Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rolnik478 napisał:

simpleNICKpl napisał:

rolnik478 napisał:

Sam serwisant mowi ze nh to "gówno nie ciągnik" skrzynie sypią się czasami po tysiącu mth o seri td jego zdanie to "powinni wycofac je z produkcji" no ale jednak kasa za serwis jest

A jednak ludzie dalej je kupują...

Cena robi całą robotę nikt przy kupnie sie nie spodziewa że roczny ciagnik może mieć jakąś poważną awarie "w końcu nowy to sie nie będzie psuł"

to czemu ursusy zetory farmtracki a nawet deutze i claasy się tak nie sprzedają?

Opublikowano
Ceny w nh były bardzo przystępne patrząc po mocy ciągnika i każdy uważa że nh to coś lepszego od zetora farmtraka ursusa, kiedyś nh np tm to były dość udane ciągniki. Ale teraz są robione strasznie delikatnie i napchane elektroniki i co norme tylko moc patrza jak zwiększyć
Opublikowano

Risto napisał:

U autora jak by nie patrzeć wychodzi Zetor 100 CL 96km, bo blisko i jakoś uda się go utrzymać finansowo. Zalety to szybka skrzynia biegów jak wybierze, w miarę mechaniczny, mechaniczna pompa wtryskowa, czytelna deska rozdzielcza nowego typu, jest jeszcze do dostania na samym filtrze DPF (bez AdBlue)  i Zetor ma zawsze pojemność ponad 4tyś.  Ursus, Farmtrac, NH TD, T, Case Farmall zniszczone normą spalin i nadają się tylko do ładowacza, na łąki a nie w pole. W polu wam Zetor 7745 więcej zrobi niż te wynalazki elektroniczne 100-120km wcześniej wymienione. I ta ściema z elektroniczną pompą wtryskową do tuningu, gdzie najniższy model ma tą samą pojemność co najwyższy, tylko nalepka inna. A praca silnika jak w chińskim skuterze, aż łeb pęka. Farmtrac, kto go poleca to niech się pochwali jakiej marki mają zamontowane przednie mosty teraz bo kiedyś Carraro i duża pojemność silnika, to były ok traktorki a cena jak w kosmosu z silnikiem od C360. JD seria M duża pojemność i pięknie silnik gada, ale i cena kosmiczna i trzeba czekać. Wy nie mówicie ile diler netto krzyczy dla zachęty a ile kosztuje na poważnie traktor uzbrojony w wydajniejszą pompe hydrauliczną, obciążniki itd., gdzie go już rolnik odbiera i ubezpieczenia AC na czas gwarancji oraz ceny przeglądów pamiętajcie trzeba liczyć. Brać traktor 6 cyl. to i trzeba mieć kupe $ oraz nie mniej jak 50-100ha ornego albo sponsora by pokazać się na wsi. Belarus raczej nie bo to traktor dla kulturystów a nie do pracy jeśli chodzi o biegi. W nim biegi to jak układać kostkę Rubika a kosztuje te 110tyś. brutto. Dla mnie z tych trzech marek zostaje tylko Zetor Proxima 100CL no chyba, że autor ma większe ambicje pułkowe i mocowe silnika na te kilka morgów, gdzie baki mają po 150litry. Nie łudźcie się, że marka X robi cudo a Y już be bo to się wyrównało i każdy robi jakościowo tak samo. Trzeba tylko w danej marce wybrać to co miały stare traktory mechaniczne a to już jak na lekarstwo przez normę spalin :(

Zrobi więcej - każdy tak mówi a nikt tego nie potwierdza. Chcesz cenę? Nh t5.110 rozdzielacz międzyosiowy sterowany elektronicznie, obciążniki na tylne koła, opony 540, fotel premium, kabina amortyzowana, sterowanie tuz i wom z błotnika i parę innych pierdół 200 netto.

Opublikowano

rolnik478 napisał:

Ceny w nh były bardzo przystępne patrząc po mocy ciągnika i każdy uważa że nh to coś lepszego od zetora farmtraka ursusa, kiedyś nh np tm to były dość udane ciągniki. Ale teraz są robione strasznie delikatnie i napchane elektroniki i co norme tylko moc patrza jak zwiększyć

To czemu deutz i claas się nie sprzedają skoro nh taki "delikatny" jest?

