Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki. Ktos mi powiedzial ze do tego modelu sa juz 2 sprezyny dostepne drozsza i tańsza i mówi ze może byly jakoes awarie i wprowadzili lepsze. Mi akurat pekla

Opublikowano

Hamulce mi wymienili, jakieś dodatkowe przewody, narazie pomogło. O stabilizatorach nic nie wiem, wyjaśnij więcej. 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 30.06.2020 o 21:39, michal_xs napisał:

Hamulce mi wymienili, jakieś dodatkowe przewody, narazie pomogło. O stabilizatorach nic nie wiem, wyjaśnij więcej. 

Z serwisu mówili że będą wymieniane stabilizatory bo były przypadki że pękały. A z tymi hamulcami to co dokładnie  wymieniają, dokładają, dużo z tym roboty? 

Edytowane przez jondir989
Opublikowano

Jakieś metalowe rułki. Roboty ok 2h. 

A stabilizatory ciekawe czy wszystkie. Może np tylko te automatyczne 

Opublikowano

jal tam wasze 5r? Moja 1000mtg wybiło. Ogólnie poprawione hamulce na gwarancji i narazie cisza. Odpukać wszystko dobrze. Mogli by jeszcze lepszy soft na skrzynie i rewers zrobić bo ten ostatni z tamtego roku z listopada bodajże nie jest idealny.

Opublikowano (edytowane)

Jaka masz skrzynie? Szarpnie ci nieraz rewers? Albo jak np ruszasz z b3 . I włączysz rewers do przodu ?

Edytowane przez michal_xs
Opublikowano

16x16 bez automatu szarpnie nieraz do tyłu tylko jak ruszam z N na R a jak np jadę do przodu i biorę bezpośrednio na R to jest ok pytałem o to na przeglądzie przy 500 to powiedzieli żeby na 1000 się przypomnieć jak będę przegląd zamawiał 

Opublikowano

Ze co ze może bd nowszy soft? A masz nieraz tak ze sprzęgło dziala jakby zero jedynkowo? Np przy podczepianiu puszcze lekko a szarpnie jakbym puscil na maksa.Taka sama jak moja skrzynia. 

Opublikowano

Dostaliście list żeby wypełnić ankietę i odesłać, chyba do fabryki do stanów? Ja coś myślę opisać na temat szarpania tej skrzyni i sprzęgła, i te bujanie podczas jazdy. Serwis na wszystko umywa ręce, przed końcem gwarancji wypisałem liste co jest do zrobienia i im zaprowadziłem ciągnik, mówili że wszystko porobili co się dało, po mojemu nie wiele, aby przestał u nich, nie rozumiem jak można tyle czasu dochodzić z jakimś jarmoleniem pod siedzeniem czy kabiną i nie naprawić, do tego żadnych papierów z zrobieniem poszczególnej rzeczy, wszystko na gębę że niby zrobione, a ciągnik dalej wadliwy. Na temat felg mówią że ten model tak ma, i musi bujać podczas jazdy. A jak jest z tą gwarancją, co obejmuje przez pierwszy rok, a co 2 lata jest gwarancji ?

Opublikowano

Jak oni to zrobili, ze pierwsza seria 5, potem r i m działały normalnie i były w normalnej cenie, a w nowej cena zaporowa i nic nie dziala jak trzeba? Już ludzie z NH TD mają mniej problemów :D

  • Confused 1
Opublikowano
Dnia 14.09.2018 o 12:05, Uziu92 napisał:

ale ciekawe jest to że np czemu akurat ten konkretny egzemplarz który zakupił założyciel tego tematu trafił z fabryki do Polski, a nie do niemca, francuza czy anglika ? Nagle na placu zaczął stukać ? W drodze do Polski się zruszył ? I dlaczego akurat nie z takim wyposażeniem jak chciał kolega ? Przypadek ? nie sądzę. Dilerów też jest w tym winy, bo oni aby tylko sprzedać, a później w razie problemów się migają. Na targach ostatnio oglądałem siewnik agromasza właśnie taki o jakim w sieci i na jutube była afera i gadam z dilerem czy one faktycznie tak rdzewieją, a on że nie, że to super siewniki, zebym brał taki bo są bardzo dobre, i ze zna temat tej afery i że oni przesadzili, to ja go pytam dlaczego diler sprzedał im zestaw z agregatem i siewnikiem , gdzie siewnik kloc, a hydropak w agregacie lata jak żyd po pustym sklepie i że strach było by uczepić na to pusty stary poznaniak, a on ze  to Hoolywoody źle sobie wybrały, to ja mówie to od czego jest diler ? żeby na siłe sprzedać coś co nie ma prawa bytu i może komuś krzywdę zrobić bo np. pęknie na miedzy a co gorsza gdzieś na drodze i ktoś trzeci lub jego mienie ucierpi ? Powinien im powiedzieć - słuchajcie janusze rolnictwa, nie bierzcie tej maszyny bo jak to zczepicie i dowalicie ziarna całą pakę to wam to jebnie. Pytam go jeszcze w czym lepszy jest siewnik agromasz np od uni ? prócz standarowego wyposarzenia ? lepsza stal, spawany robotami, malowany lakierem a nie  snieżką za 20 zł z litrem rozzpuszczalnika ? Proszę  o konkrety, a nie że ten ma znacznik w standardzie a tamten nie, albo ten ma lepsze powietrze w oponie, albo lepszą korbkę do kręcenia. Zero konkretów tylko bierz pan. Miał do mnie z ofertą dzwonić ale chyba się obraził po tym :D Niestety są tacy dilerzy i takie serwisy i niestety jest ich co raz więcej, że jak coś się popsuje to standardowa gadka że oni nic nie znaleźli, albo że ten typ tak ma, albo że panie na siłe pan się dziury w całym doszukujesz, albo jak już dojdzie do jakiejś naprawy to walą maniane. I niestety chłop jest na samym końcu tego sznurka, gdzie powinien być na początku bo to on $ do firmy przynosi.

