Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba dobrze sprawdzić pompe hydrauliczną.

Ciągniki dobre tylko pompa hydrauliczna jest droga kiedys ceny za oryginalną pompę wachały się w granicach 30tys zł. Dzisiaj są oferty za 8700 ale to nadal drogo. Regeneracja chyba od 3 do 6 tysi.

Ja bym przed zakupem podpią zegar pod hydraulike na rozgrzanym oleju na wolnych obrotach

Opublikowano

Sprawdź czy nie dmucha  odmą, wąż od odmy jest pod silnikiem po lewej stronie na połączeniu skrzyni i silnika. Remont cumminsa to 12 tyś zł. Mam od półtora roku, zrobiłem 300mth i bez awarii.

Opublikowano

W najlepszym przypadku pierścienie zapieczone w najgorszym tuleje wytarte do końca i remont. Ciśnienie 200bar chyba choć jednostki pewny nie jestem.

Opublikowano (edytowane)

Zależy jaki ciągnik ale dmuchać ma prawo problem by był gdyby dymił z odmy jak z komina jak zatkasz odmę palcem i nie ma cisnienia to jest ok.

Cisnienie nie wiem jak w tym modelu ale zazwyczaj jest 180-200bar.

Przy pomiarach powinien miec na wysokich i niskich obrotach mniej wiecej rowne cisnienie bo moze byc tak ze zawór wyrobiony albo ktos grzebał i bedzie miał 160 bar ale to mały problem. Krotko mowiąc jezeli na niskich obrotach bedzie miał duzo mniejsze cisnienie a na wysokich okolo 180 to raczej problem z pompą

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

nie kup z zajechaną hydrauliką i elektryką wiązek troche jest jak na 20 latka i wyżej silnik to legenda tu piszą na forum  myślałem że kupiłemm trupa ale wystarczyło troche troski wymienić wężyki wyregulować zawory prawidłowo odpowietrzyć  i nie poznaje ciągnika silnik ożył pod względem mocy . wymieniać filtry na czas (od hydrauliki) inne też i masz kumpla na którym możesz polegać . szukaj z niemiec najlepiej to będzie miał szybką skrzynie i zapewne układ pneumatyczny do przyczep bez niej ciągnik tez nadaje się do transportu bo sam ma bardzo dobre hamulce i ogarnia zestaw 16-17 ton. co do wersji pro to produkowane od końcówki roku 1996 i 1997 (ostatni rok produkcji serii) różnce  to półbiegi przełaczane przyciskiem w dzwigni zmiany biegów , wiekszy zbiornik paliwa 170 litrow zamiast 130 i to jest cecha po której rozpoznasz wersje pro , podniesiona moc o 5 km każdy model za wyjątkiem 5150.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v