Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie renowka. Podczas belowania slychac trzeszczenie z okolic walka. I zauwazylem ze ciagnik ma ciezej belowac i nawet ciągnąć 2 przyczepy bel. Teraz pytanie czy to moze miec wszystko ze soba związek?

Opublikowano
Może jakieś łożysko się rozsypało w skrzyni. Wróżką nikt nie jest i trudno cokolwiek stwierdzić bez oględzin. Najlepiej gdybyś zdjął górny dekiel skrzyni to być może coś więcej by Ci się udało zobaczyć.
Opublikowano
trzaskanie podczas belowania sugeruje że coś jest nie tak na odcinku sprzęgło wałek WOM , co chodzi o tryby jeżeli bez obciążenia WOM pracuje bez stuków i trzaskania powinny być dobre , Renówka ma jeden słaby punkt są nim łożyska igiełkowe to się nazywa wałek napędu WOM i przedniego napędu takie same trzaski mogą się ujawniać podczas pracy z napędem. jak to zdiagnozować trzeba wypuścić olej ze skrzyni odkręcić podporę napędu i złapać za ten wałek co ją napędza zobaczyć czy nie ma luzu. lepiej to zrobić bo jak łożyska zjedzą wałek to koszty będą drugie tyle A tak mogą pomóc same łożyska
  • Like 1
Opublikowano

90.34 ma inna skrzynie niż np103.54 jak łożysko w przekładni wom to raczej plecak do zdjęcia . Sprawdz na luzie przy zgaszonym ciągniku i zaciągnietym sprzęgle od wom i wybraną  prędkością  pokręcić za wyjście womu z tyłu. Może coś uda Ci się zdiagnozować .

Opublikowano

Skrzynia może inna tego nie wiem ale te łożyska występują w od groma modeli Renault , jest to łożysko dzielone ( trzeba je rozszerzyć żeby założyć , idzie 2 szt ) . Podaję nr katalogowy 7700028084 . W myśl zasady Lepiej zapobiegać niż leczyć , wiem od groma rozbierania jeżeli ciągnik potrzebny to proponuję nie używać Wom-u i napędu . Mnie czeka to samo . 

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie u mnie to samo z tym womem tłucze się podczas prasowania  A jak wylacze wom to słychać takie  delikatnie pytanie jak się zabrać za to żeby plecak ściągnąć to kabiny chyba nie trzeba zdemontować? Czy od dołu można się dostać tam jest taki dekiel za przystawką?

Edytowane przez 18mateo18

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v