Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro mf są według ciebie luzak takie złe to mi powiedz skąd przywozi się tyle używek z zachodu bo z tego co widziałem w komisach to uch jest najwięcej. Mf serii 3xxx wcale nie są takie złe tylko trzeba dorwac dobrą sztukę. Ztego co kiedyś słyszałemk to wiele znich ma już przekręcony licznik a wiadomo że tak zjeżdżony ciągnik nie będzie bezawaryjny. :(

Opublikowano

Mam okazje kupić Mf 6180 z zachodnim wyposażeniem ma przedni TUZ i wałek . Jest sprowadzony z Niemiec . 10letni około 4000mth (nie pamiętam dobrze) to wszystko za 80 tys zł netto. Czy się opłaca??? :(

Opublikowano

Ja swego czasu bardzo dużo jeżdziłem fergusonem 6480 dyna 6.Powiem tak-dwu letni ciągnik co chwile coś, jak nie cieknący przedni napęd to drgający tłumik że nie miło w kabinie.W czasie żniw,gdzie najwięcej roboty było przestał w serwisie bo wysiadła skrzynia-cały miesiąc sprowadzali nową z Francji.Pooraażka!Właściciel powiedział że jeszcze dwa lata i sprzedaje i nigdy więcej takiego badziewia.Najbardziej solidne są te starsze i to z mech. skrzynią,Wniosek-czym coś mniej skomplikowane,tym mniej awaryjne. :(

Opublikowano

tylko ten MF ma przedni TUZ czyli jakieś 10- 15 tys musi być droższy i do tego to jest full opcja z wszystkimi bajerami a nie standart . Ten ciągnik jest sprowadzony z Niemiec a tam jest VAt 19% ale to i gorzej dla mnie bo ja jestem vatowcem i wszystko sobie odlicze :( Moim zdanie jest to rozsżdny wybór ale czekam na wasze opinie

Opublikowano

myśłę, że jeżeli nie ma żadnych zastrzeżeń co do stanu technicznego to chyba wart jest tej ceny, a jeśli możesz odliczyć wat to jeszcze lepiej. muj kuzyn kupił niedawno 8110 z tych lat to zapłacił trochę mniej ale nie pamiętam dokładnie ile,tylę że u niego nie ma przedniego tuz.

pozdrawiam

Opublikowano

Tak ten MF w rakim stanie to będzie dobry wybór sam przeciez uzytkuje MFa 6180 z 1995 roku 5000 mth u mnie nakręcone 200 mth i jwsze ten twój w FULL opcji i za taką kase 80 tys. netto i nie bedziesz płacił Vatu to jest oferta Super ja stawiam na Masseya Fergusona ! i jestem zadowolony :(

Opublikowano
Mam okazje kupić Mf 6180 z zachodnim wyposażeniem ma przedni TUZ i wałek . Jest sprowadzony z Niemiec . 10letni około 4000mth (nie pamiętam dobrze) to wszystko za 80 tys zł netto. Czy się opłaca??? :(

Wiesz wydaje mi się że za tą kase to może byś kupił sobie porównywalnie fendta takiego ok.100KM?

Opublikowano
Wiesz wydaje mi się że za tą kase to może byś kupił sobie porównywalnie fendta takiego ok.100KM?

Który może być tak samo zajeżdżony lub gorzej... Nie ma okazji, są tylko frajerzy :( Przy kupnie używki patrzyłbym raczej na stan ciągnika niż na marke... Podstawa to nie opierać sie na zasłyszanych legendach.

Opublikowano
Który może być tak samo zajeżdżony lub gorzej... Nie ma okazji, są tylko frajerzy :( Przy kupnie używki patrzyłbym raczej na stan ciągnika niż na marke... Podstawa to nie opierać sie na zasłyszanych legendach.

Oczywiście że nie ma okazji.Kupując używke nie masz do końca pewności co w nim jest naprawde,bez względu na marke.Ciekawy jestem co rozumiesz przez pojęcie"stan ciągnika".NIe tylko wygląd zew. świadczy o tym że jest OK,mały przebieg? to jakiś chyba żart,zawsze można licznik cofnąć i tak np.10 latek ma max.5000 tyś. Motogodzin a w rzeczywistości może mieć dwa razy tyle.A jeśli uważasz że fendty to zasłyszana legenda no to już twoja opinia,ale ja mam inne zdanie i to jest moje zdanie-nikt nie musi się zgodzić.PS.Mam nadzieje że to ofrajerach to nie było do mnie.Pozdrawiam :)

Opublikowano

Ja tam stawiam na Masseya Fergusona ! Nie wiem dlaczego wszyscy sie tak ich czepiają przeciez to jest jedna z przodujących marek rynku ciągników używanych oczywiście z opisu i ze zdjęcia to duzo ciągników ładnie wygląda lecz trzeba go zobaczyć i spojzeć na drobne detale jego eksploatacji takie jak np. czy rurka przy dzwiach wejściowych jest wytarta, stan siedzeń, sztywność wajchy od zmiany biegów, luzy tylnego podnośnika jest troche tych moich tez sprawdzania ciągnika ale poprostu trzeba go zobaczyć i mozna dobpiero określić czy ten ciągnik jest wart swojej ceny.

