Skocz do zawartości
Sadownikx2

Ursus 2812 kopci i bluzga olejem

Polecane posty

Sadownikx2    1

Witam.

Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.

Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.

Ubuło ~0.5 litra oleju.

Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.

Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.

Talerzowane było na 1H.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak w pracy z 3p olej bagnetem wywaliło to cały silnik był do roboty łącznie z wałem więc nie ma co gdybać sprawdziłeś ciśnienie oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    16

po co cisnienie oleju, tam skonczyly sie tylko pierscienie na tlokach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadownikx2    1
Napisano (edytowany)

Kontrolka od ciśnienia oleju nie świeciła się.

 

A i przy odpalaniu czy na ciepłym czy na zimnym jest chmura śmierdzącego dymu.

Przebieg orginalny  2339mth.

Kupiony był z fabryki w 1998.

 

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    161
jak wygląda rura między filtrem a kolektorem? 100% pierścienie i 50% tuleje i tłoki

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    237
Napisano (edytowany)

Pewnie zgniła rura od dolotu i zjadło silnik. Norma w tych ciągnika bo rozlane paliwo leje się na rurę pomiędzy filrem a kolektorem a przez maskę jej nie widać. Podmiana pierścieni nie da nic, trzeba robić kapitalke.

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    585
Albo nie czyszczony systematycznie filtr powietrza

"Ziemia człowieka wydała i ziemia człowieka zje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    1
Napisano (edytowany)

Filtr powietrze mówili,że był czyszczony raz na 2-3 lata co jest normalnie skandaliczne.

Z tą  rurą to bardzo możliwe bo paliwo leje się po całym silniku.(Właśnie co z tym zrobić,są jakieś lepsze korki).
Nie widać aby ubywało płynu chłodniczego.

Idę zobaczyć rurę dolotową.

Ja filtr powietrza czyściłem tydzień temu i nalałem nowego oleju.

 

Rura wygląda na szczelną.(Z tej strony co ją widać)?

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus-moc    30
mi raz lalo tak olejem to mialem pompke paliwa zepsuta i paliwo poszlo do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    1
Napisano (edytowany)

Ale wtedy powinno chyba przybywać oleju a nie ubywać?

Rura wygląda tak.

IMG_20180726_181219.thumb.jpg.58108653601a6055b822d7d80f514f66.jpgRura wygląda tak.

IMG_20180726_181305.jpg

IMG_20180726_181226.jpg

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    237

Rura gnije najczęściej od strony silnika lub od dołu.Tak czy siak głowica do ściągnięcia na początku, albo nałapało brudu i zjadło tuleje albo popękały pierścienie/tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    161
tylko ty zrobiłeś zdjęcie górnej rury wody, a rura powietrza jest pod maską z lewej strony, stojąc z przedu ciągnika

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    1

A notoryczna jazda na niskich obrotach (bez gazu),lub zmienianie biegów z 2 na 4 na małym gazie,ruszanie pod górek bez gazu mogła drastycznie skurić żywnotność silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    237

Nie wiem po co tam filozofujesz, zdejmują czapę bo i tak zdjąć musisz to się przekonasz co się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    237

Powiedz o tym tacie, będzie wiedział co zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Veq9
      Witam wszystkich serdecznie,
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak 4 biegowa SZYBKA skrzynia spisuje się w pracach polowych. Ciągnik miałby wykonywać orkę, gruberowanie, bronowanie, sianie. Aktualnie miał zamontowaną 3 biegowa i brakowało biegów głównie pod brony i siane a przy obrotach 1800 na 1ii jechał prędkością 9km/h, 3 i wynosi 7km/h. Chciałbym wiec zamontować 4-biegowa szybka skrzynie, gdyż potrzebuje biegów poniżej 10km/h i powyżej co umożliwi mi 4i(połowa), stad tez moje zainteresowanie owa skrzynia.
      Mam wiec kilka pytań do was drogich użytkowników i prośbę by nie wysłać postów jeżeli nie macie w 100% pojęcia, interesują mnie czyste fakty, gdyż na ich podstawie zapadnie decyzja.
      A mianowicie:
      —> jakie sa mniej więcej prędkości na 4biegowej szybkiej skrzyni koła 38r chodzi o 3polowa, 4polowa, 1szosowa, 2szosowq
      —> czy wszystkie biegi 1,2,3 ( oprócz 4) są takie same jak jak w zwykłej wolnej szkrzuni biegów czy tez są duzi szybsze 
      —> czy można zamontować synchronizator do skrzyni 4 biegowej nie synchronizowanej która nie posiada owego synchronizatora np od 3 biegowej, lub nowo kupionej
      —> Ursus ten posiada sprzęgło hydrauliczne czy możliwe jest wiec wymontowanie całego osprzętu, który już posiadam do sprzęgła hydraulicznego, i przerobienie skrzyni która była na pedałach zwykłych ( nie na hydraulice, tak jak w ursusie 1614) 
      —> czy po prostu zamontować skrzynie 4 biegowa wolna tylko nie rozumiem o co chodzi z skrzynkami typu 25,30,35 i która z nich byłaby najlepsza 
      —> w 1634 posiadam oryginalny żółw który w pełni funkcjonuje mogę go zastosować w 4 biegowej czy musze kupić typowo pod 4 biegowa żółwia 
    • Przez Mikua
      Czołem 
      Problem z Władkiem, rzuca olejem przez otwór w obudowie co widać łożysko sprzęgła, miał ktoś taki problem ? stawiam że poszedł uszczelniacz wału, wymieniał ktoś ? dużo jest rozbierania? 
    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez maslo200
      Witam czy te pęknięcia w czymś przeszkadzają   są to dwa otwory   tam gdzie jest sprężarka z góry  dziękuję za pomoc 



    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.