Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny

Opublikowano
Tez zastanawialem sie nad takim ale w koncu kupiłem inny😀. Byly dwie wersje włączania napędu mechaniczna i elektryczna(zazwyczaj nowszy model bodajże po 85). Elektryczna lubi sie psuc - zazwyczaj pada cewka. Poszukaj 856 lub 845 w nowszej wersji. Pozostale bym sobie odpuścił. Są delikatniejsze i mniej popularne.
Opublikowano

844,845 i 856 były składane w Niemczech w Neuss, dźwignia biegów po prawej stronie, oddzielny olej do hydrauliki, a pompa przy silniku . 885, 895, 995 były produkowane w Wlk. Brytanii w Doncaster, biegi były po lewej stronie, hydraulika działa na oleju ze skrzyni, pompa w tylnym moście. W 844, 845 i 885 jest ten sam silnik d268, w 856 dt239

Opublikowano
W 85 i 95 były dwie skrzynie 16x8 z połbiegiem pod obciążeniem i 8x8 na rewersie, mój na 16x8 to jedzie jakieś 37km/h. 885 895 są lżejsze od 845 856. Mogę Ci dodać tyle że kiedyś na niemieckim forum case ih wyczytałem że te produkowane w Anglii są uważane za niechciane dzieci z Doncaster ;)
Opublikowano

Najważniejsze to aby był w dobrym stanie :D swojego 895 nie uważam za zły traktor i po 4 latach jestem z niego zadowolony :) miałem parę usterek ale to w końcu 25 letnia maszyna i ma prawo mieć swoje bolączki. Uwagę zwróć na półbieg właśnie jak staniesz pod wzniesienie i naciśniesz sprzęgło na zającu to czy traktor się stoczy czy będzie stał, następne to wszelkie wycieki itp bo może to być pierdoła typu o-ring czy uszczelka a może coś grubszego i ogólnie na hydraulikę w nich trzeba zwrócić uwagę ;) luzy na przednim moście bo większość tych ciągników miało lub ma na sobie ładowacz. Na widoczność w kabinie niema co narzekać :D 

Opublikowano
Witam ja mam 885 xl jest to zwrotny traktor jak na swoje gabaryty. Tak jak pisze lisu zobacz na zająca i żółwia na wzniesniu, hydraulika jest ze sobą połączona to jak będzie coś nie tak to będzie się ciężko kręciło kierownica na rozgrzanym oleju. Najdroższe co może się zepsuć to skrzynia . Ogólnie jestem zadowolony.
Opublikowano

@Krzysztof81 Po 85 i 95 widać nawet w kabinie że są delikatniejsze , więc chyba nastawię się na 44 45 i 56.

@lisu9708 To na półbiegu pod górę ma trzymać czy rozpiąć skrzynię ? Czyli coś musi być z serią 85 i 95 skoro tak źle o nich piszą

@bananek Właśnie że jestem nastawiony tylko na ten bo nic innego mnie nie satysfakcjonuje w budżecie 40 max 45tys 

A co sądzicie o XL PLUSACH ? Mają coś fajniejszego poza elektronicznym obrotomierzem ? Były jakieś inne wersje specjalne ?

Opublikowano

@mf362 Massey mnie nie przekonuje to taka trochę ulepszona wersja serii 500 którą miałem okazję sporo pracować , wujek ma 575 a sąsiad ursusa 4512, ładnie rechocze , nawet ładnie wygląda ale to nie jest to czego oczekuje

@lisu9708 A półbieg jest mechaniczny ? Jak się go wbija ? Bo jak dobrze widzę to wajchy jest 2 ? Jedna od zakresów a druga od biegów ?

Opublikowano
Z tego co pamiętam to wajcha jest z prawej strony fotela bo te dwie wajchy to jedna reduktor druga biegi. W 95 połbieg masz bez sprzęgła na przełaczniku przy gałce od gaszenia
Opublikowano
4 minuty temu, manieks120 napisał:

Wlasnie a co sądzicie o nowszym bracie czyli 4230 w budżecie 45tys? Ciężko znaleźć coś co jeszcze pojeździ? 

5 tys jeszcze dodac do tego i moze by sie cos znalazło :)

Bo oczywiście 4x4 wchodzi w gre co nie 

 

Opublikowano
Popatrz jeszcze Renault 103.54 w mechanicznej wersji. Tylko naprawde ciężko znaleźć cos ciekawego. Naprawde udane ciagniki. Jam ma starszego brata 106 i jestem b. zadowolony . Tylko mój jest w idealnym stanie. Sam nie wiem jakim cudem udało mi sie go dorwać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v