Opublikowano

simpleNICKpl napisał:

rolnik478 napisał:

Ceny w nh były bardzo przystępne patrząc po mocy ciągnika i każdy uważa że nh to coś lepszego od zetora farmtraka ursusa, kiedyś nh np tm to były dość udane ciągniki. Ale teraz są robione strasznie delikatnie i napchane elektroniki i co norme tylko moc patrza jak zwiększyć

To czemu deutz i claas się nie sprzedają skoro nh taki "delikatny" jest?

Cena

Opublikowano

simpleNICKpl napisał:

rolnik478 napisał:

Ceny w nh były bardzo przystępne patrząc po mocy ciągnika i każdy uważa że nh to coś lepszego od zetora farmtraka ursusa, kiedyś nh np tm to były dość udane ciągniki. Ale teraz są robione strasznie delikatnie i napchane elektroniki i co norme tylko moc patrza jak zwiększyć

To czemu deutz i claas się nie sprzedają skoro nh taki "delikatny" jest?

Cena

Opublikowano

rolnik478 napisał:

simpleNICKpl napisał:

rolnik478 napisał:

Ceny w nh były bardzo przystępne patrząc po mocy ciągnika i każdy uważa że nh to coś lepszego od zetora farmtraka ursusa, kiedyś nh np tm to były dość udane ciągniki. Ale teraz są robione strasznie delikatnie i napchane elektroniki i co norme tylko moc patrza jak zwiększyć

To czemu deutz i claas się nie sprzedają skoro nh taki "delikatny" jest?

Cena

Cena? W modelach czterocylindrowych do 120km ceny praktycznie się nie różnią

Opublikowano

Bo tanie i ładnie wyglądają. Tak to bardzo delikatne ciągniczki tak jak napisał kolega wyżej. Dobre ale na łąki i do ładowacza a nie do pracy w polu. Z resztą zobaczcie sobie jak wygląda chociażby wał napędowy przedniego mostu w NH T4. Przecież gdyby nie podparcie pod skrzynią to by go na kolanie pogiął ale jak widać księgowy to obliczył i taniej wyszło wstawić podporę na środku  zamiast zrobić wał z prawdziwego zdarzenia a później dziwota że ciągnik porobił w orce i frezy poukręcane...

Panowie należy w końcu zrozumieć że nie płaci się za markę tylko za jakość bo producent czy to NH, Zetora czy JD musi swoje zarobić a jeśli przytnie na cenie to przytnie na pewno na jakości a nie na swoim zarobku. Tylko głupi myśli że kupuje coś o 50-100 tyś taniej i ma taką samą albo porównywalną jakość...

Opublikowano

bears napisał: Bo tanie i ładnie wyglądają. Tak to bardzo delikatne ciągniczki tak jak napisał kolega wyżej. Dobre ale na łąki i do ładowacza a nie do pracy w polu. Z resztą zobaczcie sobie jak wygląda chociażby wał napędowy przedniego mostu w NH T4. Przecież gdyby nie podparcie pod skrzynią to by go na kolanie pogiął ale jak widać księgowy to obliczył i taniej wyszło wstawić podporę na środku  zamiast zrobić wał z prawdziwego zdarzenia a później dziwota że ciągnik porobił w orce i frezy poukręcane... Panowie należy w końcu zrozumieć że nie płaci się za markę tylko za jakość bo producent czy to NH, Zetora czy JD musi swoje zarobić a jeśli przytnie na cencie to przytnie na pewno na jakości a nie na swoim zarobku. Tylko głupi myśli że kupuje coś o 50-100 tyś taniej i ma taką samą albo porównywalną jakość... Czasami tak jest :D No i nie powiedziałbym że nowa t5 jest delikatna. A za markę oczywiście że się płaci

Opublikowano

Mikruss napisał:

Podpore do walu napedowego masz w prawie kazdym ciagniky. W starym facie tez walek byl cieniutku w porownaniu do ursusa itp a mimo to po prawie 40 latach caly czas byl prosty....

Kiedys wymienialem w td "wał" średnica palca

Opublikowano

Mikruss napisał:

Podpore do walu napedowego masz w prawie kazdym ciagniky. W starym facie tez walek byl cieniutku w porownaniu do ursusa itp a mimo to po prawie 40 latach caly czas byl prosty....

