą, bo to Twoje pieniądze ;)

Tylko że 1014 to nie c385 . C385 już trochę spadły jego notowania co widać na olx. Teraz każdy porywa się na ciągnik z napędem . Ja go nie naklaniam za ile ma sprzedać tylko że ja napisałem ile mógłbym za niego zapłacić . I tyle . Ja bym już wolał 914 za takie pieniądze bez tura . Życzę mu nawet aby sprzedał za 50 tysięcy 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v