Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
Opublikowano

To sprawdź kable, czy po drodze nie ma przerwy. Na tym moja wiedza elektryczna się kończy. 

Opublikowano (edytowane)

Jak ładuje to alternator jest sprawny, tam sygnał jest brany z jednej fazy. Jeśli licznik godzin i prędkości działa to padł Ci obrotomierz. Z tego co pamiętam to tam wszystko jest zasilane jednym przewodem chyba że masz jakąś inną wersje.

Edytowane przez bears
Opublikowano

Nie wiem, jak to tam wygląda, ale zacznij od sprawdzenia masy.

Z całym szacunkiem @TomaszStach, ale luźny pasek to mit i nie wpływa na grzanie się silnika (jak już ktoś pisał), ładowanie czy obrotomierz.

Musiałoby go wcale tam nie być.

Opublikowano

Więc dlaczego, jeśli u mnie pod obciążeniem wskazówka spada na 0, to po napięciu paska wszystko wraca do normy? 

Opublikowano
To czemu jak mam słabo naciągnięty pasek po włączeniu świateł itp, czuć paloną gumę a napięcie z 14,4 spada na 12,8V a amperomierz wychyla się w lewo? Po napieciu wszystko wraca jak u kolegi wyżej do normy... Oj Jarku z tym się nie popisałeś...
Opublikowano

Pasek ma być napięty raz i służyć, a jak miałbym jeździć z tak luźnym paskiem, żeby mi nie ładowało, to byłoby to zwykłym niedbalstwem. Jeszcze NIGDY przy włączonych wszystkich światłach pasek u mnie się nie poślizgnął i nie chce mi się w to wierzyć.

No może zużyty pasek, uszkodzony alternator, nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v