Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
18 godzin temu, cichyh32 napisał:

Mam case Jxu 95 gdy miał w tys godzin dostał tura, dzisiaj ma 6.6tys mtg a na przednich oponach jeszcze prawie 2cm bierznika. Podwórko połowa w betonie, czyli tam gdzie pracuje z ładowaczem. Traktor bardzo dużo pracuje w turze. Opony to Michelin i tu właśnie paradoks zanim się starły już kilka razy wulkanizowane. Czyli opony mogą świadczyć o przebiegu ale nie muszą.

A u mnie był tur od początku, podwórko błotne, jedynie silos z paszami betonowy i po 5 tys mth na przednich michelinach było 0,5cm bieżnika

Opublikowano
28 minut temu, szmergiel napisał:

mało  widziałeś i wiesz o elektronice. jak ktoś zapłaci to tak ci zrobią że w każdym module będzie co do km identycznie .za 100zl to tylko licznik ci ustawia.ludzie w Polsce są co mogą fałszować serwisowe zapisy ale to kosztuje .swego czasu jedni z lepszych potrafili odczytać przebieg w nowszych jochnach z tabeli obciążen ,trudne to bardzo ale już się reklamują spece co tabelę obciążen cofaja choć John deere zapewnia że to nie do ruszenia jest.

Na jakiej podstawie twierdzisz że mało widziałem w temacie elektronika? Fakt wiem nie wiele za pewne tak samo jak ty.

Ale widzieć widziałem, bo znajomy jest specem na szerszą okolicę (licząc w powiatach) w osobówkach i mało tego że sam potrafi tak zatuszować że przebiegu nie widać, to dodatkowo potrafi odtworzyć skasowane dane przez innych speców.

 

To jest temat rzeka, jedni będą się reklamować że potrafią cofnąć tabelę obciążeń w JD, to wraz znajdzie się taki spec który będzie potrafi odzyskać nie cofniętą tabelę obciążeń.

 

Wracając do tych twoich klientów. Gostek z serwisu gówno się zna i w sumie niczym się nie różni od przysłowiowego szwagra znawcy. Tacy serwisanci którzy mają pojęcie nie pracują w serwisach za 2,5 tysia tylko działają na swoją rękę.

 

 

Opublikowano

różnica jest taka że mylisz pojęcie odtworzyć i znaleźć.po zagraniu softu i w graniu nowego do pamięci nic już nie otworzysz.w nowszych autach jest tyle punktów gdzie można coś znaleźć że łatwo coś przeocxysz i ktoś kto jest dobry to to znajdzie. jeżeli zgrasz wszystko i napiszesz od nowa nic już nikt nie zrobi.wlasnie z takimi co na swoją rękę jeżdżą ludzie przychodzą bo serwis nie chce za bardzo. dużo takich speców co są naprawdę dobrzy.

Opublikowano (edytowane)

Nic nie mylę pojęć, dobrze zrozumiałeś. Pisałem właśnie o wyczyszczeniu wszystkiego co się tylko da przez najlepszych speców i wgranie od nowa, a ten znajomy potrafi to odzyskać. Kiedyś nawet pisali sobie program bo dotychczasowe metody nie przynosiły skutku, pisali program ze 2 miesiące aby z jego użyciem poznać całą historię danego egzemplarza i w odzyskanych danych szukali co wcześniej z danym autem było robione, jakie miało problemy błędy itd. po sznurku do kłębka doszli co mu dolegało, a 3 serwisy audi rozkładały ręce, rozchodziło się o świeżego SUVa od audi, jak się okazało 2 letnie auto miało, pootwierane w swoim życiu wszystkie airbagi i nabite ponad 300 tys pozmieniane moduły od innych wersji i auto wariowało bo coś nie współgrało. A lakierniczo jak fabryka, nic nie było znać że malowane czy poszycia zmieniane.

Edytowane przez damianzbr
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, szmergiel napisał:

mało  widziałeś i wiesz o elektronice. jak ktoś zapłaci to tak ci zrobią że w każdym module będzie co do km identycznie .za 100zl to tylko licznik ci ustawia.ludzie w Polsce są co mogą fałszować serwisowe zapisy ale to kosztuje .swego czasu jedni z lepszych potrafili odczytać przebieg w nowszych jochnach z tabeli obciążen ,trudne to bardzo ale już się reklamują spece co tabelę obciążen cofaja choć John deere zapewnia że to nie do ruszenia jest.

Wszystko da się ruszyć i wszędzie zrobić korekte bez poznania.Zapewniam Cię , jako że handluje traktorami to wiem cos o tym, a ludzie jak widza pierwsze opony na traktorze i niski przebieg mth to już maja klapki na oczach i myślą że to REAL.🙃

Patrzcie tutaj....https://www.olx.pl/oferta/ursus-c-330-oryginal-1360mtg-CID757-IDx2Qqi.html

Przykład na ciapku.Bajeczka o tym że traktor chodził przy mleku xDznana od dawna .Po stanie widać że już troche przeszła ta C-330 , licznik ewidentnie cofany , pompa wody zmianiana , opony z przodu każda inna , a tylne opony na pewno nie od niego.Można bytak dalej opowiadać , ciągnik kupiony z kabiną za 14000 + - a zarobku sami widzicie ile :) Podobnie robi się w zachodnich traktorach korekty liczników i zmiana opon i cena od razu inna .

 

Właściciel napisał że ten ciągnik ma prawie 5000mth co po stanie tych opon samo przez siebie mówi że to nierealne, bo albo ktoś jeżdził tylko po asfalcie tym ciagnikiem i to ostro i temutak zniszczone albo ten ciagnik po stanie opon ma cofnięte z sporo Po stanie opon mozna powiedziec że ma +- 10,000

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Co do opon to opony można zjechać i po ok. 2tyś.motgodzin (nie godzin).Mam przykład na sobie do zetora zakupiłem  ok. 12 lat temu nowe opony stomil olsztyn 16,9-28 do zetora,pracował on jako główny i do tego trochę po szosie w transporcie z dużą przyczepą w żniwa ,oraz trafiały się przejazdy po 100km  w jedną strone kilka razy.No i oponki cienizna ,a zwłaszcza prawa bo dawniej zetorek pracował z pługiem zagonowym.Na szczęście zetor służy do siania nawozu i oprysków,to jeszcze na tych kapciach kilka lat obskoczy,chyba że popękają,ale orać na nich to tylko jak super warunki by były.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v