Kiedys wymienialem w td "wał" średnica palca

Opublikowano

Mikruss napisał:

Podpore do walu napedowego masz w prawie kazdym ciagniky. W starym facie tez walek byl cieniutku w porownaniu do ursusa itp a mimo to po prawie 40 latach caly czas byl prosty....

Kiedys wymienialem w td "wał" średnica palca

Opublikowano

Mikruss napisał:

Podpore do walu napedowego masz w prawie kazdym ciagniky. W starym facie tez walek byl cieniutku w porownaniu do ursusa itp a mimo to po prawie 40 latach caly czas byl prosty....

Kiedys wymienialem w td "wał" średnica palca

Opublikowano

rolnik478 napisał:

Mikruss napisał:

Podpore do walu napedowego masz w prawie kazdym ciagniky. W starym facie tez walek byl cieniutku w porownaniu do ursusa itp a mimo to po prawie 40 latach caly czas byl prosty....

Kiedys wymienialem w td "wał" średnica palca

coś mi się nie chce wierzyć. i nie musisz wstawiać tego samego cztery razy

Opublikowano
To podjedz to dilera New Holland i spojrz na wał jest oslona ale chyba go widac nwm co jest ale aplikacja jakoś mi warjuje nie raz w innych tematach wstawia ten sam komentarz a tu jeszcze lepsze cyrki 4 kom😂
Opublikowano
1 minutę temu, simpleNICKpl napisał:

coś mi się nie chce wierzyć. i nie musisz wstawiać tego samego cztery razy

To uwierz albo idź i sprawdź jakie tam bydle siedzi. Żenada, a o tym wspaniałym łożysku które tam siedzi w podporze nawet nie wspominam...

Opublikowano

rolnik478 napisał:

To podjedz to dilera New Holland i spojrz na wał jest oslona ale chyba go widac nwm co jest ale aplikacja jakoś mi warjuje nie raz w innych tematach wstawia ten sam komentarz a tu jeszcze lepsze cyrki 4 kom😂

Powiedzmy że wierzę. Ale w sumie czego ty od serii td oczekujesz. W samym założeniu ma być to prosty i mały ciągniczek, tani w produkcji i kupnie.

Opublikowano
Czego wy się tak do tego wału dowaliliście? skręca go tak często? Bo jakoś nie widzę żeby się ktoś na to żalił. wał jest taki wstawiony bo taki być musi. nikt nie wstawiłby wału który nie wytrzyma siły na niego działającej
Opublikowano

simpleNICKpl napisał:

Czego wy się tak do tego wału dowaliliście? skręca go tak często? Bo jakoś nie widzę żeby się ktoś na to żalił. wał jest taki wstawiony bo taki być musi. nikt nie wstawiłby wału który nie wytrzyma siły na niego działającej

No i właśnie dość czesto nie wytrzymują albo jakiś czas

Opublikowano

rolnik478 napisał:

simpleNICKpl napisał:

Czego wy się tak do tego wału dowaliliście? skręca go tak często? Bo jakoś nie widzę żeby się ktoś na to żalił. wał jest taki wstawiony bo taki być musi. nikt nie wstawiłby wału który nie wytrzyma siły na niego działającej

No i właśnie dość czesto nie wytrzymują albo jakiś czas

Daj mi 3 osoby którym ten wał nie wytrzymał. Bo takie mówienie brat ojca siostry od strony stryjecznego wujka matki miał z tym problem to jest żaden argument. U ciebie w serwisie mówią że się wał ukręca? A ja mam złotą gęś na łańcuchu i u mnie na wsi varioty w fendtach padają co 200 godzin? mam na to jakikolwiek dowód? nie mam. podaj mi jakikolwiek sensowny argument potwierdzajacy twoją tezę

Opublikowano

rolnik478 napisał:

Nie ktoś powiedzial tylko zakładałem na serwisie New hollanda stary był przekrzywiony

Sam mówisz że byłeś raz przy zakładaniu a wcześniej mówiłeś że często się skracają. Gubisz się w swoich myślach

rolnik478 napisał:

Nie pamietam ile ale miał koło 1 tyś mth tam wszystko jest zrobione na styk żeby tylko było tanie

sam o tym pisałem. jest to z założenia ciągnik budżetowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v