Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem nowym posiadaczem john deere 6830 premium.

Po zakupie ciągnika na drugi dzień po odpaleniu i przejechaniu się pokazały mi się kody:

103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 

103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo

641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim

1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 

2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji

  i tsc 523976,04 

Gdzie zacząć szukać przyczyny tych kodów?

Pozdrawiam

Edytowane przez Marecki6830
  • Haha 1
Opublikowano

Jutro sprawdzę te przewody. 

Właśnie umówiłem mechanika na diagnostykę, zobaczymy co znajdzie jeszcze. 

Dziś próbowałem podłączyć przyczepę z hamulcem pneumatycznym i jak ją podłączyłem to ciśnienie jest na zasilaniu i tak samo na sterowaniu.  

Od razu zablokowane koła.

Przejrzałem instalacje pneumatyczne i tylko z tylko po prawej stronie jest zawór. 

Nie sprawny? 

Pozdrawiam 

 

Opublikowano

Kolega Arissi miał rację przewód zielony od czujnika turbo poprzecierany. Cena znakomita jest....

Dziś rozebrałem zawór który jest z tyłu obok prawego koła pod mostem, był trochę zabrodzony ale jest wszystko z nim ok. Ciśnienie nadal jest na czerwonym zasilający jak i na żółtym sterujący. Nie wiem gdzie tam szukać winny.

Opublikowano

Wracając do błędów vgt nie zauważyłem żadnych przetartych przewodów. Uszkodzony siłownik? 

Tak jak kolega Ariss pisał z tym zielonym od prędkości turbo to trafił w dziesiątkę. Poprzecierany był od trytytek którymi był przymocowany. Aż mnie to zdziwiło że opaski mogą tak przetrzeć przewód.

Opublikowano

Witam, dawno się pisałem z moimi problemami w jelonku. 

Wszystkie problemy zostały rozwiązane.

103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 

103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo

Problem był w przetartym przewodzie od prędkości turbo (zielony przewód) który da się naprawic. 

641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim

1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 

2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji

Te trzy błędy były przyczyną zepsutego aktuatora. 

Potrzebny był nowy koszt dosyć wysoki.

 

  i tsc 523976,04 

Uszkodzony potencjometr od przedniej osi

 

Luz na dzwigni od aktuatora do turbo udało się zrobić niskim kosztem ok 100zł. Cena nowej dzwigni kosmiczna.

Po naprawie dźwigni i wymiane vgt (aktuator) nie trzeba kalibrować komputerem ponieważ automatycznie przy przekręcaniu kluczyka automatycznie sam kalibruje sobie położenie

I ostatni problem jaki miałem z ciśnienie na oby dwóch przewodach na przyczepę było źle wyregulowana dźwignia od hamulca ręcznego przy zaworze który znajduje się za tylna lewym kole. I wszystko działa poprawnie.

I to tyle z moich prpblemoe, mam nadzieję że komuś się to kiedyś przyda.

Pozdrawiam

Opublikowano
Dnia 26.02.2019 o 09:57, Marecki6830 napisał:

Wszystkie problemy zostały rozwiązane.

103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 

103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo

Problem był w przetartym przewodzie od prędkości turbo (zielony przewód) który da się naprawic. 

641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim

1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 

2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji

Te trzy błędy były przyczyną zepsutego aktuatora. 

Potrzebny był nowy koszt dosyć wysoki.

 

A to się spóźniłem ze 2 tygodnie

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez smutasek97
      Koledze pewnego razu w Fendtcie 312 (96r.) wyskoczył komunikat awarii czujnika oleju na wyświetlaczu, do tego sygnał dźwiękowy. Po naciśnięciu ok+symbolu trójkąta alarm się wyłącza lecz zostaje błąd numeryczny w liście błędów, a dokładnie numer (0.1.51) Przełożyliśmy czujnik ciśnienia oleju od drugiego fendta, tym razem tak samo wyskakuje komunikat na wyświetlaczu lecz nie ma sygnału dźwiękowego. Czujnik jest raczej dobry bo w drugim fendtcie (308c) wszystko jest ok. Mam parę pytań Czy żeby usunąć błędy z listy trzeba podpinać komputer? Czy jest jakaś kombinacja klawiszy ktura resetuje liste błędów? Czy wymieniać czujnik na nowy, czy sprbować podłączyć od swojego fendta (310 94r.) do tamtego ???
    • Przez djarbajt
      Witam!
      Otóż niedawno kupiłem CIągnik John Derre 6910S, rok 2001, skrzynia autopower 50km/h, od początku wydawał się dosyć nietypową wersją a co za tym idzie, trudniej o pomoć w internecie ale liczę na was:)
       
      Otóż ciągnik ten ma środek cały taki jak w 6920S, no i komputer wyświetla błedy na wyświetlaczu (normalnie kody błędów) a mam instrukcję po polsku od modelu 6910s i środek jest inny, komputer nie ma funkcji wyświetlania błedów, pompa u mnie jest sterowana elektrycznie a w instrukcji takowej nie ma:) Generalnie podejrzewam iż jest to jakaś liftowa wersja.
       
      Przejdźmy do sedna sprawy:
       
      Problem pierwszy, w ciągniku nie działa wałek (Tylny, bo przedniego nie ma), na komputerze wyświetla się błąd 72 co w tłumaczeniu oznaca: Przerwany obwód elektryczny, czyli tak jak by kabel był przerwany. Sprawdzałem i nie widać żanych uszkodzeń, wałek sam w sobie jest sprawny bo po podaniu 12v z zapalniczki na cewkę wałek normalnie rusza i pracuje. Może poradzicie gdzie szukać ewentualnej przyczyny.
       
      Problem drugi, otóż wyświetlacza tego ciągnika jest bardzo słabo podświetlony, rozbierałem go w nadziei że jest pod nim spalona żaróweczka ale jest podświetlany ledami, w swoich poszukiwaniach dotarłem do czegoś takiego: http://manuals.deere.com/omview/OMAL152775_19/OU12401_00009B2_19_02FEB02_1.htm
      jest to instrukacja od modelu 6920 ale mój ciągnik ma identyczny komputer, problem w tym że nie mogę wejść w ten tryb diagnostyczno nastawczy a co za tym idzie nie moge zmienic wartości podświetlania:( Może i na ten problem ktoś będzię w stanie udzielić mi porady.
       
      Pozdrawiam i z góry dzięki za info.
    • Przez kawa
      Witam
      Mam problem z Case mx 100c. Po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza. Po kilku próbach udaje sie go załączyć ale z trudem. Co może być przyczyną. Czy jest jakiś sposób na odczytanie kodów błędów i ich wykasowanie. Na forum czytałem, że trzeba wejść w tryb diagnostyczny ale nie wiem jak to zrobić.
    • Przez nunu85
      Czesc panowie
       
      Posaidsa ktoś z was książke z kodami błędów? Bo w podstawowej instrukcji kazą ze wszystkim zwracac sie do serwisu.
      Otóż z traktorem nigdy kłopotów nie było, niemniej teraz jak jest -15, to tuż po odpaleniu przez pierwsze pare minut na wyświetlaczu na przemian pojawiaja sie kody:
      3555
      3537
      3541
       
      co one znaczą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v