Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciał bym kupić halogeny na tył do swojego Wladimirca-t25 mianowicie chodzi mi o ledowe tylko jest tyle tego na rynku że nie jestem w stanie się zdecydować. Co wy byście polecali? / Z góry dzięki za odp :)

Opublikowano
3 minuty temu, zetorki12 napisał:

Ale co właściwie chcesz ? Halogeny , czy lampy ledowe ?

nie wiem co lepsze jestem totalnie zielony w sprawach elektryki

1 minutę temu, Mich9 napisał:

Zwykle 9 diodowe,cofania do tira, zaplacisz 35 zl a robia robote

a to nie jest 24v?

Opublikowano

https://allegro.pl/panel-led-halogen-dalekosiezny-listwa-led-100w-pro-i7475162394.html

Z całą pewnością taki wystarczy , będzie jak w dzień.😁

Tak na serio , to te poniżej są godne polecenia . Małe gabaryty , dolne i tylne mocowanie lampy, oraz niewielkie rozproszenie strumienia swiatła.

https://allegro.pl/lampa-6-led-diodowa-halogen-roboczy-18w-12-24v-pr2-i6184571320.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez zecio
      Chce zamontować halogeny do mojego ciągnika ale niewiem jakie kupic zeby byly dobre. Mysle je zamontowac u góry z tylu kabiny. B)
    • Przez MECHANIZATOR
      Witam

mam dla was taki temacik - o zakładaniu dodatkowego oświetlenia w ciągnikach i maszynach rolniczych
      - czy stosujecie cos takiego ??
      - jakich polecacie producentów ??
      - na co zwrócic uwage przy zakupie do konkretnmego typu ciągnika ??
      - jak się do tego mają przepisy ruchu drogowego i policja ??

piszcie również z pytaniami jeśli interesuje was ten temat

pozdrawiam
    • Przez wodzunh
      Witam!