Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  

Opublikowano
W dniu 19.04.2018 o 16:58, Adam0401 napisał(a):

Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  

Witam i jaka była przyczyna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Freek
      Chciałbym wymienić końcówkę womu ale boję się że jak go wyciągnę to coś w skrzyni spadnie. Może ktoś coś takiego robił i może pomóc.
    • Przez Sadownikx2
      Witam mam problem mianowicie w ciągniku Landini Mistral 55 pod obciążeniem wyje WOM,głównie wyje przy ślęzie i rozdrabniaczu przy innych maszynach nie wyje.
      Co może być tego przyczyną?
      WOM załańczany mechanicznie i ma oddzielne sprzęgło.
    • Przez pulek227
      Witam
      Mam taki problem w ruskim że przy włączonym walki wom bez obciążenia działa A podczas obciążenia zaczyna zgrzytac i dźwignią próbuje wrócić do położenia włączonego wałka wom. Jak przytrzymaj ręka wajche zalaczania wom to działa i nie zgrzyta. Jaką może być przyczyną?
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v