Skocz do zawartości
kermit154

Fendt 514c -Błędy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kermit154    0

Witam.

 

Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.

 

Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.

 

Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.

 

Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.

 

Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.

 

Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.

 

Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.

 

Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.

 

Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:

 

 

4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.

 

oraz

 

5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora

 

Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.

 

Odpowiednio:

 

4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.

 

Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.

 

5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)

 

Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.

 

Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?

 

Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?

 

Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.

 

Bardzo proszę o pomoc.

 

Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    487

A nie mierzy się przypadkiem bagnetem w korku wlewowym do skrzyni? Jak wlal tam 30l to powinien wyplynąc pod siedzeniem bochyba pusto tam nie było. A wogóle to z jakiego układu byl ten wyciek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

@kermit mylisz pewne rzeczy w tym traktorze... piszesz że olej wyleciał od hydrauliki ze skrzyni... a problem w tym, że ten traktor ma osobną HYDRAULIKE od skrzyni ale patrząc na te błędy to olej musiał wylecieć ze skrzyni(napisz dokładnie skąd wyleciał). Po drugie wyświetlacz poziomu oleju HYDRAULICZNEGO czyli w tym zbiorniku pod maską jest aktywny tylko w serii 800 i 900 a w 500 nie jest aktywny... Po trzecie tak jak mirro napisał poziom oleju w skrzyni sprawdza sie bagnetem który jest na korku wlewu i tego oleju wchodzi tam 45l a jak dolałes jeszcze 30l to pewnie było zdrowo zdrowo przesadzone i teraz wychodzą tego skutki, jeżeli tak jak piszesz pojawia sie też komunikat o ciśnieniu w skrzyni to nie dziwne że rewers nie chodzi, a co sie dzieje z pólbiegami? A błedy sie kasuje tak jak piszesz: wchodzisz do bazy błędów, potem enter, pojawi sie CRL i wtedy te 4 przyciski.

 

Edit: A teraz jeszcze tak mysle, ze może ten olej wyciekł bardziej z przodu? Bo ze skrzyni żeby olej ciekł to kurde cięzko..Więc mogł wyciec ze sprzęgła a potem dolaliście do skrzyni to już totalny bigos! :ph34r: :wacko: .

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kermit154    0

Powiem tak znajomy dolał tego oleju zanim jeszcze do niego przyjechałem.

 

Wyciek jest ciężko zidentyfikować ponieważ wszytko jest od oleju pod ciągnikiem. Wyciek nie jest jakis znaczny ale poprostu pokapuje sobie zwłaszcza jak się olej zagrzeje. Jedyne co moge dodać w tej kwestii to to, że wysiek na pewno jest gdzies od strony "pasażera" na wysokści drzwi. W tym miesju jest pełno rurek od hydrauliki jakiś czujnik i niżej chyba pompa.

 

Przyznam się bez bicia, że osobiście nie sprawdzałem stanu oleju ale znajomy twierdzi, że on nie ma miarki na przy korku i że poziom powinien być pokazany na wyświetlaczu.

 

 

Gdzieś w postach pana JD1052 znalazłem numer telefonu do pana Damiana, który przysłał mi dokumentację od tego zaworu (czujnika), o którym mowa w błędzie 4.1.10 tylko że nie bardzo mogę stwierdzić gdzie się ten czujnik znajduje?

 

Mam wrażenie, że powinien on być gdzieś u podstawy dzwigni od zmiany biegów.

 

Półbiegi nie działają.

 

Błędów jeszcze nie kasowałem dopiero dzisiaj będę przy ciągniku.

 

Dzięki za info.

 

Dodam tylko że ten zawór po niemiecku wdł. instrukcji od pana Damiana nazywa się STOESSELSCHALTER DRUCKSCHALTER NEUTRAL oile to coś pomoże.

Edytowano przez kermit154

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    487

A mnie to wygłąda na brak ciśnenia w ukladzie sterowania skrzynią biegów, ale to tylko moje zdanie. Choć przemawia za tym bak możliwości ustawienia porzycji neutralnej i co za tym idzie wskazania pozycjonera dla modułu generują błędy. No i jeszce migająca preselekcja. A może zamiast dłubać w zaworach sprawdź czy mają czym sterować?

Edytowano przez mirro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Jeszcze raz powtórze poziom oleju skrzyni nie jest na żadnym wyświetlaczu. W 100% popieram mirra, siadło sterowanie skrzynia wiec nic nie chodzi. I od tego trzeba zacząć, trzeba doprowadzić poziom oleju do wymaganego a jeżeli nic nie pomoże to trzeba by zmierzyć ciśnienie na magistrali i dalej kombinować w zależności co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kermit154    0

OK. pierwsze co zrobimy to doprowadzimy olej do odpowiedniej ilości tzn. 45L, spróbujemy ustalić skąd ten wyciek i go zlikwidować o ile będzie to możliwe, skasujemy tez błędy jeśli się uda.

 

Jak pomoże to fajnie jak nie to bedziemy dalej grzebac i myśleć.

 

Dzięki.

 

Aha. A gdzie można się wpiąc w tym modelu w celu zbadania ciśnienia w układzie? Czy jest jakieś przyłącze diagnostyczne do hydrauliki czy trzeba przez trójnik gdzieś się podpiąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid000    0

Wie ktoś może jak usunąc błędy w fendt 514c?? I co oznacza błąd 0.1.5.1 

Najlepiej jakby miał ktoś instrukcję obsługi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14

usuwanie  błędów.  Wchodzisz w błędy i wybierasz enterem pojawia się napis clr  następnie jednocześnie przyciskasz strzałki góra dół enter i przycisk z !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 92, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez Bocian6230
      Witam , otóż od niedawna jestem dumnym właścicielem takiego ciągnika i mam pytanie do Was odnośnie sterowania hydrauliką , chodzi mi o wyjścia hydrauliczne , tzn wiem jak je obsługiwać tylko jak zablokować aby cały czas szło ciśnienie , jest obok dźwigni od sterowania taka druga dźwignia którą" blokuje "  aby cały czas szło ,ale blokuje się tylko para wyjść o kolorze żółtym , a jak zablokować te niebieskie lub czerwone , tak aby cały czas pompowały olej?  Potrzebna mi jest do przyczepy samozbierającej zablokowanie tylko jednego , czyli żółte by wystarczyło ale chciałbym się dowiedzieć jak zablokować pozostałe  z góry dziękuję za pomoc
    • Przez andrzej6190
      Witam.
      Posiadam Fendta 828 ProfiPlus który jest przygotowany pod GPS i automatyczną jazdę ale funkcje są nieaktywne ze względu na brak anteny. Planuję zakup anteny i nie wiem jaką wybrać. I czy jest potrzebne jeszcze coś oprócz anteny? Wiem że fabrycznie montują Trimbla albo Novatela ale zastanawiam się czy można też podpiąć antenę Ag Leader i czy wszystko będzie działać. Poradźcie jakie rozwiązanie wybrać i gdzie kupić? Czy montaż może wykonać tylko autoryzowany serwis czy inne firmy też montują?
    • Przez FARMER76
      Witam.
      Poszukuję opinii użytkownikòw kombajnu Fendt 6300.
      Opinie na temat użytkowania,wydajności.
      Pilna sprawa
      Pozdrawiam 😉
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.