nunu85

Maxxum "zimowe" kody błędów

Polecane posty

nunu85    281

Czesc panowie

 

Posaidsa ktoś z was książke z kodami błędów? Bo w podstawowej instrukcji kazą ze wszystkim zwracac sie do serwisu.

Otóż z traktorem nigdy kłopotów nie było, niemniej teraz jak jest -15, to tuż po odpaleniu przez pierwsze pare minut na wyświetlaczu na przemian pojawiaja sie kody:

3555

3537

3541

 

co one znaczą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    225

A giną po rozgrzaniu ??? Może olej za gęsty i problemy z czujnikami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    281

5 minut i zginęły.

Spodziewam sie, ze to może być coś w stylu za gęsty olej/ ad blue zamarzło itp, niemniej chciałbym sie upewnić, a najleiej zdobyć taką książke z kodami coby mieć a przyszłosć;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ziel    43

Na zimnym tak jest. Jak zapalisz ciągnik to czekaj aż sie rozgrzej dopiero potem ruszaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    281

miałem plan czekać aż sie rozgrzeje, ale w tym czasie zaczałem czytać instrukcje i tam piszą, ze takie czekanie na rozgrzanie silnika na biegu jałowym to dla niego wręcz morderstwo. Piszą tam, żeby coś robić, albo przynajmniej utrzymywac obroty ~1500.

 

Wiec owszem, wypadałoby trochę poczekać przed ruszeniem, ale silnik ma pracować dość żwawo a nie a biegu jałowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro20    203

Napisz coś więcej o tym ciągniku. Jaki jest model Twojego maxxuma? Z którego roku jest? Masz w nim ad blue?

Z tego co pamiętam: "ze takie czekanie na rozgrzanie silnika na biegu jałowym to dla niego wręcz morderstwo. Piszą tam, żeby coś robić, albo przynajmniej utrzymywac obroty ~1500." to u mnie w instrukcji nie było napisane, wręcz odwrotnie człowiek z serwisu mówił, że po odpaleniu zimą niech się nagrzeje 5 min i dopiero jeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    281

2013 multikontroler, z adblue

 

A oto fragment z intrukcji

 

Rozdział :Uzytkowanie w niskich temperaturach

 

UWAGA:

Jeśli panują niskie temperatury otoczenia lub gdy temp płynu chłodzącego jest niższa od normalnej , nigdy nie należy pozwalać silnikowi pracowac z prędkością biegu jałowego przez dłuższe okresy czasu. (...)Niskie prędkosci obrotowe silika w niskich temperaturach mogą prowadzić do uszkodzeń silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    281

Dziś pojawił się nowy bład: 3297, wie ktoś co o oznacza?

 

ps

czy wam też, nawet teraz jak były te mrozy od razu po uruchomieniu pracuje wentylator chłodnicy?

 

Myślałem, ze skoro jest on wiskotyczny, to załacza sie dopiero jak potrzeba, a nie cały czas silnik chłodzi i utrudnia rozgrzewanie w mrozy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1977    1

U mnie też jak był mróz to zapalał się kod 3297 i jak zadzwoniłem do serwisu to mi powiedzieli że to przymarza paliwo i pompa common rail nie może zassać odpowiedniej ilości paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inwi    7

Jeśli ja mam bład 3297 latem to znaczy że mam brud w paliwie czy coś się gdzieś przytkało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

3297 Wysokie odchylenie dodatnie ciśnienia w magistrali i wysoka wartość zadana przepływu paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inwi    7

czyli co mu jest. nie tylko mi się to przytrafiło znajomy obok orał t5 i miał dokładnie ten sam błąd jakieś prawo serii przy orce w upał. tam w nim jest taki mały filterek trochę jak w c330 brudny był przeczyszczony został, błąd zniknął  (ciekawe na jak długo) ciągnik potem belował słomę 1,5 h. Trochę denerwujące że filtr powietrza do wymiany bach po obrotach i po mocy, tak samo z innymi niby pierdołami.

Edytowano przez inwi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    590

 Case maxxum multicontloller i błąd 14061. Orientuje się ktoś od czego to może być?  W instrukcji niby pisze ze chodzi o pneumatyke, ale nic więcej oprócz tego żeby zgłosić się do autoryzowanego serwisu? 


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendt856
      Witam otóż mam problem z wałkiem wom w Case mx 90c po włączeniu wałka kręci sie przez około 30 sekund po czym sie rozłącza i mruga ta zielona lampka .Zimą zerwały sie paski czytałem że ma to coś wspólnego z tym.Trzeba przeprowadzić jakąś kalibrację bo czytałem ale nie wiem zbytnio o co chodzi i błędy też trzeba usunąć ? Prosił bym o pomoc ? Z góry dziękuję   I jak ktoś posiadał instrukcje napraw było by super i kody błędów 
    • Przez konrad512
      Witam. 
      Niedawno kupiłem ciągnik Jcb Fastrac 3185, jednak poprzedni właściciel nie był zbytnio zorientowany na temat podnośnika.
      Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jak odblokować czy pobudzić ehr po odpaleniu ciągnika? Podnoszenie czy opuszczanie ramion tylnego tuza działa przyciskiem na górze po prawej stronie, natomiast pokrętłem już nie.
      Druga sprawa jest taka że przy zapalonym silniku mruga dioda serwisowa. świeci w sekwencji 3 - 1 i 3 - 2. Wie ktoś co oznaczają te błędy? Może to one są przyczyną nie działającego pokrętła od podnośnika...
      Proszę o odpowiedź.
      Pozdrawiam.

    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez tomekjazdzyk
      Witam, posiadam ciągnik Ford/New Holland 7740. Po odpaleniu maszyny po chwili pojawia się błąd na monitorze elektronicznym oznaczony jako E49. Czy ktoś wie czego dotyczy ten błąd? Może ktoś posiada całą rozpiskę błędów, które mogą pokazać się na monitorze. Ciągnik posiadam od pół roku i cały czas nie mogę dość czego to dotyczy.
    • Przez peszun
      Witam. Posiadam jd 6910 z automatyczną skrzynią.  Ciągnik nie chce ruszyć z miejsca od razu wyrzuca błędy
      BCU 88
      UIC 138
      TCU 79
      Co oznaczają te błędy?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj