Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

czasem tego oleju łyknie więcej, czasem mniej. Ostatnio 20h w sieczkarni to z litra wlałem. Co najlepsze... on nie kopci a silnik suchy. Eh raczej to zostawię, bo już mi się nie chce przy temu grzebać... Przy okazji kompresje i wtryski przed wiosną tylko sprawdzę.

Teraz 3P męczę, który od dnia uruchomienia ciśnie dmucha w odme a kompresji ledwie 25bar :D  cholerne najlepsze mechaniki.

Czy jest możliwe takie zregenerowanie głowicy, żeby przez to kompresje obniżyć w takim 3p?? Zawory zbyt wysoko?? Dodam że ta głowica szczelna i po próbie olejowej 33bar więc jak byk winne uszczelnienie tłoka w cylindrze... a mechanik wciska kit z głowicą. Nic nie rozumie. Tuleje mierzyłem to w jednym miejscu odkształcona jedna z nich (oczywiście tuleje gotowe znawcy włożyli i coś poszło nie tak ale gdzie by tam się przyznać do błędu). Podobno teraz to honują??? ma to sens?? A ja tylko czekam z kolejnym pomiarem kompresji jak mi go po reklamacji oddają

Edytowane przez lukbold
Opublikowano (edytowane)
Dnia 29.12.2018 o 23:41, lukbold napisał:

czasem tego oleju łyknie więcej, czasem mniej. Ostatnio 20h w sieczkarni to z litra wlałem. Co najlepsze... on nie kopci a silnik suchy. Eh raczej to zostawię, bo już mi się nie chce przy temu grzebać... Przy okazji kompresje i wtryski przed wiosną tylko sprawdzę.

Teraz 3P męczę, który od dnia uruchomienia ciśnie dmucha w odme a kompresji ledwie 25bar :D  cholerne najlepsze mechaniki.

Czy jest możliwe takie zregenerowanie głowicy, żeby przez to kompresje obniżyć w takim 3p?? Zawory zbyt wysoko?? Dodam że ta głowica szczelna i po próbie olejowej 33bar więc jak byk winne uszczelnienie tłoka w cylindrze... a mechanik wciska kit z głowicą. Nic nie rozumie. Tuleje mierzyłem to w jednym miejscu odkształcona jedna z nich (oczywiście tuleje gotowe znawcy włożyli i coś poszło nie tak ale gdzie by tam się przyznać do błędu). Podobno teraz to honują??? ma to sens?? A ja tylko czekam z kolejnym pomiarem kompresji jak mi go po reklamacji oddają

No tak honują ja mam wstawione i honowane a ciśnienie na zimnym na 2 cyl. 23 a na 2 jeszcze niższe zmienię uszczelkę pod głowicą i zobaczę czy coś się zmieni. Niby mechanik fachowiec a robota jak dla mnie zje.... nie będę reklamował czyja to robota żeby mu lipy tu nie robić. A teraz odpalić go to masakra od samego remontu pracował nie równo wina spadła na pompę bo nie robiona od tamtego czasu już trzecia założona i nadal tak samo więc omijajcie gówniane części (zamienniki) jakie zakładają mechanicy kupujcie sami i niech oni to założą bo będzie lipa jak u mnie

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano

No honuje się ale surowe tuleje a gotowe? Te Twoje 23 to w ogóle jakaś katastrofa. Mój 3P przed remontem miał więcej tyle że palił dobrze bo wszystko olej uszczelniał. A po remoncie oleju na cylindrach nie ma to i palenie rzucił. Dmuchnij powietrzem do otworu po wtrysku i będziesz wiedział gdzie ucieka... Tylko zawory ustaw w by były zamknięte

Opublikowano

robił mi dwa lata temu remont silnika (mf 3065) mechanik co pracuje na co dzień w serwisie  korbanków , od razu po remoncie walil mi ostro olejem z odmy i oczywiście dymem , pytając go czego tak jest odpowiedział ze tak musi być bo się dociera , po dwóch latach nic sie nie zmieniło a wręcz nawet nasiliło, w wakacje wypluł uszczelkę pod głowicą później drugi raz w październiku po zasiewach. Wkurzyłem sie i wywiozłem silnik do zakładu zapłaciłem 6,500 tys wraz z regeneracja turba ale jestem mega zadowolony z ich roboty , silniczek chodzi jak złoto pali od pół obrotu a z odmy nawet mgiełki nie widać. Straciłem przez znachora wiele nerwów wstydu i 4 tys z poprzedniego remontu wiec lepiej oddać silnik do ludzi co maja sprzęt do obrabiania surowych tulei i nie robią szybko po godzinach byle by odwalić robotę . 

