Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zerwij plombę tą na wprost na zdjęciu ,popuść nakrętkę i wkręć śrubę jeden obrót , jak nie pomoże to powtórz .ja u swojego wkręciłem 5 razy i dopiero zaczoł lekko kopcić na dodanie gazu tak to nie mogłem się doprosic żadnego dymu . Tylko licz obroty żeby wrócić  potem ,jak by nie pomogło . u mnie zadziało

Opublikowano

Jestem przeciwnikiem "dłubania" przy pompie wtryskowej przez "amatorów dobrej zabawy" tym bardziej iż ze zdjęcia wyraźnie widać, że ma oryginalne plomby.

Brak dymu lub jego nadmiar jest niepożądany i jasno wskazuje na wadę mechaniczną. Trzeba doprowadzić cały układ paliwowy i dolotu powietrza wraz z silnikiem do pełnej sprawności. Dopiero teraz, jeśli praca silnika i jego moc nie zadowala nas można pomyśleć o zwiększeniu dawki, ale tylko i wyłącznie przez uprawnione osoby.

Opublikowano

ja mu powiedziałem jak a co on zrobi to jego sprawa u mnie zadziałało i nie mówimy tu chmurze dymu tylko o lekkim szmerku. Jak silnik ma 8000 h to można mu trochę dopomóc 

 

Opublikowano

Czasami może tylko zaszkodzić. Optymalne warunki spalania to odpowiednia mieszanka paliwowo-powietrzna. Zwiększenie dawki paliwa bez zwiększenia ilości dostarczonego powietrza zwiększa spalanie i dymienie oraz podnosi głośność pracy silnika - co niektórzy (niesłusznie) odbierają jako zwiększenie mocy.

Sprawdź końcówki wtryskiwaczy pod kątem ciśnienia otwarcia i jakości pylenia, zregeneruj je lub kup nowe, sprawdź pompę wtryskową na stole probierczym i dokonaj podstawowych ustawień: początku tłoczenia paliwa, dawki startowej i głównej dawki paliwa, przestawiacza kąta wtrysku oraz ciśnienia roboczego pompy (ciśnienie jakie jest wstanie wygenerować) a silnik nabierze mocy, przestanie nadmiernie dymić, zacznie ciszej pracować, nabierze dynamiki, a w skrajnych przypadkach znacząco zmniejszy spalanie, itd...

 

Opublikowano

zgadzam się z tobą kolego w całości a co do spalania to właśnie je zaobserwuje teraz przy wiosennych pracach i jak coś bedzie nie  tak to wezmę sie za cały układ zasilania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v