Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????

Opublikowano

@czaku To jak w ciężkiej robocie, to da się wytłumaczyć tym, że duże obciążenie. Bo jak się nic do tej pory nie działo, no to to jest najprawdopodobniejsza opcja. A przedtem przy ciężkiej pracy jaka była temperatura? Też na 5 kresce? Bo jeżeli nie, to może warto płyn chłodniczy wymienić.

 

Opublikowano

Może program za bogato napisany. Wysoka ilość paliwa, niedobory powietrza i temperatura będzie szła w górę. A wyjdzie dopiero przy pełnym obciążeniu.  Jak ktoś wcześniej napisał sprawdzić temperaturę płynu chłodniczego, od tego trzeba zacząć

Opublikowano
Dnia 15.07.2018 o 10:13, iron napisał:

termostat i visco do sprawdzenia w pierwszej kolejności ,jeśli to nie pomoże to zanim zacząłbym szukać innej przyczyny wróciłbym do seryjnej mapy

Wiskoza wymieniona i dalej to samo

Dnia 16.07.2018 o 18:38, Uziu92 napisał:

temperaturę spalin badali podczas robienia programu ?

Nie pamiętam coś władali w tłumnik

Dnia 15.07.2018 o 16:07, wsbil napisał:

Może program za bogato napisany. Wysoka ilość paliwa, niedobory powietrza i temperatura będzie szła w górę. A wyjdzie dopiero przy pełnym obciążeniu.  Jak ktoś wcześniej napisał sprawdzić temperaturę płynu chłodniczego, od tego trzeba zacząć

Ciągnik robi cały czas w tych samych narzedziach i przez 4 lata się nie grzał 

 

Dnia 15.07.2018 o 11:22, MARTINEZUrsus napisał:

@czaku To jak w ciężkiej robocie, to da się wytłumaczyć tym, że duże obciążenie. Bo jak się nic do tej pory nie działo, no to to jest najprawdopodobniejsza opcja. A przedtem przy ciężkiej pracy jaka była temperatura? Też na 5 kresce? Bo jeżeli nie, to może warto płyn chłodniczy wymienić.

 

Cały czas był na 5 kresce rano w południe i wieczorem w orce uprawę czy podorywce zawsze było 5 kresek  teraz 6-7 nawet i 8 kreska też  5 kreska to 78 stopni a 8 to 99,6 

Dnia 15.07.2018 o 10:13, iron napisał:

termostat i visco do sprawdzenia w pierwszej kolejności ,jeśli to nie pomoże to zanim zacząłbym szukać innej przyczyny wróciłbym do seryjnej mapy

Termostat jeszcze wymienię 

 

Opublikowano

Wydaje mi się że nie znajdę przyczyny puki nie wygrają oryginalnego programu .aż się boję znowu wołać panów z serwisu ,jak mi opowiedzieli że może być jeszcze wina chłodnicy bo jest podzielona jakimiś grodziami i gdy się rozszczelni to też tak się dzieje  słyszał ktoś o takim czymś ? Bo ja nie 

Opublikowano

Kolego a wymieniales ostatnio filtry powietrza jesli tak to sprobuj wyjac ten srodkowy filtr tzw(bezpiecznik) albo ten pierwszy i zostaw bezpiecznik i pod obciazenie sprawdz czy sie grzeje bo znajomy mial tak w silniku jd ze sie mu grzal przy obciazeniu tak jak piszesz robil cuda a sie okazalo ze wina byl brak powietrza przy nowych wlasnie filtrach i tem rosla niemial zadnych innych obiawow typu dymienie czy cos innego sprawdz moze to to i daj znac

Opublikowano
4 godziny temu, dudi834 napisał:

Kolego a wymieniales ostatnio filtry powietrza jesli tak to sprobuj wyjac ten srodkowy filtr tzw(bezpiecznik) albo ten pierwszy i zostaw bezpiecznik i pod obciazenie sprawdz czy sie grzeje bo znajomy mial tak w silniku jd ze sie mu grzal przy obciazeniu tak jak piszesz robil cuda a sie okazalo ze wina byl brak powietrza przy nowych wlasnie filtrach i tem rosla niemial zadnych innych obiawow typu dymienie czy cos innego sprawdz moze to to i daj znac

 

Ok. W przyszłym tyg jak będę uprawiał pod pszenicę tak zrobię i napiszę jakie będą efekty.mój jd wcale nie dymi chodzi równo pod obciążeniem jak i po drodze  ma dopiero ,albo aż 1400 godzin  

Opublikowano

Aha zapomniałem dodać że żadnego błędu nie ma serwisantowi nic komputer nie pokazałzastanawiam się czy aby nie jest wina oleju hydraulicznego bo w tamtym roku wiosną wymieniłem i później latem zaczął się grzać 

Opublikowano
Dnia 5.10.2018 o 09:47, dudi834 napisał:

czaku jak tam Johny próbowałeś???

Witam jak na razie bez zmian podejrzewam że będzie trzeba będzie wrócić do fabrycznego programu .aha jak ktoś coś słyszał nowego to chętnie wysłucham 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v