Opublikowano (edytowane)

A gdzie robiłeś? Ja chciałem założyć tuleje kolbenschmidta a mechanik mówi to ile ty masz zamiar tym traktorem jeździć? i założył bepco za moją zgodą bo podobno wszystkim zakłada i jak to powiedział ,,jakoś to chodzi"teraz to mam chęć to wyjąć i mu to zawieźć żeby se obejrzał co to za szmelc chciałbym znać opinię tych co im robił po 3 latach użytkowania takiego silnika

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Maju3060 napisał:

A na zimnym ile macie ciśnienie oleju?

A co to ma do sprężania? 4 atm albo powyżej. Wału żaden znachor sam nie wyszlifuje a w zakładzie raczej nie da się tego elementu spartolić więc wał + nowe spasowane panewki i ciśnienia będzie dobre... Choć... da się nie wyczyścić bloku po obróbce i potem ten syf rozwala panewki..... 100h po remoncie :D makabra i podobno nikt nie narzeka na gościa a tyle co on silników już złożył......

DSC_0924.JPG

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Żeby lepiej palił to przyspiesz, pompa w str silnika tak jak kolega pisze ale będzie twardsza praca. Honowanie gotowych tuleii to też nie słyszałem ale przecież tam zbierają tylko odrobinę materiału więc po dopasowaniu tłoka z pierścieniami powinno być ok. moim zdaniem sam sobie odpowiedziałeś @lukbold skoro tuleje zniekształcone to wiadomo czemu nie ma odpowiedniej kompresji. Tak cienkie tuleje zawsze się dopasują do otworów w bloku a wiadomo że blok po tylu latach nie będzie trzymał idealnie okrągłych otworów, więc obrobienie w bloku jest pewne.

Opublikowano

Można przyspieszyć jeśli to pomoże ale nie wiele, twardsza tzn taki głośny metaliczny dźwięk. Moja 4 też gorzej pali niż 3, one muszą szybko kręcić i mieć sprawna świece żeby paliły dobrze.

Opublikowano (edytowane)

Generalnie jeśli chodzi o kąt wyprzedzenia początku wtrysku to musi się pokrywać z tym co chce producent, ewentualnie tylko minimalnie przyśpieszony. Dłuższa praca na przesadnie wyprzedzonym kącie spowoduje szybkie wybijanie się tulejek w główkach korbowodów, jak i cały układ korbowo-tłokowy będzie bardziej obciążony.

Edytowane przez samtech84

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzychsiek
      Witam!!
      ile trzeba docierać silnik w bizonie rekordzie po kapitalnym remoncie??
    • Przez krystek1992
      Potrzebuje wszelkich informacji na temat takiego ciągnika z takim silnikiem. Proszę o szybkie informacje... Czy silnik jest awaryjny itp. Proszę o pomoc!
    • Przez Krystian7745
      Po niedzieli ma przyjechac i chce sie was spytac jak dobrze dotrzec Zetora Proxime (My będziemy mieli 120 POWER) jakies wskazówki z doświadczenia.....czy mozna ja zapiąc odrazu do prasy??? z góry dzieki
    • Przez darek3
      Witam
      Co sądzicie o sieczkarni claas jaguar 682sl z 1992r z silnikiem perkinsa V8, chodzi mi głównie o informacje na temat silnika bo raczej spotykałem te maszyny z silnikami mercedesa, proszę o opinie użytkowników, z góry dziękuje.
    • Przez arinera
      Czy ktoś słyszał lub spotkał się z przeróbką zetora 3320 chodzi o silnik zamontowanie w nim silnika z ursusa 255 np.tak jak c-360 3p.myśle że ciekawa by była taka obcja -komfortowa kabina i małe spalanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v