Skocz do zawartości
Sadownikx2

Ursus 2812 kopci i bluzga olejem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sadownikx2    1

Witam.

Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.

Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.

Ubuło ~0.5 litra oleju.

Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.

Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.

Talerzowane było na 1H.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak w pracy z 3p olej bagnetem wywaliło to cały silnik był do roboty łącznie z wałem więc nie ma co gdybać sprawdziłeś ciśnienie oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    15

po co cisnienie oleju, tam skonczyly sie tylko pierscienie na tlokach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadownikx2    1
(edytowany)

Kontrolka od ciśnienia oleju nie świeciła się.

 

A i przy odpalaniu czy na ciepłym czy na zimnym jest chmura śmierdzącego dymu.

Przebieg orginalny  2339mth.

Kupiony był z fabryki w 1998.

 

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    155
jak wygląda rura między filtrem a kolektorem? 100% pierścienie i 50% tuleje i tłoki

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    196
(edytowany)

Pewnie zgniła rura od dolotu i zjadło silnik. Norma w tych ciągnika bo rozlane paliwo leje się na rurę pomiędzy filrem a kolektorem a przez maskę jej nie widać. Podmiana pierścieni nie da nic, trzeba robić kapitalke.

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    535
Albo nie czyszczony systematycznie filtr powietrza

"Ziemia człowieka wydała i ziemia człowieka zje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    1
(edytowany)

Filtr powietrze mówili,że był czyszczony raz na 2-3 lata co jest normalnie skandaliczne.

Z tą  rurą to bardzo możliwe bo paliwo leje się po całym silniku.(Właśnie co z tym zrobić,są jakieś lepsze korki).
Nie widać aby ubywało płynu chłodniczego.

Idę zobaczyć rurę dolotową.

Ja filtr powietrza czyściłem tydzień temu i nalałem nowego oleju.

 

Rura wygląda na szczelną.(Z tej strony co ją widać)?

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus-moc    29
mi raz lalo tak olejem to mialem pompke paliwa zepsuta i paliwo poszlo do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    1
(edytowany)

Ale wtedy powinno chyba przybywać oleju a nie ubywać?

Rura wygląda tak.

IMG_20180726_181219.thumb.jpg.58108653601a6055b822d7d80f514f66.jpgRura wygląda tak.

IMG_20180726_181305.jpg

IMG_20180726_181226.jpg

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    196

Rura gnije najczęściej od strony silnika lub od dołu.Tak czy siak głowica do ściągnięcia na początku, albo nałapało brudu i zjadło tuleje albo popękały pierścienie/tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    155
tylko ty zrobiłeś zdjęcie górnej rury wody, a rura powietrza jest pod maską z lewej strony, stojąc z przedu ciągnika

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    1

A da się ją zobaczyć na szybko bez zdejmowania maski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    1

A notoryczna jazda na niskich obrotach (bez gazu),lub zmienianie biegów z 2 na 4 na małym gazie,ruszanie pod górek bez gazu mogła drastycznie skurić żywnotność silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    196

Nie wiem po co tam filozofujesz, zdejmują czapę bo i tak zdjąć musisz to się przekonasz co się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    196

Powiedz o tym tacie, będzie wiedział co zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez miles3147
      Witam. Słyszałem kiedyś, że można zwiększyć udźwig w 4514 poprzez założenie cylindra i tłoka od 5714. Robił tak ktoś? Wyjdzie taniej, bo żeby zwiększyć siłownikami wspomagającymi udźwig o tonę, to trzeba wydać 2 tyś zł.
    • Przez baoo
      Witam... czy ktoś posiada lub wie kto może mieć podłogę ursusa 1014 itp. Bo mi trochę pogniła i szykuję sie wymiana. Chodzi mi o sam środek. Na dołączonym zdjęciu pod nr 1.

    • Przez TylkoOkragly
      Witam mam taki problem a mianowicie pociągłem za bardzo dzwignia od wałka i teraz nie moge wrzucić wałka sciagłem dekiel od skrzyni biegów i jak ta listwe przestawić żeby było dobrze bo jest tak zblokowana że nie moge jej wogole ruszyć
    • Przez andrzej_ka
      Dzień dobry,
      chciałbym zrobić maskę (tylko przód) która jest taka sama lub bardzo podobna do tej którą Ursus 1234 ma fabrycznie.
      Mam blachy oraz giętarkę ale niestety do tego wszystkiego brakuje mi jej wymiarów. Mam prośbę, czy ktoś z was kto posiada taki model mógłby mi dostarczyć potrzebne informacje które zaznaczyłem na obrazku oraz dosłał kilka dodatkowych zdjęć z bliska oraz jak jest otworzona.
      Z góry bardzo dziękuje. Miłego!

    • Przez KrychxU
      Witam, interesuje mnie wasza opinia na temat wałów przyłączanych do pługa.
      Mam zamiar zainwestować w packomat, pług 4 skibowy a ciągnik 1614. Na spokojnie da sobię radę.
      Tylko sęk w tym że mam większą część pól w kształcie klinów, czytałem opinie że packomat na takie pola wmiarę daje radę bo najlepszy jest ten na przedni TUZ.
      Ale nie posiadam Tuz'a, ani nie planuję zakupu to interesują mnie dwa typy wałów, packomat lub ciągany.
      "Ciągany" z tego co wyczytałem lepiej uprawia glebę , poprzez to że ma większą średnice pierścieni oraz dwa rzędy tych pierścieni, ale packomat łatwiej przetransportować.
      I tu mam dwa pytania, czy np. podczas orki gdy na torze jazdy mam przeszkodę to czy mogę złożyć, przestawić ten packomat bez żadnych konsekwencji?
      I druga kwestia, Schemat wygląda tak: Orka(1614),nawozy(30),uprawa agregatem(1614),siew(30),bronowanie(30) czy to by mi się opłaciło ?
      Co z tego schematu mógłbym wykreślić po zakupie wału, bo zaprezentowałem schemat uprawy wiosennej, pożniwna różni się tym że po orce bronuję 30.
      Liczę na pomoc 😉
      PS. Gleby mam lekkie i średnie, ale większość lekkie 3,4,5 klasa. 
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.