Skocz do zawartości

Ursus 2812 kopci i bluzga olejem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.

Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.

Ubuło ~0.5 litra oleju.

Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.

Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.

Talerzowane było na 1H.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Kontrolka od ciśnienia oleju nie świeciła się.

 

A i przy odpalaniu czy na ciepłym czy na zimnym jest chmura śmierdzącego dymu.

Przebieg orginalny  2339mth.

Kupiony był z fabryki w 1998.

 

Edytowane przez Sadownikx2
Opublikowano (edytowane)

Pewnie zgniła rura od dolotu i zjadło silnik. Norma w tych ciągnika bo rozlane paliwo leje się na rurę pomiędzy filrem a kolektorem a przez maskę jej nie widać. Podmiana pierścieni nie da nic, trzeba robić kapitalke.

Edytowane przez bears
Opublikowano (edytowane)

Filtr powietrze mówili,że był czyszczony raz na 2-3 lata co jest normalnie skandaliczne.

Z tą  rurą to bardzo możliwe bo paliwo leje się po całym silniku.(Właśnie co z tym zrobić,są jakieś lepsze korki).
Nie widać aby ubywało płynu chłodniczego.

Idę zobaczyć rurę dolotową.

Ja filtr powietrza czyściłem tydzień temu i nalałem nowego oleju.

 

Rura wygląda na szczelną.(Z tej strony co ją widać)?

Edytowane przez Sadownikx2
Opublikowano

Rura gnije najczęściej od strony silnika lub od dołu.Tak czy siak głowica do ściągnięcia na początku, albo nałapało brudu i zjadło tuleje albo popękały pierścienie/tłoki.

Opublikowano

A notoryczna jazda na niskich obrotach (bez gazu),lub zmienianie biegów z 2 na 4 na małym gazie,ruszanie pod górek bez gazu mogła drastycznie skurić żywnotność silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v