Skocz do zawartości

Case MX 135-Dedykowane oleje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam case MX 135 i zastanawia mnie jaka jest różnica między olejem Akcela Nexplore a Akcela Hy-Tran Ultraction. Wiem że różnią się specyfikacją ten pierwszy ma MAT 3525 a ten drugi MAT 3540 i teraz tak który z nich jest do tego modelu(z tego co mi wiadomo to ten drugi jest zalecany). Czy ktoś znający się w temacie może mi to jakoś wytłumaczyć, a może nie ma większej różnicy który zaleję??

A czy w przypadku gdyby doszło do zmieszania się tych dwóch olei to coś by się stało?

Opublikowano
Te dwa oleje mieszają się, ja w case Jxu kiedyś miałem nexplore, gdy kupiliśmy case 5140 to przeszliśmy na hy tran, tylko w sumie to nie potrzebnie bo w użytkowaniu różnicy nie ma, a nexplore jednak 2zl na litrze tańszy.
Opublikowano

Panowie mam pytanie. Jaki olej macie zalany w przednim moscie i zwolnicach przy kołach w swoich case mx? Bo juz 3 lata mam trakotor i jeszcze sie nie przybrałem wymienic. W instrukcji jest napisane ze sa dwa rodzaje 80w90 i 80w140. Jest cos takiego z orginału akceli? bo jakos nie moge znaleźć.

Opublikowano

Witam, Hy-Tran nie jest olejem mieszalnym!! Pieni się w kontakcie z innym olejem. Można zastąpić Nexplorem albo Fuchs UTTO ale pod warunkiem, że cały układ zostanie przepłukany i założone zostaną nowe filtry.

 

Opublikowano

mi się wydaje że nie ma co bardzo panikować z spienianiem, te oleje mają przecież podobne specyfikacje, rozumiem jak by go zmieszać z jakimś hipolem czy czymś innym, ale tak to nie ma co przesadzać,przecież przy wymianach oleju czy zmianach na inny nie da się w 100% wypłukać żeby się nic nie zmieszało, zawsze gdzieś coś zostanie i się pomiesza

a nawet z ciekawości zmieszałem Akcela Hy-Tran Ultraction z jakimś innym i nic się nie spieniło

Opublikowano
Dnia 2.02.2019 o 18:36, sunday napisał:

mi się wydaje że nie ma co bardzo panikować z spienianiem, te oleje mają przecież podobne specyfikacje, rozumiem jak by go zmieszać z jakimś hipolem czy czymś innym, ale tak to nie ma co przesadzać,przecież przy wymianach oleju czy zmianach na inny nie da się w 100% wypłukać żeby się nic nie zmieszało, zawsze gdzieś coś zostanie i się pomiesza

a nawet z ciekawości zmieszałem Akcela Hy-Tran Ultraction z jakimś innym i nic się nie spieniło

W zwolnicach tylnych zostaje po 5l oleju-nie idzie tego spuścić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v