Skocz do zawartości

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde ktoś wstawił filmik sprężynowania c-330  na wtryskach z VW i wcale nie dymił tak dobrze chodził i nie moge znaleść ;/ .Co po filmikach sądząc najlepiej zakładać z chełmna

Opublikowano (edytowane)

Hehe ja wstawiłem ten filmik:p

Co do zestawów stosowałem Chełmno Premium, Mahle Krotoszyn, zestaw Zetora

U siebie w jednym mam Mahle, w drugim Zetora koledze zakładałem Chełmno i nie było problemów

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Tak myślałem że to ty  podeślij jak możesz na PW.Żywotność zestawów   głównie zależy od dotarcia i ciągłej eksploatacji ale coraz więcej słyszy się że mahle jest wadliwe  na chełmno mniej reklamacji.U  wujaszka nie dawno pękła tuleja w 30-stce  założył te THM to zobaczymy ile pochodzi bo z tymi zestawami  podobnie jak z mahle

Opublikowano

Tak tylko w chełmnie też masz tuleję mahle.... Zresztą jak rozmawiałem ze znajomym ze sklepu to mówił, że raczej w Polsce nikt poza mahle nie produkuje tuleji silnikowych.... Sam mam w sześćdziesiątce zestawy z Krotoszyna i nic złego się z nimi nie dzieje a tu czytam, że są jakieś wadliwe.... U siebie mam do wyboru albo mahle albo te oryginały ursusa od waryńskiego.  W necie nigdzie nie mogę znaleźć kto produkuje dla waryńskiego elementy tych zestawów... Ja ok 1500mth temu założyłem THM i dzisiaj są już do wymiany...Ciągnik chodzi tylko w opryskiwaczu i siewniku 2,5m..... 

Opublikowano (edytowane)

Znajomego pytałem jak się sprawuje bo 500 motogodzin przerobił na waryńskiego zestawach (c-360) i ten ciągnik nie ma lekko agregat 2,40 To na razie okey zobaczymy jak wbije te 2 tyś motogodzin

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

Ja mam założony zestaw naprawczy Waryńskiego + pierścienie Prima do C-330 i jestem jak na razie  zadowolony ( któryś z kolei zestaw , przewiozłem się już na Krotoszynie , Chełmnie i różnych zestawach czy to z Czech czy z  Indii , tanich lub takich po prawie 400zł.za szt. natomiast koszt Waryńskiego to około 220zł.) .

Opublikowano

Witam mam pytanie na oryginalnych tłokach WSK Gorzyce do c 330 kiedyś stosowano tłok lewy i tłok prawy gdyż pogłębienia pod zawory na tłokach odpowiadały średnicy zaworów ssących i wydechowych. Obecnie tłoki mają te pogłębienia takie same. Czy ktoś z was zwracał na to uwagę?

Opublikowano

Nigdzie nie widziałem już lewych i prawnych tłoków. Chyba robią już tylko jeden model z dwoma dużymi otworami na zawory, lub bez do M-ki.

Opublikowano

Witam jeszcze jakiś czas temu widziałem zestaw GMP to miał różne pogłębienia pod zawory. CZy wpływa to na moc ciągnika. Mógłby odpowiedzieć ktoś doświadczony w remontach tych silników?

Opublikowano

Witam z tego co rozumiem wpływ na moc jest żaden. Napewno uprościło to produkcję gdyż nie było lewego i prawego. Nawet współczesne tłoki gorzyckie mają już takie same pogłębienia. Załączam rys. dla ciekawskich.

post-64872-0-76206300-1487346434_thumb.jpg

Opublikowano
Dnia 10.02.2017 o 09:13, Farmexpert napisał:

Jak narazie nie mieliśmy ANI JEDNEGO zwrotu/ wymiany gwarancyjnej na zestawy Waryńskiego.

Poczekamy, zobaczymy :)

 

Ja kupiłem wczoraj c-330 i po niedzieli będę wrzucał zestawy PRIMA.U kolegi je zakładałem z rok temu i jak narazie ciągnik nie wyrzuca oleju , nie bierze i jest silny.Dodam że chyba najlepiej spasowane zestawy , pierścienie na zamkach mają chyba najmniejszy luz ze wszystkich zestawów.Ogólnie POLECAM.

Opublikowano

Temat po 9 latach powraca jak bumerang, nawet nie wiedziałem, że to ja zakładałem ten temat i pytałem czy do wyjęcia tłoków muszę ściągać wał, trochę mi teraz wstyd, no ale było się gówniarzem także... :P 

No więc tak, pięknego letniego dnia zatarłem silnik, ostatnio go rozebrałem i jak się okazało złapało na panewkach, tragedii nie ma, ale jak już się brać to raz a porządnie. Teraz mam mętlik, Te 9 lat temu założylem zestawy MAHLE Krotoszyn, teraz po rozebraniu widać nadal ślady honowania, brak oznak progów i tym podobne ALE... No właśnie, jest jedno ale, podczas cięższej roboty, na przykład kosiarka strasznie mi się pocił grzybkiem, po rozebraniu w kanałach ssących głowicy mokro od oleju. Zawory pochowane, więc nie wiem czy to przez głowice waliło ciśnienie do góry, czy jednak szlak trafił i te pierścienie. W sumie mając wszystko na wierzchu może warto założyć jednak nowe zestawy? Tylko co teraz jest w miarę godne uwagi? To samo się zastanawiam co z głowicą, czy regenerować starą czy kupić nową? Jak nową to jaka? Bo patrzę są i za 400, a są i za 600. Robię grubszy remont, bo drugi blok, wał, więc może by jednak nie kombinował i kupił nowe zestawy wraz z głowicą?

Opublikowano

Tłoki też mogły zostać lekko przytarte więc wymień zestawy.Kluawa koza zakładał z primy i chełmna te drugie chwalił.Jak pocił się pod grzybkiem pierścienie plują olejem nieco nie dziwota jak dostały temperatury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v