p.s żeby nie było że ja kogoś popieram czy ganie, tylko po prostu pewne firmy, serwisy i dilerzy powinni zmienić swoje podejście, bo co raz więcej takich przypadków na forum, a ile nigdzie nie opisanych ? to tylko sam Bóg wie.

Pozwoliłem sobie zacytować Twoją wypowiedź ponieważ wiele spraw przerabiałem ze swoim nowym smerfem .Dobrze ,że mam mechanika który urodził się z śrubokrętem w ręku i wszystko zrobi .Po 3 latach przy 540mth sprężarka lała olejem ,jak by miała przepracowane 10 tyś mtg.

Rozrzutnik metalfachu 3 letni 2 razy użytkowany po ok 4 dni jesienią i cały rok w garażu z kilku miejsc  całymi płatami odchodzi farba .Mimo ,że jest umyty specjalnym płynem i karcherem .A żeby było ciekawiej siewnik agro maszu odwalił mi manianę i z górki siał 30% tego co było ustawione jako norma wysiewu .Nie wiem co jest z tym sprzętem ,lecz dzieje się oj dzieje .

  • Confused 1
Opublikowano
27 minut temu, Piters182 napisał:

Dostaliście list żeby wypełnić ankietę i odesłać, chyba do fabryki do stanów? Ja coś myślę opisać na temat szarpania tej skrzyni i sprzęgła, i te bujanie podczas jazdy. Serwis na wszystko umywa ręce, przed końcem gwarancji wypisałem liste co jest do zrobienia i im zaprowadziłem ciągnik, mówili że wszystko porobili co się dało, po mojemu nie wiele, aby przestał u nich, nie rozumiem jak można tyle czasu dochodzić z jakimś jarmoleniem pod siedzeniem czy kabiną i nie naprawić, do tego żadnych papierów z zrobieniem poszczególnej rzeczy, wszystko na gębę że niby zrobione, a ciągnik dalej wadliwy. Na temat felg mówią że ten model tak ma, i musi bujać podczas jazdy. A jak jest z tą gwarancją, co obejmuje przez pierwszy rok, a co 2 lata jest gwarancji ?

Nic nie dostałem, 1 rok na wszystko prócz silnika i jego osprzętu na to 2 lata. Jak dostane to rez opisze te szarpania sprzęgła i skrzyni. Niech k**wa oni mysla i główkują. Bo jal cos może działać dobrze przez np 2 godziny po czym szarpnąć jak pojebane i znów działać dobrze(mowie o sprzęgle). Bo jakby coś było zepsute to  powinno ciagle szarpać. 

Opublikowano

Byli u mnie na serwisie mc i z ciekawości zapytałem o serie 5 mechanik mówił by tego dziadostwa nie brać bo co chwilę mają jakiegoś na warsztacie

Opublikowano
13 godzin temu, michal_xs napisał:

Nic nie dostałem, 1 rok na wszystko prócz silnika i jego osprzętu na to 2 lata. Jak dostane to rez opisze te szarpania sprzęgła i skrzyni. Niech k**wa oni mysla i główkują. Bo jal cos może działać dobrze przez np 2 godziny po czym szarpnąć jak pojebane i znów działać dobrze(mowie o sprzęgle). Bo jakby coś było zepsute to  powinno ciagle szarpać. 

Wina softu/jakies cewki. Raczej średnio rozwinięty programista ogarnałby to. Bo nie wierze, że jest awaria mechaniczna. 

Opublikowano

Tez wydaje mi się ze softu. Ale jest najnowszy tj z listopada zeszłego roku

 

Opublikowano

Mój powiem że na starszym sofcie lepiej pracował, a w tym najnowszym najgorzej sprzęgło szarpie trzeba się  z nim delikatnie obchodzić, szczególnie na zimnym. Po mojemu to wszyscy użytkownicy powinni się zebrać w jedną całą i wszyscy do John deere wystąpić, albo niech wymieniają na ciągnik bez wad, albo niech kasę oddają za ciągnik, bo co to za interes zapłacić za ciągnik 100 tyś drożej od konkurencji i ciągnik nie nadaje się do codziennej pracy. A firma wciska kit że ich ciągniki są naj naj, a nie mogą sobie poradzić z usterkami, albo serwis mówi że według nich jest wszystko dobrze, to niech przyjadą i niech sobie pojeżdżą nimi w polu 2-3 dni. 

  • Thanks 1
Opublikowano

Tylko ciężko wystąpić po gwarancji. Może podzwonić do jd polska i popytać kiedy będzie nowszy soft w końcu? 

Opublikowano

Panowie wyszedł najnowszy soft,  ktoś coś wie? Ma ktoś juz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v