Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam john deere 7820 , gdzie w tym sa bezpieczniki to jest taki sam model jak 7720 albo 7920 w ktorym miejscu ,

i mam z nim problem ostatnio na polu wyskoczył mi komunikat  ze mam niski poziom paliwa . chociaz przed wyjazdem wtankowałem około 120 litrow pozniej wyswietliło system poziom paliwa i ciagnik zaczał przerywac i zgasł, na słupku wyskoczyła mi jedna kreska paliwa a jak wjezdząłem na pole miałem prawe cały bak  paliwa ,  teraz  ciagnik pracuje na polu i cały czas komunikta niski poziom paliwa choc jest pelen co mogło sie stac , gdzie dostac sie do  czujnika poziomu paliwa 

prosze o pomoc

Opublikowano
wada fabryczna, podobno węże paliwa były stosowane kiepskiej jakości i cząstki odpadające z nich drażniły sondę (czy jakoś tak) i się teraz zacina. Mam 3 jd i w dwóch z 2007 r mam ten problem raz działa, raz fiksuje, przestałem się tym przejmować. co do dostępu do czujnika, dokładnie tak jak kolega wyżej napisał
Opublikowano
bezpieczniki są chyba pod klamką od tylnej szyby
OUMX005,00016C1 -19-02JUN05-1/3 F1-Alternator  F2-IVT™ Park Pump Off Fuse  F3-IVT™ Park Pump Off Fuse  F4-IVT™ Cab Control Unit Come Home Input  F5-Transmission Enable Relay Bypass  F6-IVT™ Control Unit Switched Power  F7-Not Used  F8-Not Used  F9-Engine Control Unit Unswitched Power  F10-Left Tail Light  F11-Right Tail Light  F12-Secondary Hydraulic Control Unit  F13-IVT™ / PowrQuad-Plus / AutoQuad-Plus Multifunction Control Unit  F14-IVT™ / PowrQuad-Plus / AutoQuad-Plus Multifunction Control Unit Valve Power  F15-IVT™ Control Unit (PTO), Engine Control Unit (Engine Air Filter Pressure Sensor)  F16-Operator Presence Switch, Active Seat Keep Alive Fuse (PowrQuad-Plus / AutoQuad-Plus Only) F17-Key Switch  F18-Trailer Lighting and Accessory Connector Relay  F19-Rear Fender Floods  F20-Front Left Inner Flood  F21-Front Right Inner Flood  F22-Not Used  F23-Corner Post Display, Tractor Equipment Control Unit, CommandCenter Display, SCV TOUCHSET™ only)  F24-IVT™ / PowrQuad-Plus / AutoQuad-Plus Deluxe Hydraulic Control Unit Switched Power  F25-Not Used  F26-AutoTrac Control Unit  F27-Radio, Dome Lamp, Horn, Steering Column Module  F28-CommandCenter Display, Automatic Temperature Control Unit Unswitched Power, SERVICE ADVISOR™ Power, Tractor Equipment Control Unit  F29-IVT™ Cab Control Unit / PowrQuad-Plus / AutoQuad-Plus Multifunction Control Unit Keep Alive Fuse  F30-Wiper Circuit Relay  F31-Front Left Outer Flood  F32-Front Right Outer Flood  F33-Not Used  F34-Not Used  F35-IVT™ Cab Control Unit / PowrQuad-Plus / AutoQuad-Plus Multifunction Control Unit ELX Power  F36-Not Used  F37-Not Used  F38-Light Switch  F39-IVT™ Control Unit Unswitched Power F40-Beltline Floods Relay  F41-A/C Compressor Clutch / Diode Assembly (Manual A/C Only), Pressurizer Blower Motor  F42-Manual A/C Blower Motor Switch Relay, Automatic Temperature Control Unit  F43-Not Used  F44-SCV I-IV Power (AutoPower / IVT™ Deluxe Hydraulic Control Unit)  F45-Standard Seat Height Control Switch, Standard Seat Compressor Assembly, Active Seat (IVT™ Cab Control Unit / PowrQuad-Plus / AutoQuad-Plus Multifunction Control Unit)  F46-Business Band/CB Connector, FIELD OFFICE™, Left Junction Block Switched Power  F47-Convenience Outlet 1, Right Junction Block, Auxiliary Power Strip, Lighter 1 Switched Power  F48-JDLINK™ Control Unit Switched Power  F49-Business Band/CB Connector, FIELD OFFICE™, Left Junction Block, Convenience Outlet 1, Right Junction Block, Auxiliary Power Strip, Lighter 1 Unswitched Power  F50-JDLINK™ Control Unit Unswitched Power  F51-IVT™ Control Unit, Front PTO Control Unit, Secondary Hydraulic Control Unit Keep Alive Circuit  F52-Not Used F53-Side and Rear Roof Floods Relay, Roof Beacon  F54-Front Flood Lights Relays  F55-Engine Control Unit Power Relay  F56-Not Used  F57-Right/Left Turn Signal Relays, Hazard Light Switch F58-Not Used  F59-Brake Light Relay  F60-Not Used  F61-Low Beam Relay  F62-Not Used  F63-High Beam Relay  F64-Not Used  F65-ELX Relay  F66-Accessory Relay  F67-Implement Connector Relay  F68-Manual HVAC Circulation Blower Motor Relay/Automatic Temperature Control Unit Blower Motor Driver Relay  K1-Inner Flood Lights Relay  K2-Trailer Lighting and Accessory Connector Relay  K3-Rear Fender Floods Relay  K4-Outer Flood Lights Relay K5-Transmission Enable Relay  K6-Tail Light Relay  K7-Engine Control Unit Power Relay  K8-Right Turn Signal Relay  K9-Left Turn Signal Relay  K10-Fender Turn Signal Relay  K11-Horn Relay  K12-Low Beam Relay  K13-Loader Low Beam Relay  K14-High Beam Relay  K15-Loader High Beam Relay  K16-Implement Connector Relay

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v