Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szaarki1 napisał:

jaki nowy ciągnik wybrać myślałem nad tymi ciągn8ikami z powodu ceny ciągnik musi być nowy i mieć 90-100KM stwożyłem nowy post z powodu że podobnego nie znalazłem

Moim zdaniem zetor najmniejsze zło 😧

  • Like 1
Opublikowano

Kwoty jeszcze nieustaliłem Ale z dobrym wypożeniem myślałem się zmieścić w 200tyś Ale jeszcze Nie mam określonej mam 17ha złąkami

Za pomoc wybrania mi ciągnika będę wam wdzięczny

Opublikowano

szaarki1 napisał:

Kwoty jeszcze nieustaliłem Ale z dobrym wypożeniem myślałem się zmieścić w 200tyś Ale jeszcze Nie mam określonej mam 17ha złąkami

Za pomoc wybrania mi ciągnika będę wam wdzięczny

Jak za tyle to patrzyl bym na np jd 5080m nowego

Opublikowano (edytowane)

Kolego Zetor Proxima 100CL 96km na samym DPF możesz wyrwać i masz mechaniczną pompę wtryskową oraz pojemność silnika dużą. Farmtrac/Ursus to nie traktory już przez normy spalin i okrojone pojemności silnika oraz pompy wtryskowe. Bierz traktor do pracy a nie dla kaleki. Im mniej elektroniki tym dłużej porobisz. O! kolego JD proponuje za grubo ponad 230tyś. A i szukaj traktora, gdzie masz do dilera max 120km bo do sklepu musisz latać a i serwis przyjechać i jest rejonizacja i kupujesz tam gdzie masz swój rejon i swego dilera

Edytowane przez Risto
Opublikowano

Risto napisał:

Kolego Zetor Proxima 100CL 96km na samym DPF możesz wyrwać i masz mechaniczną pompę wtryskową oraz pojemność silnika dużą. Farmtrac/Ursus to nie traktory już przez normy spalin i okrojone pojemności silnika oraz pompy wtryskowe. Bierz traktor do pracy a nie dla kaleki. Im mniej elektroniki tym dłużej porobisz. O! kolego JD proponuje za grubo ponad 230tyś. 

170 netto mowili za taką mke

Opublikowano

Risto napisał:

Kolego Zetor Proxima 100CL 96km na samym DPF możesz wyrwać i masz mechaniczną pompę wtryskową oraz pojemność silnika dużą. Farmtrac/Ursus to nie traktory już przez normy spalin i okrojone pojemności silnika oraz pompy wtryskowe. Bierz traktor do pracy a nie dla kaleki. Im mniej elektroniki tym dłużej porobisz. O! kolego JD proponuje za grubo ponad 230tyś. 

170 netto mowili za taką mke

Opublikowano
10 minut temu, Risto napisał:

i jest rejonizacja i kupujesz tam gdzie masz swój rejon i swego dilera

A to już w naszym kraju nie ma wolnego rynku ? PRL powrócił? Który diler ci nagadał takich głupot o rejonizacji ??

Opublikowano
Wszystkie nowe ciągniki maja male pojemności silnika wiec to nie jest argument. Zalezy co dla Ciebie jest ważne, wiecej elektroniki zetor ewentualnie New Holland albo john deere, mechaniczne to ursus, farmtrack bądź belarus. Kazdy ciagnik bedzie dobry, wszystko zalezy jak bedziesz dbal.
Opublikowano

soltys48 napisał:

52 minuty temu, rolnik478 napisał:

 

Nowy ursus to porażka tak samo farmtrack, zetor chyba najlepszy z tych 3

użytkujesz któryś z nich?

Mialem ten zaszczy jeździć nimi i nie trzeba ich mieć wystarczy opinia użytkowników żeby stwierdzić ze to niewypały

Opublikowano

czyli gdzieś coś słyszałeś??

 

Powiem tak użytkuje od 2016 675 kinga i za tą kasę nic lepszego nie kupisz, nie ważne czy to zetor czy inne.

Powiem więcej w klasie ciągników budżetowych to najlepszy wybór

Opublikowano

soltys48 napisał:

czyli gdzieś coś słyszałeś??

 

Powiem tak użytkuje od 2016 675 kinga i za tą kasę nic lepszego nie kupisz, nie ważne czy to zetor czy inne.

Powiem więcej w klasie ciągników budżetowych to najlepszy wybór

Można lepsze ale to używane 😃

Opublikowano

soltys48 napisał:

włąśnie używane,

pokaż mi prosze lepszy ciągnik za sto parę tyś netto

Gdybym miał kupować ciagnik za sto parę tys netto to na pewno nie z nowych a jeśli nowy to patrzeć na ponad 200 netto chodź juz za tyle ciężko o porządny ciagnik jako główny koń pociagowy (6 cyl)

Opublikowano

soltys48 napisał:

a na program to jaki się kupuje??

Jeśli komuś udało się teraz załatwić ciagnik na program to tylko pogratulować u mnie skończyło się na złożeniu wniosku😉 ale zawital używany jd 6830

Opublikowano

soltys48 napisał:

a na program to jaki się kupuje??

Jeśli komuś udało się teraz załatwić ciagnik na program to tylko pogratulować u mnie skończyło się na złożeniu wniosku😉 ale zawital używany jd 6830

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v