Skocz do zawartości
kaczor94

Olej Renault 155.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaczor94    0

Witam.

Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".

Pozdrawiam

Darek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toru    2

Ja leje Agrishift ga12 z clasa albo odpowiednik z Fuchsa. Fuchs trochę tańszy. Chociaż jak kupiłem to zalany był zwykłym utto mp. Siłownik od podnosnika? Bo mi też opada...


Posiadam na sprzedaż zbiorniki/mauzery 1000l na RSM, paliwo itp. czyste, płukane, więcej info -> szyna_89@o2.pl lub 797-575-135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczor94    0

Dzięki za pomoc. Tak siłownik od podnośnika. Kilka lat temu mieliśmy renówki tylko że 133.14 i 145.14, w któreś też nam siłownik delikatnie przepuszczał i jeśli dobrze pamiętam ciężko się go rozbierało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Toru    2
U mnie prawdopodobnie cieknie olej na wale między skrzynia a silnikiem bo muszę dolewać co jakiś czas i widać krople oleju pod skrzynia właśnie w tym miejscu.

Posiadam na sprzedaż zbiorniki/mauzery 1000l na RSM, paliwo itp. czyste, płukane, więcej info -> szyna_89@o2.pl lub 797-575-135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczor94    0

Ja narazie więcej nieszczelności nie znalazłem. Jeszcze za mało popracował u mnie, aby się coś więcej pokazało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez oaxis3333
      cześć , mam problem w aresie jest wbity 2 bieg i nie mogę go wybić rewers i półbiegi działają zółw zając też działa jak go wybić ? doradźcie
    • Przez Wuwo1
      Witam od jakiegoś czasu ciągnik pobiera olej w sporej ilości w orce ok 0.5l na hektar przykapca na bialo   .co morze byc przyczyną z odmy nie puszcza dymu ?
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.