Opublikowano
Oczywiście że nie ma okazji.Kupując używke nie masz do końca pewności co w nim jest naprawde,bez względu na marke.Ciekawy jestem co rozumiesz przez pojęcie"stan ciągnika".NIe tylko wygląd zew. świadczy o tym że jest OK,mały przebieg? to jakiś chyba żart,zawsze można licznik cofnąć i tak np.10 latek ma max.5000 tyś. Motogodzin a w rzeczywistości może mieć dwa razy tyle.A jeśli uważasz że fendty to zasłyszana legenda no to już twoja opinia,ale ja mam inne zdanie i to jest moje zdanie-nikt nie musi się zgodzić.PS.Mam nadzieje że to ofrajerach to nie było do mnie.Pozdrawiam :(

Mówiąc stan ciągnika mam na myśli głównie podzespoły mechaniczne. Nigdzie nie napisałem że wygląd świadczy o stanie ciągnika, tak samo licznik motogodzin. A że go można cofnąć to żadnej ameryki nie odkryłeś :) Co do Fendt'a to jest to bardzo dobra marka (chyba najlepsza), ale mity o bezawaryjności to ja wkładam między bajki, wszystko kiedyś padnie, nawet Fendt. Znajomy zmieniał niedawno pierścienie i remontował przednie zwolnice, drugiego też niedługo czeka remont silnika. Tylko że to są Fendty i są najlepsze bo sie nie psują, a gdyby to były MF i trzeba było by mu zrobić remont, to już g...o nie traktor :) Dlatego w używkach trzeba patrzeć na stan a nie marke, bo ona jest tylko w celach marketingowych. Zresztą niektóre firmy produkują te same ciągniki tylko pod różnymi markami.

A o frajerach to takie powiedzenie, są nimi ci którzy liczą na okazje :)

Opublikowano

Dobrze mówisz " mirasek " stan techniczny to zawsze podstawa trafiają sie okazje i czasami są to trafne wyborem :( lecz nie zawsze jak ja szukałem rok temu w zime dla siebie MFa 6180 to był jeden okazyjny w KAliszu za 75 tys. na zdjęciach ładnie wyglądał opony nowe lakier się świeci przebieg 4800 mth dzwonimy facet mówi oryginał, opony nowe lekko pomalowany bok bo był poobcierany, pneumatyka, dinashift, zajezdzamy, stoi i nie chce odpalić, odpalił chodził nie najlepiej cały był rozkręcony wszystko silnik skrzynia tylny most sprężarka od STARa cały był doszczetnie pomalowany, a opony z tyłu prawie nowe MICHELIN ale z zaklejonymi dziurami a przednie nalewki i jeszcze o nie jednakowm biezniku. I tak to było byliśmy żli jak .... bo był kawał drogi w jedną strone aż 350 km ale kupiliśmy MFGa z KRotoszyna i jestesmy zadowoleni.

Opublikowano

Dobrze mówisz " mirasek " stan techniczny to zawsze podstawa trafiają sie okazje i czasami są to trafne wyborem :( lecz nie zawsze jak ja szukałem rok temu w zime dla siebie MFa 6180 to był jeden okazyjny w KAliszu za 75 tys. na zdjęciach ładnie wyglądał opony nowe lakier się świeci przebieg 4800 mth dzwonimy facet mówi oryginał, opony nowe lekko pomalowany bok bo był poobcierany, pneumatyka, dinashift, zajezdzamy, stoi i nie chce odpalić, odpalił chodził nie najlepiej cały był rozkręcony wszystko silnik skrzynia tylny most sprężarka od STARa cały był doszczetnie pomalowany, a opony z tyłu prawie nowe MICHELIN ale z zaklejonymi dziurami a przednie nalewki i jeszcze o nie jednakowm biezniku. I tak to było byliśmy żli jak .... bo był kawał drogi w jedną strone aż 350 km ale kupiliśmy MFGa z KRotoszyna i jestesmy zadowoleni.

Opublikowano

według mnie bardzo udane sa masseye z seri 54xx super skrzynia dyna-4 ciagnik dobry tylko troszke glłosno w kabinie i te plastyki sa słabo dopasowane ale tak to tylko jezdzic i jezdzić hehe jeździć? moim zdaniem 3+ Ten plus za ładny wygląd Wszystkie są dobre jak się nie psują :(

Opublikowano
najlepsze są 255 a wszystkie wyprodukowane po nim to sa dobre jak sie ich nie używa heheh

heheh, ja (i nie tylko ja) jakoś używam i jest dobry tak samo jak mój starszy 255, więc po co wprowadzasz zamęt?

Opublikowano
najlepsze są 255 a wszystkie wyprodukowane po nim to sa dobre jak sie ich nie używa heheh

Jak to stwierdziłeś? To, że twój wójek trafił jakiś felerny model, to nie znaczy, że wszystkie nowe mf-y są awaryjne. Ja mam (i używam, żebyś nie powiedział, że tylko stoi żeby się na niego popatrzeć) mf-a od ponad 3 lat i jak na razie nie narzekam. A co do mf-a 255 to nie wiem, czy jest aż tak dobry... Też mam takiego i od dwóch lat stoi w garażu i silnik czeka na drugą już kapitalkę, z resztą jak cała reszta tego ciągnika... Nie remontuję go bo i tak nie jest na razie potrzebny.

Opublikowano

Mój 3085 ma już nakręcone prawie 9000mth i narazie to tylko robiona była w nim elektronika takie tam drobne że np reflektory nie chciały działać no i kolejna usterka to dziurawa chłodnica no ale po przejechaniu takiego dystansu no i powoli słabnąca klima ale tak to oki. No i ważny atut to mało pali!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v