Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam zastanawiam się nad kupnem renaulta do tura , jak i do prac polowych , który z podanych modeli bedzie bardziej się nadawał ? różnica w nich mała bo praktycznie tylko turbo . ale ktoś może ma i coś się wypowie 

Edytowane przez kamil5421
Opublikowano

te ciągniki nie mają turba ,106.54 ma skrzynie 16x16, 110.54 ma 16x16  lub 24x8, w 106.54 rewers mechaniczny a w deugim mechaniczny bądz elektrohydrauliczny 

110.54 jest cięższy od 103.54 o pół tony ,

Opublikowano

W ciężkiej robocie w polu 110.54 lepiej sobie poradzi. Ma cięższy przód i jest trochę dłuższa w turze też będzie stabilniejsza i jest na ramie a to plus przy ładowaczu ma też wydajniejszą pompę i większy zbiornik paliwa. 

Sam musisz sobie odpowiedzieć głównie na to co bedziesz robił tym turem i jakie chcesz podczepiać maszyny.

Przy ładowaczu  jak masz np nizsze obory trzeba zwracać uwagę na wysokośc, małe płyty z obornikiem czy podwórka to plus dla 106.54 powinna bardziej zwrotna

Opublikowano

znaczy ciągnik w głównej mierze będzie u mnie jako pomocniczy i jako główny z ładowaczem , wiadomo ładowacz do wszystkiego jak to na wsi . Ale też ciągnik ma pracować z rozsiewaczem  nawozów 1t . opryskiwaczem ciąganym 2 tys /l , czasem może wał posiewny 6.2 m. tego  typu maszyny , własnie obawiam sie aby ta 110 nie była przy duża i  boje się tego promieniu skrętu w niej , prawdopodobnie w 103 lub 106 byłbym może większy i sprytniejszy .

Opublikowano (edytowane)

106.54 i 110.54 mają podobny skręt a te maszyny co napisałeś śmiało można podczepiać do ciagnika 4 cylindrowego. Czwórka w turze jest duzo bardziej zwinniejsza ale jak chcesz swobodnie ładować cięzary powyzej 500kg to szostka bedzie stabilniejsza bedzie miała dłuzszy  ładowacz i znacznie wyzej uniesie

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano
46 minut temu, DEMONxXx napisał:

106.54 i 110.54 mają podobny skręt a te maszyny co napisałeś śmiało można podczepiać do ciagnika 4 cylindrowego. Czwórka w turze jest duzo bardziej zwinniejsza ale jak chcesz swobodnie ładować cięzary powyzej 500kg to szostka bedzie stabilniejsza bedzie miała dłuzszy  ładowacz i znacznie wyzej uniesie

głównie chodzi też o to aby był stabilny . aktualnie mam DF 86 km to nie jest stabilny podczas rozładunku palety lub big bagów bez balastu z tyłu to lipa jest . Wiadomo Awaryjnie też czasem mógłby pracować z innymi maszynami jak gruber 3m , czy pług 4 obrotowa , ale to już ostateczność .

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v