Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
smutasek97

Fendt 312 usterki czujnik ciśnienia oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
smutasek97    16

Koledze pewnego razu w Fendtcie 312 (96r.) wyskoczył komunikat awarii czujnika oleju na wyświetlaczu, do tego sygnał dźwiękowy. Po naciśnięciu ok+symbolu trójkąta alarm się wyłącza lecz zostaje błąd numeryczny w liście błędów, a dokładnie numer (0.1.51) Przełożyliśmy czujnik ciśnienia oleju od drugiego fendta, tym razem tak samo wyskakuje komunikat na wyświetlaczu lecz nie ma sygnału dźwiękowego. Czujnik jest raczej dobry bo w drugim fendtcie (308c) wszystko jest ok. Mam parę pytań :) Czy żeby usunąć błędy z listy trzeba podpinać komputer? Czy jest jakaś kombinacja klawiszy ktura resetuje liste błędów? Czy wymieniać czujnik na nowy, czy sprbować podłączyć od swojego fendta (310 94r.) do tamtego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    26

probowales odlaczyc akumulator?;p na starszych samochodach pamaga ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smutasek97    16

Tak tego już prubowałem :P Podejrzewam że w fendtcie jest jak w VW że i tak i tak trzeba podłączać komputer żeby usunąć błąd. Pytam się, bo chce mieć pewność :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    82

Jak jesteś w liście błedów to nacisnij enter, bedzie migac crl i potem jednocześnie nacisnij strzałka góra, dół, enter i esc. X razy już to to pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smutasek97    16

Bardzo dziękuje, nawet nie wiesz jak mi pomogłeś :) Mam jeszcze pytanie, usunołem błędy w moim fendtcie. Przy zapalaniu wyskakuje trójkąt z napisem BUS, czego to dotyczy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

Masz gdzieś przerwe w połaczeniach i przesył sygnałów jest zakłócony i właśnie temu możesz mieć ten problem z "niby" uszkodzonym czujnikiem ciśnienia. Sprawdź okablowanie i przyłącza, szczególnie te sztekry pod kabina!

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smutasek97    16

Dziękuje za pomoc :) ten komunikat BUS to dotyczy mojego fendta a problemy z czujnikiem oleju ma mój kolega w 312. Skasowałem dziś błędy u niego i wyskakuje tylko ten jeden dotyczący oleju (0.1.51) ale powiedział że sobie to już odpuści bo z silnikiem wszystko ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez kawa
      Witam
      Mam problem z Case mx 100c. Po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza. Po kilku próbach udaje sie go załączyć ale z trudem. Co może być przyczyną. Czy jest jakiś sposób na odczytanie kodów błędów i ich wykasowanie. Na forum czytałem, że trzeba wejść w tryb diagnostyczny ale nie wiem jak to zrobić.
    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez Damiano604
      Witam,
      kupię części do Fendta 312 LSA 1991 r.
      - półoś zwolnicy
      - bęben hamulcowy
      - tryb atakujący 

      kontakt. tel. 726-467-505 lub PW 
    • Przez domismaj
      Witam. Ile palą wasze Farmery z różnymi maszynami. Mój z pługiem 3x45 na 30 cm spala ok 20 litrów/ha czy to nie za dużo? z agregatem uprawowo-siewnym 3m ok.10 l/ha
×